Dipòsit Digital de Documents de la UAB 76 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
18 p, 1.0 MB Fonts d'informació en llengua catalana i publicitat i relacions públiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Materials del curs d'autoaprenentatge MO66097 adreçat als estudiants de l'assignatura Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació (103867) del grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, que va tenir lloc entre el 6 i el 20 de març de 2024 al Campus Virtual de la UAB.
2024 (Fonts d'informació)
5 documents
2.
22 p, 855.5 KB Bibliometric analysis and network mapping of the scientific literature on the influence of public relations on well-being and happiness / Rando-Cueto, Dolores (Universidad de Málaga) ; Nuñez-Sánchez, José Manuel (Universidad de Málaga) ; Jambrino-Maldonado, Carmen (Universidad de Málaga) ; Iglesias-Sánchez, Patricia P. (Universidad de Málaga) ; de las Heras-Pedrosa, Carlos (Universidad de Málaga)
Managing employees' happiness and well-being as a business strategy offers positive outcomes for companies, as has been widely studied in the scientific literature. In the field of public relations, published studies address these benefits for individuals and collectively, both for the employees themselves (Pérez, 2020) and for the organisation for which they work, whether intangible or tangible (Castro-Martínez and Díaz-Morilla, 2020; Sidney et al. [...]
La gestió de la felicitat i el benestar dels empleats com a estratègia organitzativa ofereix resultats positius per a les empreses, tal com ha estat àmpliament estudiat en la literatura científica. [...]
La gestión de la felicidad y el bienestar de los empleados como estrategia organizativa ofrece resultados positivos para las empresas, tal y como ha sido ampliamente estudiado en la literatura científica. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3562
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 67 (2022) , p. 65-86 (Articles)  
3.
20 p, 481.9 KB "We have an Ondas Award and a lot of anxiety" : engagement strategies and parasociality of the Estirando el chicle podcast / Caro Castaño, Lucía (Universidad de Cádiz) ; Gallardo Hurtado, Lourdes (Universidad de Cádiz)
The Estirando el chicle [Stretching the chewing gum] audiovisual podcast is analyzed as a success story that focuses on the connection between the program and its social audiences to determine whether elements of parasociality exist. [...]
S'analitza el pòdcast audiovisual Estirando el chicle com a cas d'èxit parant esment en la connexió del programa amb les seves audiències socials per conèixer si existeixen elements de parasocialitat. [...]
Se analiza el podcast audiovisual Estirando el chicle como caso de éxito prestando atención a la conexión del programa con sus audiencias sociales para conocer si existen elementos de parasocialidad. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3570
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 67 (2022) , p. 145-164 (Articles)  
4.
20 p, 212.8 KB The function of internal communication during the COVID-19 health crisis : transformation or transubstantiation? / Cuenca-Fontbona, Joan (Universitat Ramon Llull) ; Compte-Pujol, Marc (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sueldo, Mariana (ISM University of Management and Economics (Lituània))
To find out whether the role of internal communication was transformed or transubstantiated as a result of the situation caused by the COVID-19 health crisis, a series of structured interviews with communication managers were held from the most severe period of lockdown (April 2020) until the end of the fifth wave (June 2021), with the aim of examining whether the function of internal communication in organizations had been affected by this health crisis and if so, to what extent. [...]
Per esbrinar si el paper de la comunicació interna ha patit una transformació o una transsubstanciació com a conseqüència de la situació provocada per la crisi sanitària de la COVID-19, s'han realitzat una sèrie d'entrevistes estructurades amb els responsables de comunicació des del període més sever del confinament (abril de 2020) fins al final de la cinquena onada (juny de 2021), amb l'objectiu d'examinar si la funció de comunicació interna a les organitzacions es va veure afectada per aquesta crisi sanitària i, si és així, fins a quin punt. [...]
Para saber si el papel de la comunicación interna ha sufrido una transformación o una transubstanciación a raíz de la situación provocada por la crisis sanitaria del COVID-19, se han realizado una serie de entrevistas estructuradas a responsables de comunicación desde el periodo más severo del confinamiento (abril de 2020) hasta el final de la quinta ola (junio de 2021), con el objetivo de examinar si la función de comunicación interna en las organizaciones se vio afectada por esta crisis sanitaria y, de ser así, en qué medida. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3553
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 67 (2022) , p. 7-26 (Articles)  
5.
20 p, 529.6 KB The current role of influencers in public relations : comparing Spain and the USA / Máiz-Bar, Carmen (Universidade de Vigo) ; Abuín-Penas, Javier (Universidade de Vigo)
Influencers currently play a key role in corporate communications. Their presence is increasing in promotional activities, initiated both by private companies and public institutions, which has transformed them into particularly important figures over the past decade. [...]
Els influencers exerceixen actualment un paper fonamental en la comunicació corporativa. La seva presència és cada vegada més gran en activitats de promoció, iniciades tant per empreses privades com per institucions públiques, la qual cosa els ha convertit en figures especialment rellevants en l'última dècada. [...]
Los influencers desempeñan actualmente un papel fundamental en la comunicación corporativa. Su presencia es cada vez mayor en actividades de promoción, iniciadas tanto por empresas privadas como por instituciones públicas, lo que los ha convertido en figuras especialmente relevantes en la última década. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3554
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 67 (2022) , p. 125-144 (Articles)  
6.
20 p, 283.4 KB The scope of crowdfunding in responsible university relations / Ibáñez-Hernández, Ana (Universitat d'Alacant) ; Carreton-Ballester, Carmen (Universitat d'Alacant) ; Esclapés, Javier (Universitat d'Alacant) ; Rodríguez-Jaume, Maria José (Universitat d'Alacant)
This paper describes the first decade of crowdfunding (CF) experiences carried out in the Spanish university environment from the perspective of social responsibility and determines the impact of their campaigns in solving social problems. [...]
Aquest article descriu la primera dècada d'experiències de microfinançament realitzades a l'entorn universitari espanyol des de la perspectiva de la responsabilitat social i determina l'impacte de les seves campanyes en la resolució de problemes socials. [...]
Este artículo describe la primera década de experiencias de microfinanciación llevadas a cabo en el entorno universitario español desde la perspectiva de la responsabilidad social y determina el impacto de sus campañas en la solución de problemas sociales. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3557
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 67 (2022) , p. 105-124 (Articles)  
7.
Comunicació: blog de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Blog que la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General va mantenir entre agost de 2009 i octubre de 2017, tant per difondre notícies i activitats de la biblioteca i de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB com per compartir informacions d'actualitat de l'àmbit de la comunicació. [...]
2009-2017  
8.
148 p, 10.0 MB Plan de comunicación para Stockhoreca : el primer portal web de compraventa de productos para la hostelería / Duran Cabacés, Marc ; Salvat Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació per Stockhoreca, plataforma que ofereix l'oportunitat de comprar i vendre productes per a l'hostaleria a través d'internet. En aquest projecte s'ha elaborat una anàlisi del mercat i de marca per millorar la seva comunicació i poder assolir els objectius prèviament proposats.
Plan de comunicación para Stockhoreca, plataforma que ofrece la oportunidad de comprar y vender productos para la hostelería por internet. En este proyecto se ha elaborado un análisis del mercado y de marca para mejorar su comunicación y poder lograr los objetivos previamente propuestos.
Communication plan for Stockhoreca, a platform that offers the opportunity to buy and sell catering products by Internet. In this project, an analysis of the market and the brand has been analyzed to improve communication to achieve the previously proposed objectives.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
160 p, 11.4 MB Pla de Xarxes Socials de l'Ajuntament de Lleida / Bastons Vilaltella, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de Pla de Xarxes Socials per a l'Ajuntament de Lleida, ja que no disposa d'una planificació per als mitjans socials, malgrat ser un usuari actiu a diverses xarxes. Per aquesta raó, s'estudia el seu cas i es proposen accions estratègiques per resoldre les seves necessitats comunicatives i contribuir a una millor estratègia de comunicació en línia de l'Ajuntament. [...]
Propuesta de Plan de Redes Sociales para el Ayuntamiento de Lleida, puesto que no dispone de una planificación para los medios sociales, a pesar de ser un usuario activo en varias redes. Por esta razón, se estudia su caso y se proponen acciones estratégicas para resolver sus necesidades comunicativas y contribuir en una mejor estrategia de comunicación en línea del Ayuntamiento. [...]
Proposal of Social Media Plan for the City council of Lleida, since it does not have any planning for the social networks, in spite of being an active user. For this reason, it studies his case and propose strategic actions to resolve his communicative necessities and contribute at a better strategy of online communication of the City council. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
10.
219 p, 17.1 MB Pla de màrqueting i comunicació per Campau / Campderà Albareda, Carla ; Valli Casado, Ana Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació per a la masia Campau, que es dedica al lloguer dels seus espais per a esdeveniments. En aquest projecte, es du a terme una anàlisi i una proposta per a millorar la comunicació de la masia i així, assolir els seus objectius.
Plan de marketing y comunicación para la masía Campau, que se dedica al alquiler de sus espacios para eventos. En este proyecto, se lleva a cabo un análisis y una propuesta para mejorar la comunicación de la masía y así, alcanzar sus objetivos.
A marketing and communication plan for a country house named Campau, which rents its space to hold events. This Project will carry out an analysis and draw up a proposal to improve the communication of Campau and thus achieve its objectives.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 76 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.