Dipòsit Digital de Documents de la UAB 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
98 p, 43.7 MB La menstruació : un tabú a la cultura nepalesa / Lasheras Saiz, Àgata ; Muntané Rodríguez, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau pretén aprofundir en el que suposa la menstruació a Nepal, i què causa el tabú que predomina dins el territori. A través d'entrevistes i amb els fonaments de diversos documents teòrics, l'estudi s'endinsa dins la religió, la creença, la cultura i la tradició del país per poder entendre d'on provenen pràctiques com el Chhaupadi (les cabanes de la menstruació) i restriccions a les quals actualment encara fan front les persones menstruants.
Este trabajo de fin de grado pretende profundizar en lo que supone la menstruación en Nepal, y qué causa el tabú que predomina en el territorio. A través de entrevistas y con los fundamentos de diversos documentos teóricos, el estudio se adentra en la religión, la creencia, la cultura y la tradición del país para poder entender de dónde provienen prácticas como el Chhaupadi (las cabañas de la menstruación) y restricciones a las que todavía se enfrentan las personas menstruantes en la actualidad.
This final degree project aims to delve into what menstruation means in Nepal, and what causes the taboo that predominates within the territory. Through interviews and with the foundations of various theoretical documents, the study examine the religion, belief, culture and tradition of the country to understand where practices such as Chhaupadi (menstrual huts) and restrictions that menstruating people still face today come from.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
2.
31 p, 811.0 KB Sobre l'enconyament a l'Antic Israel: aproximació socio-cultural sobre la consideració de la menstruació a la Bíblia hebrea / Lozano Poveda, Marina ; Vidal, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El present treball tracta d'aproximar-se a la concepció que es tenia de la menstruació a l'Antic Testament a partir d'una selecció de passatges i el recolzament de les fonts secundàries adients. Per fer-ho, s'ha establert un ordre que pugui filar de manera coherent l'estudi, començant per la terminologia hebrea que ajudi a familiaritzar-se amb la llengua. [...]
The following research seeks to approach the conception of menstruation in the Old Testament through a selection of fragments and the support of appropriate secondary sources. To do so, an order has been established to structure the study coherently, starting with Hebrew terminology to help becoming acquainted with the language. [...]

2022
Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389]  
3.
278 p, 127.9 MB Campaña publicitaria a la marca CYCLO : una nueva mirada a la publicidad de higiene menstrual sostenible / Fauste Medina, Andrea ; Figueras Mas, Guillem ; Quiles Gilabert, Paula ; Ríos Delgado, Andrea ; Sánchez-Pajares Pradas, Cristina ; Tena Raventós, Gerard ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Campanya publicitària per a la marca CYCLO que engloba dos àmbits. A nivell teòric: estudi de mercat, anàlisi del públic objectiu, anàlisi de la marca i de la seva competencia. A nivell pràctic: realització d'una nova imatge de marca i creació d'una campanya amb l'objectiu de posicionar a la marca com top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Campaña publicitaria para la marca CYCLO que engloba dos ámbitos. A nivel teórico: estudio de mercado, análisis del público objetivo, análisis de la marca y de su competencia. A nivel práctico: realización de una nueva imagen de marca y creación de una campaña con el objetivo de posicionar a la marca como top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Advertising campaign for the CYCLO brand that includes two areas. At a theoretical level: market study, analysis of the target audience, analysis of the brand and its competence. At a practical level: creation of a new brand image and a campaign with the aim of positioning the brand as a top of mind in the sustainable menstrual hygiene market.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
126 p, 40.5 MB El tabú de la menstruación en publicidad / Font Jiménez, Júlia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha investigat al voltant del tabú, els mites i els recursos que s'han utilitzat per ocultar i explicar la menstruació, tenint en compte diferents experiències i perspectives culturals per a arribar a entendre tot el que conforma aquest tabú. [...]
En este Trabajo de Fin de Grado se ha investigado alrededor del tabú, los mitos y los recursos que se han utilizado para ocultar y explicar la menstruación, teniendo en cuenta diferentes experiencias y perspectivas culturales para llegar a entender todo lo que conforma este tabú. [...]
This Final Degree Project has investigated the taboo, myths and resources that have been used to hide and explain menstruation, taking into account different experiences and cultural perspectives to come to understand everything that makes up this taboo. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
1 p, 285.6 KB Primary dysmenorreha and food / Andreu Smart, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2019
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
6.
38 p, 1.2 MB Anàlisi sociosanitària de la copa menstrual com a alternativa al tampó / Vallejo Rius, Georgina ; Molero Mesa, Jorge, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Una gestió de la menstruació segura, efectiva, higiènica, convenient i còmoda és essencial perquè les dones puguin participar en societat amb dignitat i confort. La negligència d'aquesta és una barrera important per assolir la igualtat de gènere. [...]
A safe, effective, hygienic, convenient and comfortable management of menstruation is essential for women to participate in society with dignity and comfort. Neglecting this management is an important barrier to achieve gender equality. [...]

2018
Grau en Medicina [1192]  
7.
1 p, 3.7 MB Characterization of woolly monkey's (Lagothrix poeppigii) menstruation / Martín Ros, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2017
Grau en Veterinària [955]  
8.
105 p, 2.0 MB Publicidad 360 : una mirada transgresora a la publicidad de la protección íntima / Cazorla Castella, Marta ; Amado Garrido, Melani ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. [...]
El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. [...]
The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
108 p, 3.0 MB Publicitat 360 : una mirada transgressora a la publicitat de la protecció íntima / Amado Garrido, Melani ; Cazorla Castella, Marta ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. [...]
El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. [...]
The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
1 p, 758.1 KB Characterization of the menstruation of the peruvian red uakari (Cacajao calvus ucayalii) / González Rodríguez, Alba ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2017
Grau en Veterinària [955]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.