Dipòsit Digital de Documents de la UAB 9 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.05 segons. 
1.
4 p, 3.6 MB Piulades hostils / Carrillo Pérez, Nereida
2014
Capçalera, Núm. 164 (2014) , p. 26-29  
2.
101 p, 2.8 MB La comunicació corporativa en salut a Catalunya : estudi de cas de l'Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital Vall d'Hebrón i La Fundació La Marató de TV3 / Ariza Rodríguez, Pol ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació s'ha convertit en una eina estratègica de gestió en salut. A mesura que les organitzacions públiques vinculades al sector de la salut creixen, diversifiquen la seva activitat i entren a l'era digital, apareix la necessitat d'impulsar una comunicació corporativa eficaç. [...]
La comunicación se ha convertido en una herramienta estratégica en salud. A medida que las organizaciones públicas vinculadas al sector de la salud crecen, diversifican su actividad y entran en la era digital, aparece la necesidad de impulsar una comunicación corporativa eficaz. [...]
The communication has become an strategic tool in health. The public organizations linked to the health sector grows, diversify their activity and enter to the digital era. Then, it is necessary to promote an effective corporate communication. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
3.
73 p, 641.3 KB Crisis de salud en los medios de comunicación : El ébola en España. Análisis de los diarios La Vanguardia, El Mundo y El País / Gou Núñez, Míriam ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte, Treball de Final de Grau, té com a objectiu principal analitzar la comunicació de crisi sanitària que van dur a terme els diaris La Vanguardia, El Mundo i El País en el cas d'infecció per ébola que va tenir lloc a Espanya a principis d'octubre de 2014. [...]
El presente proyecto, Trabajo de Final de Grado, tiene como objetivo principal analizar la comunicación de crisis sanitaria que llevaron a cabo los diarios La Vanguardia, El Mundo y El País en el caso de infección por ébola que tuvo lugar en España a principios de octubre de 2014. [...]
The main purpose of this project, Final Grade Work, is to analyze the communication of health crisis carried out by the newspapers La Vanguardia, El Mundo and El País in the case of Ebola infection that took place in Spain in early October 2014. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
4.
4 p, 97.6 KB Más prevenir y menos improvisar : la gestión de comunicación de crisis en pymes / Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2014
Cat.Económica, Num. 524 (2014) , p. 54-56  
5.
1 p, 11.8 MB Comunicació en la política / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 20 de març i el 15 de maig de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG.
2015
20 documents
6.
95 p, 1.0 MB Los Medios de comunicación : el rol que juegan los medios de comunicación en la crisis de comunicación / Zhu, Jiayi ; Recoder, Maria Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La relación entre las organizaciones y la sociedad es muy sutil. Debido a las diferentes motivaciones de las dos, es inevitable que tienen conflictos o disputas entre la organización y los públicos. [...]
2014  
7.
220 p, 4.9 MB Crisis en la web 2.0: gestión de la comunicación para preservar la imagen y la reputación organizacional online / Piazzo, Virginia ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
8.
274 p, 638.5 KB Anàlisi teòric i pràctic [sic] de la Future Search Conference en la gestió de la crisi : la seva aplicació professional en l'àmbit de les relacions públiques / Uribe Gil, Clara Eugènia de ; Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Aquest treball té com a pretensió ratificar teòrica i empíricament com la metodologia de la Future Search Conference (Conferència de Recerca de Futur) pot esdevenir una eina funcional de la gestió de crisi en el context de les relacions públiques. [...]
The objective of this study is to theoretically and empirically ratify the way in which the methodology of Future Search Conference can become a fundamental instrument in crisis management within the context of public relations. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
9.
332 p, 1.1 MB La Crisis y su influencia en las estrategias de comunicación organizacional / Cruz Sandoval, Judith ; Gozálvez Serrano, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Tanto la gestión y comunicación de crisis se han vuelto cada vez más importantes en la vida organizacional. Ahora sabemos que las crisis ocurren a todos los niveles y que sus repercusiones pueden ser fatales. [...]
Nowadays, both, communication and crisis management have become more important in organizational life. Today we know that crisis happens in all levels and that its consequences could be fatal. Before, crises could only be managed through a Crisis Management Plan, which is still a very important tool although it cannot be considered as a magical solution to all organizational problems. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.