Dipòsit Digital de Documents de la UAB 156 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
102 p, 2.7 MB Enòtic, festival gastronòmic amb denominació d'origen Penedès / García Martínez, Azucena ; Jiménez Vera, Francesc ; Puig Rubio, Eric ; Villanueva Jiménez, Carlos ; Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball Fi de Grau consisteix en la creació d'un esdeveniment amb l'objectiu de promocionar els productes com el vi i el cava, de denominació d'origen Penedès. L'objectiu és atraure aquests productes a un públic jove d'entre 18 i 30 anys, amb una combinació d'activitats relacionades amb aquest món, de propostes gastronòmiques de proximitat i qualitat, i de música en directe. [...]
Este Trabajo Fin de Grado consiste en la creación de un evento con el objetivo de promocionar los productos como el vino y el cava, de denominación de origen Penedès. El objetivo es atraer estos productos a un público joven entre 18 y 30 años, con una combinación de actividades relacionadas con este mundo, de propuestas gastronómicas de proximidad y calidad, y de música en directo. [...]
This Final Degree Project consists of the creation of an event with the aim of promoting products such as wine and cava, from the Penedès designation of origin. The aim is to attract these products to a young audience between 18 and 30 years old, with a combination of activities related to this world, gastronomic proposals of proximity and quality, and live music. [...]

2021
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
168 p, 79.6 MB Caliu Studio : desenvolupament d'una agència creativa i elaboració d'una campanya gamificada per a donar a conèixer el projecte / Masip Domingo, Maria ; Torrico Fernández Valera, Alejandro ; Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La formalització d'una agència creativa que conceptualitza campanyes que segueixen els principis d'estratègia, creativitat i innovació, fent èmfasi en la creació d'experiències interactives que connectin marques i empreses amb persones. [...]
La formalización de una agencia creativa que conceptualiza campañas que siguen los principios de estrategia, creatividad e innovación, haciendo énfasis en la creación de experiencias interactivas que conecten marcas y empresas con personas. [...]
The formalization of a creative agency that conceptualizes campaigns that follow the principies of strategy, creativity and innovation, emphasizing the creation of interactive experiences that connect brands and companies with people. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
3.
225 p, 38.1 MB Cultmart : diseño de una narrativa transmedia / Algarra Garza, Andrea ; Calderón Carrero, Ana ; Gónzalez Alonso, Alba ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cultmart és una narrativa transmèdia que es reparteix en tres mitjans diferents. En primer lloc, la sèrie presenta el conflicte de la història i a les protagonistes, Diana i Eleanor. A continuació, el còmic revela l'origen del problema. [...]
Cultmart es una narrativa transmedia que se reparte en tres medios diferentes. En primer lugar, la serie presenta el conflicto de la historia y a las protagonistas, Diana y Eleanor. A continuación, el cómic revela el origen del problema. [...]
Cultmart is a transmedia narrative divided among three media formats. In first place, the TV series presents the conflict of the story and its main characters, Diana and Eleanor. Then, the comic reveals the root of the problem. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
4.
89 p, 4.5 MB Bebook : dale una nueva vida a tus historias favoritas / Alonso Molina, Judit ; Gregorio Del Olmo, Lidia ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Consisteix en la creació d'un prototipat d'una aplicació mòbil, que es basa en la compra i venda de llibres de segona mà i articles relacionats amb aquest nínxol. Així mateix, Bebook compta amb un sistema de punts en el qual es pot canviar amb diferents premis, a més d'un minijoc de preguntes per a recomanar llibres de l'app. [...]
Consiste en la creación de un prototipado de una aplicación móvil, que se basa en la compra y venta de libros de segunda mano y artículos relacionados con este nicho. Asimismo, Bebook cuenta con un sistema de puntos en el que se puede canjear con diferentes premios, además de un minijuego de preguntas para recomendar libros de la app. [...]
It consists of creating a prototype of a mobile application that is based on the buying and selling of second-hand books and related items in this niche. Additionally, Bebook has a points system that can be redeemed for various rewards, as well as a mini-game of questions to recommend books from the app. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
5.
152 p, 50.0 MB Consolidación y expansión de Kudwa : plan estratégico y digital para maximizar la visibilidad y la inserción social del colectivo / Serra Díaz, Paula ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte de fi de Grau te com a objectiu principal proposar un pla estratègic i creatiu per a la associació sense ànims de lucre Kudwa, que es dedica a proporcionar ajudes a refugiats i migrants de parla àrab. [...]
El presente proyecto de fin de Grado tiene como objetivo principal proponer un plan estratégico y creativo para la asociación sin ánimo de lucro Kudwa, que se dedica a brindar apoyo a refugiados y migrantes árabe parlantes. [...]
The main objective of this final degree project is to propose a strategic and creative plan for the non-profit association Kudwa, which provides support to Arabic-speaking refugees and migrants. This plan aims to strengthen the visibility and positioning of Kudwa, promote its programs and activities, as well as develop an effective content strategy for social networks. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
6.
98 p, 28.6 MB Adaptación de las estrategias comunicativas de Saint Laurent según la evolución de los medios de comunicación / Garrido Diez, Micaela ; Romero Fernandez, Patricia Socorro Aline, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball aborda les estratègies de comunicación en constant evolució de la emblemàtica marca de moda Saint Laurent, des dels seus inicis fins a l'actualitat, en resposta a l'evolució del mitjans comunicatius. [...]
Este trabajo aborda las estrategias de comunicación cambiantes de la emblemática marca de moda Saint Laurent, desde sus inicios hasta la actualidad, en respuesta a la evolución de los medios comunicativos. [...]
This work addresses the ever-changing communication strategies of the iconic fashion brand Saint Laurent, from its beginnings to the present day, in response to the evolution of communication media. It examines how the brand adapts to these changes without losing its identity and manages to position itself in the luxury industry. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
7.
119 p, 9.1 MB Confección de la biblia de un producto audiovisual preparado para la comercialización / Morales Fajarnés, Alexander ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'explora la concepció i creació d'una obra audiovisual destinada a vendre's a una productora. Bàsicament, es pretén realitzar el que es coneix com a bíblia, que consisteix a concebre i plasmar tots els elements necessaris per donar-li forma a aquesta obra. [...]
En este trabajo se explora la concepción y creación de una obra audiovisual destinada a venderse a una productora. Básicamente se pretende realizar lo conocido como biblia, que consiste en concebir y plasmar todos los elementos necesarios para darle forma a esta obra. [...]
This work explores the conception and creation of an audiovisual piece intended to be sold to a production company. Basically, the goal is to create what is known as a "bible", which involves conceiving and capturing all the necessary elements to shape this piece. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
8.
133 p, 7.2 MB Teamy crea y colabora / Morillas Rivera, Pau ; Sánchez Ríos, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte es una web que pretén facilitar la creació de projectes. Permet col·laborar en projectes de diferents maneres: formant part de l'equip, amb diners com a particular o com a inversor. L'objectiu es donar peu a la innovació tant digital com analògica per a donar pas a talent innovació i millores. [...]
El proyecto es una web que pretende facilitar la creación de proyectos. Permite colaborar en proyectos de diferentes maneras: formando parte del equipo, con comensales como particular o como inversor. [...]
The project is a website that aims to facilitate the creation of projects. It allows to collaborate in projects in different ways: being part of the team, with diners as an individual or as an investor. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
9.
121 p, 6.7 MB Amazon Prime Video : proposta de millora de la interfície gràfica / Grasa Soria, Marc ; Padilla Molina, Adrián, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén conèixer què pensa el públic sobre la plataforma de vídeo en temps real Amazon Prime Video i traçar perfils d'usuaris per detectar possibles punts de millora en relació amb la usabilitat de la plataforma. [...]
Este trabajo pretende conocer qué piensa el público sobre la plataforma de vídeo en tiempo real Amazon Prime Video y trazar perfiles de usuarios para detectar posibles puntos de mejora en relación a la usabilidad de la plataforma. [...]
This project aims to find out what the public thinks about the Amazon Prime Video streaming platform and trace user profiles to detect possible points of improvement in relation to the platform's usability. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
10.
131 p, 6.5 MB Anàlisi de les plataformes i serveis de streaming utilitzats per l'artista Bad Gyal : estudi de la conversa i l'impacte a Spotify, YouTube i Twitter / Sacristan Via, Jaume ; Padilla Molina, Adrián, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal del treball és analitzar la conversa a les plataformes i serveis de streaming al voltant de l'artista Bad Gyal. Això es fa per poder entendre com s'organitzen els usuaris entre sí i de quina manera interactuen amb el contingut relacionat amb l'artista. [...]
El objetivo principal del trabajo es analizar la conversación en las plataformas y servicios de streaming de la artista Bad Gyal. Esto se hace para poder entender cómo se organizan los usuarios entre sí y cómo interactúan con el contenido relacionado. [...]
The main objective is to analyze the conversation on platforms and streaming services around the artist Bad Gyal. This is done to be able to understand how users organize themselves and how they interact with content related to the artist. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 156 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.