Dipòsit Digital de Documents de la UAB 9 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
191 p, 1.5 MB El Infoshow en horario de prime-time y noche de las televisiones generalistas europeas : diferencias entre canales públicos y privados / Alonso Ciriza, Leire ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza l'Infoshow emès en horari de prime-time i nit de les televisions generalistes públiques i privades de la TDT en quatre dels grans mercats televisius europeus: França, Itàlia, Regne Unit i Espanya. [...]
Este trabajo analiza el infoshow emitido en horario de Prime-time y noche en las televisiones generalistas públicas y privadas de la TDT en cuatro de los grandes mercados televisivos europeos: Francia, Italia, Reino Unido y España. [...]
This project analyzes the Infoshow broadcasted in the Prime-time and night-time time zones in the public and private generalist televisions of DTT in four of the biggest European television markets: France, Italy, United Kingdom and Spain. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
51 p, 4.2 MB Creació d'un dating show televisiu : Cita a Prova / Valls Julià, Marta ; Castellblanque Ramiro, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un nou programa televisiu de cites. En cada programa, quatre parelles dividides segons la tribu urbana en la que es sentin representats, es sotmetran a una prova de compatibilitat, dirigida per una coach, per trobar la seva ànima bessona. [...]
Creación de un nuevo programa televisivo de citas. En cada programa, cuatro parejas divididas según la tribu urbana en la que se sientan representados, se someterán a una prueba de compatibilidad, dirigida por una coach, para encontrar su alma gemela. [...]
Creation of a new television dating program. In each program, four couples divided according to the urban tribe in whom they feel represented will go trought compatibility test, directed by a coach, to find them soul sister. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
71 p, 1.3 MB La telerrealidad española del siglo XXI : ¿Realidad o ficción? / Santos Díaz, Laura ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és un anàlisi dels reality shows espanyols del segle XXI. L'objectiu d'estudi és posar en context el gènere, el seu significat i conèixer les seves característiques per així poder saber si es tracta de ficció o realitat. [...]
Este trabajo de fin de grado es un análisis de los reality shows españoles del siglo XXI. El objetivo de estudio es poner en contexto el género, su significado y conocer sus características para poder saber si se trata de ficción o realidad. [...]
This work of end of degree is an analysis of the reality Spanish shows of the 21st century. The aim of study is to put in context the kind, his meaning and to know his characteristics to be able to know if it is a question of fiction or reality. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
136 p, 138.3 MB Biblia de Atrapados en el Tiempo / Parra Martín, Eric ; Serván Jiménez, Irene ; Terribas Llopis, Jordi ; Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i creació del nou format de televisió "Atrapados en el Tiempo" i producció del seu teaser de venta. Es tracta d'un docu-reality en què deu concursants han de conviure durant seixanta dies en una masia aïllada en el camp i en la qual, setmana rere setmana, retrocediran en el temps a una època cada vegada més antiga. [...]
Ideación y creación del nuevo formato de televisión "Atrapados en el Tiempo" y producción de su teaser de venta. Se trata de un docu-reality en el que diez concursantes tienen que convivir durante sesenta días en una masía aislada en el campo y en la cual, semana tras semana, retrocederán en el tiempo a una época cada vez más antigua. [...]
Ideation and creation of the new television format "Atrapados en el Tiempo" and production of its selling teaser. It is a docu-reality in which ten contestants must coexist for sixty days in a country house isolated in the field and in which, week after week, they will go backward in time to former ages. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
60 p, 2.2 MB El consum dels Date Shows / Jamois i Ruiz, Irina ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'intenten trobar les raons per les quals els espectadors veuen els date shows, a més de saber els factors positius que aquests programes tenen per atreure a la gent. També s'analitza el fenomen de "First Dates" com a recent estrena del gènere i l'impacte que aquest tipus de programes tenen a nivell internacional.
En este trabajo se intentan encontrar las razones por las cuales los espectadores ven los date shows, además de saber los factores positivos que estos programas tienen para atraer a la gente. También se analiza el fenómeno "First Dates" como estreno reciente de este género y el impacto que este tipo de programas tienen a nivel internacional.
In this paper I try to find out the reasons why the viewers watch date shows, plus I will investigate the different factors behind that shows that are used to attract people. Moreover, I will analyse the phenomena "First Dates" as a recent novelty of the gender and the international impact of those type of programmes.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
120 p, 9.1 MB Sexismo simbólico y estereotipos de género en el reality show Las Kardashian / Chimelis Fortet, Sara ; Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els reality shows són programes de gran audiència a la nostra societat. Degut a la proliferació de les noves cadenes de televisió, aquests programes s'emeten en qualsevol franja horària, fet que encara els hi dona major visibilitat. [...]
Los reality shows son programas de gran audiencia en nuestra sociedad. Debido a la proliferación de nuevas cadenas de televisión, estos programas se emiten en cualquier franja horaria, con lo que todavía han adquirido mayor visibilidad. [...]
Reality shows are television programs with large audiences in our society. Due to the proliferation of new television channels, these programs are broadcasted at any time. Reason why they have gained a greater visibility. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
121 p, 4.9 MB El uso de las redes sociales en Gran Hermano VIP 4 / Martínez Zambrana, Lorena ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte d'investigació té com a objectiu estudiar quin és l'ús que donem a les xarxes socials, concretament al programa Gran Hermano VIP. Així doncs, s'analitzaran les estratègies principals que utilitza el reality show per incitar els espectadors a participar per les xarxes socials. [...]
Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar cuál es el uso que damos a las redes sociales en el programa de Gran Hermano VIP. Así pues, se analizarán las estrategias principales que utiliza el reality show para incitar a los espectadores a participar por las redes sociales. [...]
This research project aims to study how we use social networks in "Big Brother VIP 4" (Spain). Firstly, the project will analyse different strategies that the reality show use to encourage viewers to participate on social networks. [...]

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
8.
Los makeovers shows en España : Análisis del contenido del formato Cámbiame / Froilan Rodríguez, Cristina ; Gutierrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi analitza el makeover show a Espanya, un subgènere del reality show que mostra transformacions als participants com una forma de millorar la vida dels ciutadans. Destaquen els seus programes amb temàtica de canvi d'imatge com és el cas de Cámbiame. [...]
Este estudio analiza el makeover show en España, un subgénero del reality show que muestra transformaciones en los participantes como una forma de mejorar la vida de los ciudadanos. Destacan sus programas con temática de cambio de imagen como es el caso de Cámbiame. [...]
This study analyzes the makeover show in Spain, a subgenre of reality show that shows a transformation in its participants as a way to improve the lives of citizens. Programs about a physical makeover stand out the most, which is the case of Cámbiame. [...]

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
40 p, 1.5 MB Telerrealitat i joves universitaris : Consum, motivacions i efectes / Sabaté Méndez, Marta ; Gutiérrez García, M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació examina les motivacions y els efectes dels programes de telerrealitat en els joves universitaris. S'ha escollit una mostra de 214 participants als que s'ha administrat un cuestionari estructurat per a saber el seu grau d'acord o desacord amb una sèrie de d'afirmacions motivacionals. [...]
Esta investigación examina las motivaciones y los efectos que tienen los programas de telerrealidad sobre los jóvenes universitarios. Se ha seleccionado una muestra de 214 participantes a los que se administró un cuestionario para saber su grado de acuerdo y desacuerdo con una serie de afirmaciones. [...]
This investigation examines the motivations and the effects of the reality tv programs in the university studients. We selected a sample of 214 participants which we have administered a survey to know their range of agreement or disagreement from a list of sentences. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.