Dipòsit Digital de Documents de la UAB 2 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
100 p, 2.5 MB Estudi de cas Unilever : la comunicació interna com a factor diferencial a les empreses / López Albrich, Alba ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació interna i la gestió dels actius intangibles ha començat a prendre força recentment. Aquest estudi de cas és una investigació documental d'alguns dels factors que determinen una bona comunicació interna perquè aquesta esdevingui un avantatge per l'empresa. [...]
La comunicación interna y la gestión de los activos intangibles empieza a ser una cuestión relevante en la actualidad para las empresas. Este estudio de caso se basa en una investigación documental de algunos de los factores que determinan una buena comunicación interna para que ésta se convierta en una ventaja para la empresa. [...]
Nowadays the Internal communication and invisible assets' management is becoming increasingly relevant. This case study is a documentary research of some key factors that turns internal communication a business advantage. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
20 p, 1.2 MB La emergencia de las "empresas de base humana" en España : ¿nuevo paradigma o consecuencia inevitable? / Valenzuela García, Hugo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
El artículo presenta una serie de estudios de caso etnográfico de empresas españolas de «base humana», denominadas de este modo por potenciar el factor humano como ventaja competitiva. Estas empresas poseen ciertos rasgos en común: operan en la economía del conocimiento, sus fundadores son talentosos jóvenes emprendedores, aplican conocimientos de las humanidades, son flexibles y cooperativas, realizan una gestión horizontal y no persiguen el lucro como único objetivo. [...]
L'article exposa una sèrie d'estudis de cas etnogràfic d'empreses espanyoles de «base humana », anomenades d'aquesta manera pel fet de potenciar el factor humà com a avantatge competitiu. Aquestes empreses posseeixen certs trets en comú: operen en l'economia del coneixement, els seus fundadors són joves emprenedors talentosos, apliquen coneixements de les humanitats, són flexibles i cooperatives, tenen una gestió horitzontal i no persegueixen el lucre com a objectiu únic. [...]
L'article présente un ensemble d'études de cas ethnographiques portant sur des entreprises espagnoles «de base humaine», dénommées ainsi afin de favoriser le facteur humain comme avantage concurrentiel. [...]
This paper presents a number of ethnographic case study of Spanish so-called "human-base enterprises", since they enhance the human factor as a competitive advantage. These companies do share certain traits: they operate in the knowledge economy, founders are talented young entrepreneurs, knowledge from humanities and arts are usually applied, are flexible and cooperative, apply horizontal management, and do not necessarily pursue profit as their main objective. [...]

2013 - 10.5565/rev/dag.61
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 59, Núm. 3 (Setembre-Desembre 2013) , p. 523-542  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.