Dipòsit Digital de Documents de la UAB 4 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
50 p, 847.2 KB Danzando con el estrés. Programa de prevención del estrés a través de herramientas de Danza Movimiento Terapia en un grupo de estudiantes de doctorado : estudio piloto / Fernández Álvarez, Sara ; Rodriguez Jimenez, Rosa María, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El objetivo principal del presente estudio piloto de metodología mixta fue examinar el impacto de un taller de Danza Movimiento Terapia (DMT) sobre los niveles de estrés percibido y conciencia corporal. [...]
The main objective of the present mixed methodology study was to examine the impact of a Dance Movement Therapy (DMT) workshop on the levels of perceived stress and body awareness. A sample of 14 PhD students (12 women and two men) from the University of Granada without a diagnosis of stress. [...]

Bellaterra: 2020
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]  
2.
1 p, 229.7 KB Carta de Pere Pascual al prof. Mariano Gasca González (Universidad de Granada) sobre aspectes del concurs d'accés a càtedra / Pascual, Pedro, 1934-2006
28 març 1980  
 Accés restringit a la UAB
3.
168 p, 1.3 MB La tutoria entre iguals en el marc de l'EEES: cinc anys de funcionament del Programa d'Assessors d'Estudiants a la UAB / Chancel Valente, Gabriel ; Jordana Santiago, Mirentxu ; Pericon Ramon, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
El Programa d'Assessors d'Estudiants (PAE), es va implementar a la UAB el curs 2002/2003. Des del seu inici s'ha buscat una relació propera, directa i d'interacció entre els estudiants que hi participen. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (Reculls)  
4.
10 p, 534.2 KB Aprendizaje y enseñanza del contraste de hipótesis : concepciones y errores / Vallecillos, A. ; Batanero Bernabeu, Carmen
In spite of the numerous references to problems derived from the incorrect use of the statistical tests or from misinterpretations of their results by experimental researchers in different areas, the educational world has stayed until the moment detached from them. [...]
1997 - 10.5565/rev/ensciencias.4175
Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 2 (1997) p. 189-197  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.