Dipòsit Digital de Documents de la UAB 186 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
1.
81 p, 1.2 MB El lideratge exercit per les investigadores que dirigeixen grups SGR de la Univeristat Autònoma de Barcelona. Estudi de casos múltiples / Zolle-Valero, Txell ; Tomàs i Folch, Marina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Estudi de casos múltiples sobre l’exercici del lideratge de cinc dones investigadores de la UAB de diferents àmbits. Conèixer si han percebut limitacions o entrebancs a causa del gènere. I si les particularitats segons l’àmbit d’estudi han condicionat aquesta percepció. [...]
Multiple case study about the exercise of the leadership of five UAB researchers women from different fields. To know whether they have perceived limitations or obstacles due to the genre. And if the particularities according to the field of study have conditioned this perception. [...]

2018
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]  
2.
18 p, 593.4 KB Manifestacions del prejudici en estudiants universitaris / Hernández Aguilar, Cristina ; Sánchez Martí, Angelina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En la present investigació s’analitzen les escales de prejudici manifest i subtil creades pels autors Pettigrew i Meertens (1995) sobre estudiants universitaris de diferents universitats de la ciutat de Barcelona a fi d’estudiar el nivell de prejudici dels participants, així com les diferències existents entre estudiants de diferents disciplines. [...]
2018
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
3.
50 p, 1.5 MB Una aproximació als sistemes educatius inclusius. Estudi comparatiu entre Catalunya i Escòcia / Sanz Escutia, Clara ; Puente Rodríguez, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La inclusió educativa es pot concebre com un nou paradigma educatiu que posa al centre del debat el dret a una educació de qualitat de totes les persones i requereix un abordatge global per al conjunt del sistema educatiu. [...]
2016
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
4.
4 p, 77.1 KB Orientació Professional [103526] / Martínez Muñoz, Màrius ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, obligatòria de tercer curs del grau de pedagogia pretén formar orientadors i orientadores professionals que treballaran en col·laboració amb els docents dels centres de secundària i en el marc de serveis, centres o programes de formació i orientació per a l'ocupació. [...]
This subject, compulsory in the third course of Pedagogy aims at training vocational guidance practitioners working in collaboration with secondary school teachers and in local employment services. The subject covers the main resources that promote development processes towards professional selfrealisation. [...]
Esta asignatura, obligatoria de tercer curso del grado de pedagogía pretende formar orientadores y orientadoras profesionales que trabajarán en colaboración con los docentes de los centros de secundaria y en el marco de servicios o programas de formación y orientación para la ocupación. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
5.
6 p, 85.3 KB Pràcticum II [103687] / Navío Gámez, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura de pràcticum II són els següents: 1. Analitzar l'entorn i la institució o centre on es realitza el pràcticum. 2. Detectar i prioritzar les necessitats del centre i els seus participants, tot implicant diferents processos i instruments de recollida d'informació com a procés justificatiu del disseny d'un projecte. [...]
The aims of the course "Internship II" are: 1. Analyse the social, economical and cultural environment of the institution 2. Identify and prioritize the needs of the centre and of the participants in order to design a tailored intervention 3. [...]
Los objetivos de las asignatura de Practicum II se concretan en: 1. Analizar el entorno y la institución o centro donde se realizan las prácticas 2. Detectar y priorizar las necesidades del centro y de los participantes, implicándoles en el proceso de recogida de información para el diseño de un proyecto de intervención. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
6.
5 p, 84.7 KB Economia i Planificació de l'Educació [103528] / Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén desenvolupar en els futurs professionals les competències bàsiques per a comprendre, analitzar i gestionar els aspectes econòmics i la planificació dels processos educatius, amb la finalitat de possibilitar una intervenció eficaç en els diferents àmbits de l'educació des d'una òptica econòmica i de planificació. [...]
The course aims to develop future professionals basic competences to understand, analyze and manage the economic aspects and planning of educational processes; these competences will enable effective action in the different fields of education from an economic perspective and planning . [...]
La asignatura pretende desarrollar en los futuros profesionales las competencias básicas para comprender, analizar y gestionar los aspectos económicos y la planificación de los procesos educativos, con el fin de posibilitar una intervención eficaz en los diferentes ámbitos de la educación desde una óptica económica y de planificación. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
7.
5 p, 82.7 KB Gestió i desenvolupament dels recursos humans en les organitzacions [101635] / Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La gestió i el desenvolupament dels recursos humans a les organitzacions representa un gran repte pels professionals de l'educació en tant que han de ser capaços d'integrar les necessitats i els interessos de les organitzacions amb els dels treballadors i treballadores. [...]
Management and development of human resources in organizations is a major challenge for education professionals as they must be able to integrate the needs and interests of organizations with those of workers. [...]
La gestión y el desarrollo de los recursos humanos en las organizaciones representa un gran reto para los profesionales de la educación ya que deben ser capaces de integrar las necesidades y los intereses de las organizaciones con los de los trabajadores y trabajadoras. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
8.
5 p, 81.3 KB La organització i els grups [101642] / Duran Bellonch, Maria del Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el funcionament de les organitzacions en general i les educatives en particular així com la dinàmica grupal que en elles s'esdevé. És per tant una assignatura fonamental per després cursar el practicum a 3er. [...]
This module aims to further understanding of how organizations in general and the educational ones in particular work and also the dynamic of their groups. In consequence, it is a fundamental module for coursing Practicum III on 3rd. [...]
La asignatura contribuye a la comprensión del funcionamiento de las organizaciones en general y de las educativas en particular, así como la dinámica grupal que en ellas se da. Es, por lo tanto, una asignatura fundamental para después cursar el Pràcticum en tercero. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
9.
5 p, 76.0 KB Innovació Educativa [103522] / Tejada Fernández, José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és una de les bases fonamentadores de la menció de 4rt "Gestió de la formació i d'institucions socioeducatives" L'objetiu general és: Proporcionar coneixements i recursos d'acció professional en l'àmbit del disseny, desplegament i la innovació de propostes formatives. [...]
This subject is a main part of "Training and socio-educational Management" specialty, The main objective is provide professional expertise and resources of action in the field of design, development and innovation of training proposals. [...]
Esta asignatura es una de las bases fundamentadoras de la mención de 4º curso "Gestión de la formación y de instituciones socioeducativas". El objetivo general es: Proporcionar conocimientos y recursos de acción profesional en el ámbito del diseño, desarrollo y la innovación de propuestas formativas. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
10.
4 p, 75.0 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) To analyze aspects that take part of the educational and institutional realities in formal and non-formal educational contexts 2) Analyze educational and training needs to design teaching and learning processes. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 186 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.