Dipòsit Digital de Documents de la UAB 64 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.11 segons. 
11.
7 p, 495.2 KB La UAB i les TIC / Pascual de Sans, Ramon 1942- (Pascual de Sans) (Institut de Física d'Altes Energies) ; Ripoll Aracil, Ana (Ana) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2018
L'audàcia del coneixement : 50 anys UAB. Bellaterra, 2018, p. 173-179  
12.
20 p, 148.5 KB Utilización de la plataforma virtual Moodle para el desarrollo del aprendizaje autorregulado en estudiantes universitarios / Martínez-Sarmiento, Luis Fernando (Uniempresarial (Colòmbia). Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas) ; Gaeta González, Martha Leticia (Universidad Popular Autónoma del Estado de Puebla (Mèxic))
El aprendizaje autorregulado ha cobrado una gran relevancia en el nivel universitario. Pretende que los estudiantes puedan afrontar las demandas cada vez más complejas de un aprendizaje permanente en la era posmoderna digital. [...]
L'aprenentatge autoregulat ha cobrat una gran rellevància en el nivell universitari. Pretén que els estudiants puguin afrontar les demandes cada vegada més complexes d'un aprenentatge permanent en l'era postmoderna digital. [...]
Self-regulated learning has taken on great importance at the university level, seeking to enable students to meet the increasingly complex demands of lifelong learning in the postmodern/ digital era. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.883
Educar, Vol. 55 Núm. 2 (2019) , p. 479-498 (Temas de investigación)  
13.
16 p, 215.3 KB Los teléfonos inteligentes como extensión del cerebro del ser humano cíborg : el caso de los jóvenes de Aragón (España) / Ramos Antón, Rubén (Universidad de Zaragoza)
A lo largo de los años se ha ido desarrollando la idea de que los avances técnicos suponen la extensión de los sentidos del ser humano. Un proceso que ha permitido a la sociedad evolucionar. De la relación entre el ser humano y la tecnología surge el concepto de cíborg (Clynes y Kline, 1960), con un gran desarrollo en la ciencia ficción y que en un primer momento hacía referencia a la incorporación de elementos exógenos al ser humano para facilitar su adaptación a ecosistemas extraterrestres. [...]
Al llarg dels anys s'ha anat desenvolupant la idea que els avenços tècnics suposen l'extensió dels sentits de l'ésser humà. Un procés que ha permès evolucionar la societat. De la relació entre l'ésser humà i la tecnologia sorgeix el concepte de cíborg (Clynes i Kline, 1960), amb un gran desenvolupament en la ciència ficció i que en un primer moment feia referència a la incorporació d'elements exògens a l'ésser humà per facilitar la seva adaptació a ecosistemes extraterrestres. [...]
Over the years an idea has been developing that technical advances become the extension of the senses of human beings. A process that has allowed society to evolve. From the relationship between human beings and technology, emerged the concept of the cyborg (Clynes and Kline, 1960), and with a great growth in science fiction that at first referenced the incorporation of exogenous elements to the human being to facilitate their adaptation to extraterrestrial ecosystems. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3091
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 101-115 (Articles)
2 documents
14.
42 p, 204.4 KB La intimitat i la privacitat del treballador en l'era de les TIC / Pujadas Fernàndez, Jordi ; Pérez Francesch, Joan Lluís, 1959-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
El present treball neix a partir de dues reflexions. La primera d'elles consistia en l'estudi de l'autonomia del treballador, la seva llibertat d'actuació i la seva intimitat en el marc d'una relació laboral, i per tant, sota la organització i direcció empresarial. [...]
2017
Grau en Relacions Laborals [806]  
15.
44 p, 832.9 KB L'ús de Linguee com a font d'informació del traductor / Mateos Sabaté, Anna ; Cid-Leal, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El present treball pretén avaluar el diccionari Linguee, un recurs bastant nou que ha guanyat popularitat entre els traductors professionals en poc temps. Presentaré totes les seves característiques i analitzaré els resultats que proporciona i de quines fonts provenen. [...]
Este trabajo pretende evaluar el diccionario Linguee, un recurso bastante nuevo que ha ganado popularidad entre los traductores profesionales en poco tiempo. Presentaré todas sus características y analizaré los resultados que proporciona y de que fuentes provienen. [...]
The present work aims to evaluate Linguee dictionary, which is a new source that has gained popularity among professional translàtors in a few years. In order to carry out the analysis, I will compare Linguee with other four sources: a bilingual dictionary (Oxford), a specific economic dictionary (Diccionario de economia, finanzas y empresa = Dictionary of economics, finance and business, an encyclopedia (Wikipedia) and VIAF (Virtual International Authority File). [...]

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
16.
14 p, 19.7 MB CursosClic : Realització d'una plataforma web d'aprenentatge electrònic per a Instituts / Martos Robles, Elies ; López Peña, Antonio M., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte sorgeix de l'interès per entendre els canvis que s'estan produint en l'ús de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) en la docència dels centres d'educació de secundària i batxillerat. [...]
This project arises from the interest to understand the changes that are taking place in the use of information and communication technologies (ICT) in teaching at secondary education centers. With the appearance of ICT, distance learning has become a digital tool present in many schools and there has been an evolution from classical education to distance learning (or a combination of both) in many cases. [...]
Este proyecto surge del interés por entender los cambios que se están produciendo en el uso de las tecnologías de la información y comunicación (TIC) en la docencia de los centros de educación de secundaria y bachillerato. [...]

2016-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
17.
58 p, 788.3 KB La traducció de manuals de congressos (anglès-català) : el cas del Gartner Symposium/ITxpo 2014 Barcelona / Bouhaya Aboufadel, Ramon ; Cid-Leal, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El present treball pretén ser una ajuda a tots aquells traductors que hagin de traduir un manual de congressos, de característiques similars al de l'empresa Gartner, que és l'objecte d'anàlisi en les següents pàgines. [...]
El presente trabajo pretende ser una ayuda a todos aquellos traductores que tengan que traducir un manual de congresos, de características similares al de la empresa Gartner, que es el objecto de análisis en las siguientes páginas. [...]
The present work aims to be a help to all those translators that ever have to translate a handbook with characteristics similar to the one of Gartner, Inc. , that in this case is being analyzed. The present work aims to be a help to all those translators that ever have to translate a handbook with characteristics similar to the one of Gartner, Inc. [...]

2015
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
18.
10 p, 877.4 KB Estudi i implementació d'una solució Business Intelligence per a una empresa / de Tebar Peralta, Marc ; Musach, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment, les tecnologies de la informació es troben en constant evolució, i gestionar les dades de forma eficient en emmagatzematge i accés mitjançant eines especialitzades, ha passat de ser un element complementari a formar part activa i principal de les empreses, esdevenint un element fonamental per a oferir un millor servei als seus clients, i també, per a diferenciar-se de la competència. [...]
Actualmente, las tecnologías de la información se encuentran en constante evolución, gestionar estos datos de forma eficiente en almacenado y acceso mediante las herramientas especializadas, ha pasado de ser un elemento complementario, a formar parte activa y principal de las empresas, convirtiéndose en un elemento fundamental para ofrecer un mejor servicio a sus clientes, y además, para diferenciarse de la competencia. [...]
Nowadays, IT technologies are in constant evolution, and to handle the data in an effective way, in order to store and access it, has gone from being a complementary element to having a fundamental, active role in business. [...]

2015-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
19.
41 p, 784.4 KB Els entorns virtuals d'aprenentatge com a àmbit d'actuació del pedagog a les organitzacions / Moreno Ruiz, Esperanza ; Navío Gámez, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest treball s'aprofundeix en el paper del professional de la pedagogia vinculat a la concepció, disseny, gestió i avaluació d'accions formatives dins els Entorns Virtuals d'Aprenentatge a les organitzacions, elaborant una reflexió sobre el seu horitzó professional davant la formació online a partir dels resultats obtinguts en les entrevistes realitzades. [...]
2014
Grau en Pedagogia [825]  
20.
12 p, 107.3 KB Dret públic i tecnologies de la informació i la comunicació / Roig Batalla, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Aquesta recopilació jurisprudencial pretén il·lustrar amb exemples la incidència de les noves tecnologies sobre els drets fonamentals. Els tribunals han intentat adaptar-se als nous supòsits a partir del bagatge conceptual tradicional. [...]
Esta recopilación jurisprudencial pretende ilustrar con ejemplos la incidencia de las nuevas tecnologías sobre los derechos fundamentales. Los tribunales han intentado adaptarse a los nuevos supuestos a partir del bagaje conceptual tradicional. [...]
This case law compilation aims to illustrate the impact of new technologies on funda- mental rights by means of examples. The law courts have tried to adapt to the new situations by drawing on the traditional conceptual background. [...]

2007
Revista catalana de dret públic, Núm. 35 (2007) , p. 337-356
2 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 64 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.