Dipòsit Digital de Documents de la UAB 2 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
80 p, 3.7 MB La guerrilla de Netflix / Escobar Tortosa, Patricia ; Pallares Semente, Xavier Miquel ; Casablancas Segura, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest estudi té com a principal objectiu aprofundir en el marc conceptual del màrqueting de guerrilla, tant en els conceptes teòrics d'aquest terme, com en l'ús que es fa d'aquest tipus de màrqueting en el context de les empreses privades. [...]
Este estudio tiene como principal objetivo profundizar en el marco conceptual del marketing de guerrilla, tanto en los conceptos teóricos de este término, como en el uso que se hace de este tipo de marketing en el contexto de las empresas privadas. [...]
The main objective of this study is to investigate the conceptual framework of guerrilla marketing, both in a theoretical and practical perspective within the context of private companies. It is pretended to identify which target is the most receptive to guerrilla stimuli and to analyze the different techniques and tools that companies use to increase the consumer's purchase intention. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
2.
26 p, 1.1 MB Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting / García Jiménez, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.