Dipòsit Digital de Documents de la UAB 7 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
115 p, 1.5 MB Population and income across time and space / Delventhal, Matthew J. ; Guner, Nezih, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica
En aquesta tesi investigo teòricament i empíricament l'evolució dels nivells de població i ingressos a tot el món. En el primer capítol, titulat "El Globus com a Xarxa", em pregunto: quina importància tenen els costos de transport en caiguda dels patrons de població i creixement dels ingressos des de 1000 CE? Per respondre a aquesta pregunta, edito un model espacial dinàmic quantitatiu amb un sector agrícola i no agrícola, i la fertilitat endogena, la migració, la innovació i la difusió de la tecnologia. [...]
In this thesis I investigate theoretically and empirically the evolution of population and income levels across the world. In the first chapter, titled "The Globe as a Network," I ask: how important are falling transport costs for patterns of population and income growth since 1000 CE? To answer this question, I build a quantitative dynamic spatial model with an agricultural and a non-agricultural sector, and endogenous fertility, migration, innovation and technology diffusion. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
182 p, 9.4 MB Hybrid methodologies for symmetric and asymmetric vehicle routing problems / Herrero Antón, Rosa ; Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes
En las últimas décadas, la globalización ha impulsado la adaptación del sector del Transporte y la Logística a las nuevas demandas sociales. Al mismo tiempo, el transporte ha sido la columna vertebral de la globalización. [...]
Over the last decades, globalization has driven the adaptation of the Transport and Logistics sector to new social demands. At the same time, transport has been the backbone of globalization. This social need creates ambitious consumers who need their products quickly and an affordable price often unaware of their origin, transport mode or environmental aspects, among other factors. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
96 p, 4.4 MB La intermodalitat entre el transport aeri i el ferroviari per a les mercaderies a Europa / Cuscó Borràs, Oriol ; Matas i Prat, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
S'ha estudiat la viabilitat de la intermodalitat entre el transport aeri i el ferroviari per a les mercaderies en el àmbit de la UE. És una intermodalitat poc desenvolupada a l'actualitat ja que el transport ferroviari és lent, ineficient i poc fiable, i aquests atributs són antagònics al transport aeri. [...]
Se ha estudiado la viabilidad de la intermodalidad entre el transporte aéreo y el ferroviario para les mercancías en el ámbito de la UE. Es una intermodalidad poco desarrollada en la actualidad, ya que el transporte ferroviario es lento, ineficiente y poco fiable, y estos atributos son antagónicos al transporte aéreo. [...]
This project studies the viability of the intermodality between air and rail freight transport in the EU. It is currently an undeveloped intermodality, due the fact that rail transport is slow, inefficient and unreliable, and these attributes are against the nature of air transport. [...]

2014
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
4.
1 p, 2.1 MB El Señor Intendente general del Exército de Castilla la Vieja con fecha 3 del presente mes me dice lo siguiente: Aunque el Rey nuestro Señor nada desea tanto como el proporcionar á sus amados vasallos los alivios á que son tan acreedores por su lealtad / Espanya ; Ferran VII, 1784-1833 rei d'Espanya ; Saez de Viniegra, Manuel ; Espanya. Monarca (1814-1833 : Ferran VII)
"Papel del Intendente General del Exército de Castilla la Vieja, por el que comunica, que aún sintiendo S. M. sacrificar mas a sus amados vasallos por las vexaciones que han sufrido en la última guerra se ve en la necesidad de valerse para la traslación de los exercitos y su manutención" --Catàleg manual de la Biblioteca Econòmica Carandell.
Escrit de l'Intendent General de l'exèrcit de Castella la Vella pel que comunica que el rei necessita dels favors i serveis dels seus vassalls per al transport dels exèrcits i la seva manutenció. .

[Segovia? : s.n., 1815]  
5.
2 p, 3.8 MB Deseando la Real Cabaña de Carreteros del Reyno cooperar en quanto sea posible á llenar las intenciones del Consejo, dirigidas á que se verifiquen las conducciones á Madrid de carbon, trigo y harina en los tiempos oportunos, para evitar los prejuicios que de lo contrario se originan / Carles IV, 1748-1819 rei d'Espanya ; Hermemegildo Picatoste, Agustín ; Muñoz, Bartolomé ; Espanya. Monarca (1788-1808 : Carles IV)
"Exposición de la Real Cabaña de Carreteros del Reyno deseando cooperar en quanto sea posible a llenar las intenciones del Consejo" --Catàleg manual de la Biblioteca Econòmica Carandell.
Exposició de la "Real Cabaña de Carreteros" del Regne desitjant cooperar com sigui possible a omplir les intencions del Consell. .

[Segovia? : s.n., 1804]  
6.
13 p, 827.2 KB Infraestructures de transport 2002 : estat de la qüestió / Vergés, Robert
El planejament vigent en l'actualitat a la regió metropolitana de Barcelona en matèria d'infrastructures de transport presenta tres limitacions importants per satisfer les necessitats de la seva mobilitat: un marcat protagonisme de les infrastructures ferroviàries, tot limitant l'atenció a la xarxa viària a un planejament clarament desfasat; una clara manca de referències a un transport de mercaderies que veu augmentar diàriament el seu volum; finalment, la dificultat per dissenyar solucions que optimitzin l'oferta global de la xarxa de transport a partir de la coordinació dels elements que la componen.
El planteamiento vigente en la actualidad en la región metropolitana de Barcelona en materia de infraestructuras de transporte presenta tres limitaciones importantes para satisfacer las necesidades de su movilidad: un marcado protagonismo de las infraestructuras ferroviarias, limitando la atención a la red viaria a un planteamiento claramente desfasado; una clara falta de referencias a un transporte de mercancías que ve aumentar diariamente su volumen; finalmente, la dificultad para diseñar soluciones que optimicen la oferta global de la red de transporte a partir de la coordinación de los elementos que la componen.
The urban and regional planning currently in force in the metropolitan region of Barcelona regarding transport infrastructure has three important limitations to fulfil the necessities of its mobility: the strong role of railway infrastructures, that limits the attention to the road network to an out-of-date planning; a clear lack of references to a freight transport that increases every day; and finally, the difficulty to design solutions capable to optimize the global supply of the transport network from the elements that compose it.
L'aménagement actuellement en vigueur à la région métropolitaine de Barcelona en matière d'infrastructures de transport présente trois importantes limitations pour satisfaire les besoins de sa mobilité: un fort protagonisme des infrastructures ferroviaires, tout en limitant l'attention au réseau de la voirie à un aménagement nettement déphasé; un clair manquement de références à un transport de marchandises qui voit quotidiennement augmenter son volume. [...]

2003
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 38 (2003) p. 49-61  
7.
19 p, 179.1 KB Logística de la distribució urbana de mercaderies / Robusté, Francesc
La Distribució Urbana de mercaderies és un procés vital i per tant estratègic per al creixement econòmic, social i cultural d'una ciutat. Múltiples factors i actors diversos presenten interessos contraposats que xoquen amb especial virulència a les ciutats europees més dinàmiques i al centres històrics de qualsevol ciutat. [...]
La Distribución Urbana de mercancías es un proceso vital, y por tanto estratégico, para el crecimiento económico, social y cultural de una ciudad. Múltiples factores y actores diversos presentan intereses contrapuestos que chocan con especial virulencia en las ciudades europeas más dinámicas y en los centros históricos de cualquier ciudad. [...]
The Urban Goods Distribution is a vital and therefore strategic process for the economic, social and cultural growth of a city. Many factors and actors have opposite interests, that clash with special virulence in the most dynamic European cities, and in the historic centres of any city. [...]
La distribution urbaine des marchandises est un processus vital et, par conséquent, stratégique pour le développement économique, social et culturel d'une ville. De nombreux facteurs et divers acteurs présentent des intérêts opposés qui choquent avec une force spéciale dans les villes européennes les plus dynamiques et dans les centres historiques des villes. [...]

2003
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 38 (2003) p. 29-47  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.