Dipòsit Digital de Documents de la UAB 538 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
2 p, 249.1 KB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals. Prototip. APP / Andreu Nebot, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Aznar Santiago, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Calderón Lamas, Cruz (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Cano Llavero, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Esteban Carrillo, Toni (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica)
Prototip elaborat i presentat per un dels grups de treball ("Equip Blanc") del el Laboratori "Fanzins atemporals", organitzat pel Servei de Biblioteques de la UAB, que va tenir lloc del 7 al 9 de febrer de 2024 al COMTEC Centre de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i que que buscava proposar nous usos per a la col·lecció digital de Fanzins de la UAB. [...]
2024 (Eines per a la recerca)
5 documents
2.
18 p, 1.0 MB Fonts d'informació en llengua catalana i publicitat i relacions públiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Materials del curs d'autoaprenentatge MO66097 adreçat als estudiants de l'assignatura Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació (103867) del grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, que va tenir lloc entre el 6 i el 20 de març de 2024 al Campus Virtual de la UAB.
2024 (Fonts d'informació)
5 documents
3.
4 p, 432.3 KB Club de Directores Creativos de Europa / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Es dona notícia de la celebració a Barcelona de la 32ª edició dels Premis Art Directors Club of Europe · ADCE. Aquesta organització treballa en el camp de la creativitat, la direcció d'art, el disseny i la publicitat. [...]
News is given of the celebration in Barcelona of the 32nd edition of the Art Directors Club of Europe · ADCE Awards. This organization works in the field of creativity, art direction, design and advertising. [...]
Se da noticia de la celebración en Barcelona de la 32ª edición de los Premios Art Directors Club of Europe · ADCE. Esta organización trabaja en el campo de la creatividad, la dirección de arte, el diseño y la publicidad. [...]
News is given of the celebration in Barcelona of the 32nd edition of the Art Directors Club of Europe · ADCE Awards. This organization works in the field of creativity, art direction, design and advertising. [...]

2024 - 10.5565/rev/qp.399
Questiones publicitarias, Vol. 7 Núm. 33 (2024) , p. 37-39 (Reseñas)  
4.
290 p, 81.6 MB Mosaic Barcelona : la concept store que fomenta l'art emergent i el comerç local / Lumbreras Solano, María ; Muñoz Rodríguez, Paula ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'una concept store a Barcelona que pretén potenciar els artistes emergents i el comerç local de la ciutat. Proporcionant-los un lloc on exposar-se, amb un disseny d'espai modern que combina els seus productes, oferim una experiència de compra única i inspiradora. [...]
El proyecto se enfoca en la creación de una concept store en Barcelona que pretende potenciar los artistas emergentes y el comercio local de la ciudad. Proporcionándolos un lugar donde exponerse, con un diseño de espacio moderno que combina sus productos, ofrecemos una experiencia de compra única e inspiradora. [...]
The project focuses on the creation of a concept store in Barcelona that aims to enhance the city's emerging artists and local trade. By providing them with a place to exhibit, with a modern space design combining their products, we offer a unique and inspiring purchasing experience. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
70 p, 5.3 MB El mundo del streaming: una comparación del grado de conciencia sobre product placement entre seguidores de Auronplay e Ibai Llanos en Twitch / Peñafiel Canez, Joe Adrian ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació analitza quin és el grau de consciencia i la percepció sobre el product placement entre els seguidors d'Auronplay i Ibai Llanos a Twitch. D'altra banda, es busca identificar quins tipus de product placenent són utilitzats pels dos streamers i com repercuteix aquesta estrategia publicitaria als fans.
Esta investigación analiza cuál es el grado de conciencia y la percepción sobre product placement entre seguidores de Auronplay e Ibai Llanos en Twitch. Por otra parte, se busca identificar qué tipos de product placement son utilizadas por ambos streamers y cómo repercute dicha estrategia publicitaria en los fans.
This research analyzes the knowledge and the perception of product placement among Auronplay and Ibai Llanos followers on Twitch. On the other hand, it seeks to identify what types of product placement are used by both streamers and how this advertising strategy affects fans.

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
6.
118 p, 6.5 MB El product placement en los videojuegos y su relevancia para el consumidor / Pareja Mariscal, Alba ; Lopes da Silva, Elaine A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb aquest treball de fi de grau es pretén conèixer l'actitud i l'opinió que tenen els consumidors envers el product placement en els videojocs. Els mitjans publicitaris i la forma de fer publicitat evoluciona a mesura que passa el temps, i que la mateixa societat i tecnologia avança. [...]
Con este trabajo de fin de grado se pretende conocer la actitud y la opinión que tienen los consumidores hacia el product placement en los videojuegos. Los medios publicitarios y la forma de hacer publicidad evoluciona a medida que pasa el tiempo, y que la propia sociedad y tecnología avanza. [...]
This end-of-degree project aims to know the attitude and opinion that consumers have towards product placement in videogames. The advertising media and the way of advertising evolves as time passes, and society and technology itself make progress. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
95 p, 13.4 MB Publicitat a la ràdio local : passat, present i futur / Manresa Català, Ot ; Jordán Ávila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La radio local depèn, en gran mesura econòmica, per la publicitat. Amb poques dades d'audiència fiables, poc abast de radiofreqüència i d'oients, les emissores no son grans captadors de publicitat. [...]
La radio local depende, en gran medida económica, por la publicidad. Con pocos datos de audiencia fiables, poco alcance de radiofrecuencia y oyentes, las emisoras no son grandes captadores de publicidad. [...]
Local radio depends, to a large extent economically, on advertising. With not many reliable audience data, short radio frequency reach and listeners, broadcasters are not great collectors of advertising. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
145 p, 11.4 MB Evolución de la figura femenina en la publicidad de cosmética desde los años 50 / Domínguez Reverte, Andrea ; Jordán Ávila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi de l'evolució global de la figura femenina en la publicitat de la cosmètica des dels anys 50 fins a l'actualitat, servint-nos com a referència POND'S i les seves competidores: Elizabeth Arden, NIVEA i Olay. [...]
Estudio de la evolución global de la figura femenina en la publicidad de la cosmética desde los años 50 hasta la actualidad, sirviéndonos como referencia POND'S y sus competidoras: Elizabeth Arden, NIVEA y Olay. [...]
Study of the global evolution of the female figure in cosmetics advertising from the 1950s to the present day, taking POND'S and its competitors: Elizabeth Arden, NIVEA and Olay as a reference. To this end, a content analysis will be carried out focusing on the advertising broadcast by these brands during the aforementioned period of time. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
72 p, 2.1 MB Product placement a la dècada del 2020 : cas Stranger Things / Corbera Rubio, Miquel ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El creixement de les noves tecnologies així com el naixement de nous models de negoci ha comportat canvis en el model publicitari. El product placement ha nascut com una alternativa a la publicitat convencional. [...]
El crecimiento de las nuevas tecnologías y el nacimiento de nuevos modelos de negocio ha comportado cambios en el modelo publicitario. El product placement ha nacido como una alternativa a la publicidad convencional. [...]
The growth of new technologies and the birth of new business models have brought about changes in the advertising model. Product placement has emerged as an alternative to conventional advertising. In this paper we will study the effectiveness of this technique in one of the most-watched series in the 2020s, Stranger Things. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
193 p, 15.2 MB Alva : creación de una marca de premium activewear / Álvarez García, Myriam ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau s'enfoca en la creació d'una nova marca de premium activewear. El projecte comença amb una investigació de l'entorn, el mercat i la categoria en la qual competirà la marca, per a posteriorment desenvolupar la seva identitat corporativa i visual, així com la seva estratègia de comunicació, que conclou en el pla d'accions per a la campanya de llançament de la marca.
El trabajo de fin de grado se enfoca en la creación de una nueva marca de premium activewear. El proyecto comienza con una investigación del entorno, el mercado y la categoría en la que competirá la marca, para posteriormente desarrollar su identidad corporativa y visual, así como su estrategia de comunicación, que concluye en el plan de acciones para la campaña de lanzamiento de la marca.
The final degree project focuses on the creation of a new premium activewear brand. The project begins with an investigation of the environment, the market and the category in which the brand will compete, to later develop its corporate and visual identity, as well as its communication strategy, which concludes in the action plan for the brand launch campaign.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 538 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.