Dipòsit Digital de Documents de la UAB 46 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
19 p, 423.9 KB Corral pequeño y valla alta : Yan Xuetong en sus propias palabras
En aquest article, fruit conjunt de diversos integrants de la redacció, s'ha intentat desenvolupar un experiment: traçar el perfil del discurs d'una personalitat acadèmica i diplomàtica xinesa. En aquest cas, de Yan Xuetong, degà d'estudis de Relacions Internacionals a la Universitat de la Universitat Tsinghua, i enviat més, o menys extraoficial del govern de la República Popular de la Xina en els darrers anys. [...]
This article is the result of the Editorial team. An attempt has been made here to develop an experiment: analyze and process the speech of a Chinese academic and diplomatic personality. In this case, from Yan Xuetong, dean of International Relations Studies at the University of Tsinghua University, and more or less unofficial envoy of the government of the People's Republic of China in recent years. [...]
En este artículo, fruto conjunto de varios componentes de la Redacción, se ha intentado desarrollar un experimento: trazar el perfil del discurso de una personalidad académica y diplomática china. [...]

2024 - 10.5565/rev/tdevorado.227
Tiempo devorado, Vol. 9 Núm. 1 (2024) , p. 112-145 (Entrevistes, documents, conceptes)  
2.
8 p, 565.4 KB YouTube com a eina de divulgació formativa del TFG : el cas del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona / Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Zeler, Ileana Lis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Aquest article proposa l'ús de YouTube com a eina de divulgacióformativa de les activitats vinculades als TFG del Grau dePublicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma deBarcelona. En concret, recull aquest plantejament formatiu através de la creació de videotutorials, alhora que busca impulsarla participació activa dels estudiants i els brinda un paperprotagonista en el seu propi procés de formació, en proposarlosque produeixin vídeos per a la presentació i defensa delsseus TFG.
Este artículo propone el uso de YouTube como herramienta de divulgación formativa de las actividades vinculadas a los TFG del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
This article proposes the use of YouTube as a tool of formativedissemination of the activities associated with the final projectin the bachelor's in Advertising and Public Relations at theAutonomous University of Barcelona. [...]

2023 - 10.34810/qcac49id420937
Quaderns del CAC, Núm. 49 (2023) , p. 47-54 (Tema monogràfic)
3 documents
3.
10.4 MB Análisis del fenómeno de la desinformación en YouTube : Volumen, visibilidad y elección en los resultados de búsqueda / Padilla Molina, Adrián ; Coromina, Òscar, dir. ; Prado, Emili, dir.
La desinformació és un fenomen global que pot arribar a amenaçar el normal desenvolupament de les dinàmiques socials més bàsiques. Durant la darrera dècada s'ha observat l'ús instrumental i organitzat de notícies falses per tal de consolidar certes narratives en l'opinió pública, obtenir beneficis econòmics o rèdits electorals. [...]
La desinformación es un fenómeno global que puede llegar a amenazar el normal desarrollo de las dinámicas sociales más básicas. Durante la última década se ha observado el uso instrumental y organizado de noticias falsas con el objetivo de consolidar ciertas narrativas en la opinión pública, obtener beneficios económicos o réditos electorales. [...]
Misinformation is a global phenomenon that can threaten the normal development of the most basic social dynamics. During the last decade, the instrumental and organized use of fake news has had the goal of consolidating certain narratives distorting public opinion, obtaining economic benefits or electoral gains. [...]

2022  
4.
20 p, 481.9 KB "We have an Ondas Award and a lot of anxiety" : engagement strategies and parasociality of the Estirando el chicle podcast / Caro Castaño, Lucía (Universidad de Cádiz) ; Gallardo Hurtado, Lourdes (Universidad de Cádiz)
The Estirando el chicle [Stretching the chewing gum] audiovisual podcast is analyzed as a success story that focuses on the connection between the program and its social audiences to determine whether elements of parasociality exist. [...]
S'analitza el pòdcast audiovisual Estirando el chicle com a cas d'èxit parant esment en la connexió del programa amb les seves audiències socials per conèixer si existeixen elements de parasocialitat. [...]
Se analiza el podcast audiovisual Estirando el chicle como caso de éxito prestando atención a la conexión del programa con sus audiencias sociales para conocer si existen elementos de parasocialidad. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3570
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 67 (2022) , p. 145-164 (Articles)  
5.
69 p, 1.3 MB El periodisme de viatges en l'era digital : influencers, periodistes i agències de viatges / Ramos Fontcuberta, Carla ; Plana Espinet, Gina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme de viatges s'ha transformat amb l'aparició de les xarxes socials. Els influencers s'han convertit en els nous comunicadors de viatges i els periodistes s'han hagut d'adaptar a les noves formes de comunicació per Internet. [...]
El periodismo de viajes se ha transformado con la aparición de las redes sociales. Los influencers se han convertido en los nuevos comunicadores de viajes y los periodistas se han tenido que adaptar a las nuevas formas de comunicación por Internet. [...]
Travel journalism has been transformed by social media. Influencers have become the new travel communicators and journalists have had to adapt to new forms of communication via Internet. This study analyses through a survey how Catalan society search for information when planning a trip. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
6.
11 p, 231.2 KB Metodología "Destripando la Historia" como estrategia de enseñanza-aprendizaje en ESO / Blasco González, Elisa (Universitat de València) ; Ezeta Muñoz, Gonzalo Nicolás (Universitat de València) ; Huamán Rivera, Pamela (Universidad Católica del Perú)
El presente trabajo se centra en el análisis de un recurso tecnológico, Destripando la Historia (DLH), de YouTube. Este es un medio hipermedia compuesto de dibujos, música, texto y elementos intertextuales. [...]
The present work focuses in the analysis of a technological resource, Destripando la Historia (DLH), from YouTube. This is a hipermedia medium, composed of drawings, music, text and intertextual elements. [...]

2022
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 40 (2022) (Bones pràctiques i Recursos)  
7.
14 p, 190.5 KB ¿Infoentretenimiento o coloquialidad? : la información de videojuegos a través del periodismo especializado desde YouTube / Paredes-Otero, Guillermo (Universidad de Sevilla)
Desde la aparición de Internet y las redes sociales la democratización del proceso informativo ha supuesto un aumento de la competencia para los medios de comunicación a la hora de transmitir la actualidad, por lo que ha surgido la necesidad de buscar nuevas fórmulas de diferenciación para llegar a una mayor audiencia y a más seguidores. [...]
La democratització del procés informatiu, des de l'aparició d'Internet i les xarxes socials, ha suposat un augment de la competència per als mitjans de comunicació a l'hora d'informar de l'actualitat, i la necessitat de buscar noves fórmules de diferenciació per arribar a una major audiència i seguidors. [...]
The democratization of the information process since the advent of the Internet and the appearance of social networks has led to an increase in competition among the media to report on current events, and the need to seek new formulae for differentiation in order to reach a larger audience and greater numbers of followers. [...]
Anàlisi is a science journal published by the Journalism and Communication Sciences Department of the Autonomous University of Barcelona (UAB). The journal has been published by the UAB Journalism Department since 1980. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3460
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 66 (2022) , p. 81-94 (Articles)  
8.
21 p, 1.0 MB Online Chinese Learning : A Case Study of the Use of YouTube Instructional Videos / Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Xu, Yanjun (Universitat Autònoma de Barcelona)
YouTube is one of many online platforms that provide good, free learning resources for students of Chinese as a foreign language (CFL). This article aims to explore the role and implications of YouTube videos in CFL education. [...]
2021
Chinese Language Teaching Methodology and Technology, Vol. 4 Núm. 2 (2021)  
9.
111 p, 1.6 MB YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya / Boada Torre-Marín, Judit ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. [...]
"YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. [...]
"YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
4 p, 205.4 KB OK, boomer : new users, different platforms, new challenges / Romero-Rodríguez, Luis M. (Universidad Rey Juan Carlos) ; Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Berlanga, Inmaculada (Universidad Internacional de La Rioja)
The popularization of new interaction spaces brings new narratives and social phenomena that merit attention from the scientific community. Based on the existing literature on the new challenges facing the communication discipline with these emerging narratives, this editorial summarizes the empirical and theoretical contributions of the thematic issue entitled "New Narratives for New Consumers: Influencers and the Millennial and Centennial Generations. [...]
2022 - 10.17645/mac.v10i1.5050
Media and Communication, Vol. 10 Núm. 1 (2022) , p. 120-123  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 46 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.