Dipòsit Digital de Documents de la UAB 72 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
13 p, 152.5 KB Cartes a una mestra. Construint ponts entre la teoria i la pràctica a l'educació primària / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Este artículo presenta una experiencia llevada a cabo en el marco de la asignatura Educación y Contextos Educativos durante el curso 2014-2015, del primer curso del «Grado de Educación Primaria-Docencia en Inglés» (GEP-DUI) de la UAB. [...]
Aquest article presenta una experiència duta a terme en el marc de l'assignatura Educació i Contextos Educatius durant el curs 2014-2015, del primer curs del «Grau d'Educació Primària-Docència en Anglès» (GEP-DUA) de la UAB. [...]
This paper presents an experience that took place in the academic year 2014-2015 in the context of the subject "Education and Educational Contexts", which is taken in the first year of the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA) at the UAB. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.9
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 133-145  
2.
17 p, 723.2 KB Discapacitat intel·lectual i quarantena : els efectes del confinament en el benestar subjectiu d'infants i joves / Argemí i Baldich, Rafel (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ; Cano Hila, Ana Belén (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia)
La COVID-19 ha generat una crisi sanitària sense precedents que ha tingut un impacte en el benestar i la salut mental, especialment per a infants i joves, que han experimentat les condici-ons més estrictes de confinament a la llar. [...]
Barcelona: Edicions UB, 2022
Temps d'educació, Vol. 63 (2022) , p. 129-145  
3.
642.6 KB La Universitat de la «concòrdia» (1928-1936). Joaquim Xirau, el seu club de deixebles i la Federació Universitària Escolar (FUE) catalana / Pomés i Vives, Jordi 1962- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis República i Democràcia (GERD) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània
Joaquim Xirau i Pere Bosch-Gimpera foren els dos professors de la Universitat de Barcelona que més sobresortiren en la defensa i promoció de les profundes reformes modernitzadores que s'implantaren en aquest centre durant els anys 30 del segle XX. [...]
Joaquim Xirau y Pere Bosch-Gimpera fueron los dos profesores de la Universidad de Barcelona que más sobresalieron en la defensa y promoción de las profundas reformas modernizadoras que se implantaron en este centro en la década de 1930. [...]
Joaquim Xirau and Pere Bosch-Gimpera were the two professors of the University of Barcelona who most excelled in defending and leading the profound modernizing reforms that were implemented in this centre during the 1930s. [...]

2021
Temps d'educació, Vol. 60 (2021) , p. 193-228  
4.
54.7 KB Formem mestres trilingües per a una societat cosmopolita / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Temps d'educació, Vol. 52 (2017) , p. 7-10  
5.
21 p, 1.1 MB Posant en joc la pulsació, la sincronia i el tipus de final : el cas del Salta Miralta / Rodríguez, Sergi ; Pérez Moreno, Jèssica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Aquest article aborda l'estudi de la pulsació, la sincronia i el tipus de final en la realització d'un joc de falda tant en la díade adult-infant com en la realització grupal. Partint d'una recerca prèvia, es pren també el Salta Miralta com a joc de falda objecte d'estudi i s'analitzen les dades provinents de la interacció de tres infants d'un grup de 2-3 anys d'escola bressol. [...]
Este artículo aborda el estudio de la pulsación, la sincronía y el tipo de final en la realiza- ción de un juego de falda tanto en la díada adulto - niño/a como en la realización grupal. Partiendo de un estudio previo, se toma también el Salta Miralta como juego de falda objeto de estudio y se analizan los datos provenientes de la interacción de tres niños de un grupo de 2 - 3 años de escue- la infantil. [...]
Cet article aborde l'étude de la pulsation, de la synchronie et du type de final dans la réalisation d'un jeu d'éveil, non seulement dans les interactions adulte-enfant, mais aussi grou- pales. À partir d'une recherche préliminaire, nous avons également retenu le jeu d'éveil Salta Miralta comme objet d'étude et nous analysons les données résultant de l'interaction de trois enfants d'un groupe de 2-3 ans d'un jardin d'enfants. [...]
This article approaches the study of beat, synchronization and type of ending in a lap game, played as an adult-child twosome or in a group. Building upon previous research, a study is made of the lap game Salta Miralta and an analysis conducted of the interaction of three children from a nursery-school group of children of 2 and 3 years old. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.53.13
Temps d'educació, Núm. 53 (2017) , p. 203-223  
6.
10 p, 300.4 KB Valorar - avaluar / Forrellad, Missún (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
La propuesta de este trabajo es la de cómo poder evaluar la apreciación de las artes plásticas (su estructura y su significado), teniendo en cuenta que los alumnos a los que va dirigida esta evaluación son adultos y neófitos en el medio.
L'objet de ce travail est de savoir comment pouvoir évaluer l'appréciation des arts plastiques (structure et signification), sachant que les éleves concernés par cette évaluations sont adultes néophytes en la matiere.
The work is concerned with how to assess appreciation of the plastic arts (their structure and meaning), bearing in mind that the students the assessment is aimed at are adults and newcomers to the medium.

1993
Temps d'educació, Núm. 10 (1993) , p. 79-88  
7.
27 p, 467.1 KB Els reptes de la didàctica de l'educació física al grau de primària en anglès : l'aprenentatge de continguts i el desenvolupament de la competència discursiva en llengua estrangera / Coral Mateu, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'article descriu l'estructura del programa d'Educació Física (EF) que s'ofereix en el «Grau d'Educació Primària-Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA). Es presenten les aportacions de l'EF als enfocaments AICLE i a la formació de mestres, i es descriu l'organització de l'assignatura d'EF en l'educació primària en el GEP-DUA. [...]
El artículo describe la estructura del programa de Educación Física (EF) que se ofrece en el «Grado de Educación Primaria-Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI). Se presentan las contribuciones de la EF a los enfoques AICLE y a la formación de maestros y se describe la organización de la asignatura de EF en la educación primaria en el GEP-DUI. [...]
L'article décrit la structure du programme d'Éducation physique (EP) proposé dans le « Grade d'Enseignement primaire - Cours universitaires en anglais » (GEP-DUA). Il présente notamment les contributions de l'EP aux approches EMILE et à la formation des enseignants du primaire, et décrit l'organisation de la matière d'EP du primaire dans le cadre du GEP-DUA. [...]
This paper describes the structure of the programme in Physical Education (PE) that is offered as part of the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA). The paper presents the contributions of PE to the CLIL approach and to teacher education and it describes the organization of the PE subject area in primary education within the GEP-DUA. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.7
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 91-117  
8.
22 p, 564.3 KB Qui decideix sobre la música a l'escola? : investigant l'equilibri entre perfils professionals i projectes escolars / Sambola Figueras, Anna Maria ; Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El present article té per objectiu reflexionar sobre la importància de la figura del professorat de mú-sica a l'hora de configurar la seva assignatura respecte al que s'indica en el projecte educatiu de centre dins de l'etapa d'educació primària. [...]
El presente artículo tiene como objetivo reflexionar sobre la importancia de la figura del maestro de música en cuanto a laconfiguración de su asignatura respecto a lo que se indica en el proyecto educa-tivo de centro en la etapa de educación primaria. [...]
Le présent article a pour objectif d'engager une réflexion sur l'importance de la figure des profes-seurs de musique pour la configuration de cette matière par rapport aux indications figurant dans le projet éducatif d'enseignement primaire de l'établissement. [...]
This article reflects on the figure of the music teacher in the design of the school subject music education and as part of primary education mission statements and plans. In this qualitative case study of Joan Juncadella school in Barcelona, the data was collected through a literature review and interviews and observations of music classes and classes in other subjects, during the course of one school year. [...]

2020
Temps d'educació, Núm. 58 (2020) , p. 137-158  
9.
19 p, 307.9 KB La transferència de la formació del professorat universitari : anàlisi del disseny del Programa de Formació Inicial (UPF) / Encinar Prat, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)
El present estudi analitza el disseny del Programa de Formació Inicial en la Docència Universitària (FIDU) de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) des de la perspectiva de la transferència de la formació. [...]
2017
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 205-223  
10.
20 p, 1.7 MB Estudi dels requisits indispensables pel bon funcionament del treball en grup a la universitat / Masjuan, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Elias, Marina (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia)
En el present article es procedeix a una revisió de diferents elements relacionats amb el treball en grup que aconsegueixen que aquesta metodologia sigui beneficiosa per l'aprenentatge dels estudiants universitaris. [...]
2017 - 10.1344/TE2017.53.11
Temps d'educació, Núm. 53 (2017) , p. 163-182  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 72 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.