Dipòsit Digital de Documents de la UAB 4,134 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
8 p, 1.2 MB La nova etapa pedagògica de la Mentora Alsina : documentació i divulgació del patrimoni científic i tècnic al mNACTEC / Valentines-Álvarez, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallmitjana i Rico, Santiago (Universitat de Barcelona. Departament de Física Aplicada i Òptica) ; D'Argenio, Stefano (Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya) ; Muñoz, Joan (Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya) ; Perarnau i Llorens, Jaume (Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya)
The Mentora Alsina permanent exhibition was inaugurated on 23th May 2006 at mNACTEC. Reproducing the Physics Experimental Laboratory Mentora Alsina (1906-1991) objects, practices, spaces, educational methodologies, we have tried to reproduce knowledge, skills, interests and amazements in the new audienc of the new century. [...]
2008 - 10.2436/20.2006.01.12
Actes d'història de la ciència i de la tècnica, Vol. 1 (2008) , p. 103-109  
2.
8 p, 132.2 KB Estris del segle XXI per a instruments del XIX : la cultura material de la ciència de la universitat a la secundària / Valentines-Álvarez, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Història de la Ciència)
ICT tools can help to develop new pedagogic practices? How? What kind? Which potentialities for the popularization of the material culture of engineering these technologies hold? And for its study and its construction? How we can use the sources and resources of a university heritage web in a high school classroom? How we can use them for breaking disciplinary barriers? These are some of the questions that will arise.
2009 - 10.2436/20.2006.01.129
Actes d'història de la ciència i de la tècnica, Vol. 2, Núm. 1 (2009) , p. 451-458  
3.
6 p, 336.9 KB Benvinguda Sra. Exposició! : arts manuals i habilitats historiogràfiques contra la militarització i nuclearització del món. Exposició ¡Bienvenido Mr. Palomares! Radiografías fenomenológicas y filogenéticas de la nuclearización española: Crónica sobre el blanqueamiento del fetichismo nuclear. Biblioteca de Ciència i Tecnologia, Universitat Autònoma de Barcelona, 29 de maig - 30 de juny de 2023 / Valentines-Álvarez, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Història de la Ciència)
2023
Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica, Vol. 16 (2023) , p. 371-376  
4.
8 p, 2.5 MB Liturgia aquileiese e rito patriarchino in alcuni libri liturgico-musicali di Cividale del Friuli / Colantuono, Maria Incoronata (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
1999 - 10.6092/issn.2533-2325/8093
I quaderni del M.AE S., Vol. 2 (1999) , p. 7-21  
5.
32 p, 86.6 KB El comportament electoral dels espanyols al referèndum de la Constitució Espanyola / Marcet, Joan 1950- (Universitat Autònoma de Catalunya) ; Maestro, Jesús (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; Medina, Lucía (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; Institut de Ciències Polítiques i Socials: Barcelona, Catalunya
Barcelona: Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2005 (Working papers (Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)) ; 240)
Institut de Ciències Polítiques i Socials Barcelona, WP núm. 240 (2005)  
6.
13 p, 481.1 KB Viabilitat de la incorporació de l'indicador NPS en l'entorn bibliotecari : Revisió d'ús i descripció d'una experiència / Reyes Rodríguez, Antonia (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Gerència de Serveis de Biblioteques) ; Rey Martín, Carina (Universitat de Barcelona. Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals) ; Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
El Net Promotor Score (NPS) s'utilitza en els negocis per mesurar la disposició dels clients a recomanar el producte, servei o empresa en el seu conjunt als seus amics o companys. Introduït per Fred Reichheld el 2003, l'NPS pot respondre a la necessitat de les biblioteques de trobar mètodes fàcils i no treballosos per avaluar l'experiència dels clients. [...]
El Net Promoter Score (NPS) se utiliza en los negocios para medir la disposición de los clientes a recomendar el producto, servicio o empresa en su conjunto a sus amigos o colegas. Introducido por Fred Reichheld en 2003, el NPS puede responder a la necesidad de las bibliotecas de encontrar métodos fáciles y no trabajosos para evaluar la experiencia de los clientes. [...]
The Net Promoter Score (NPS) is used in businesses to measure customers' willingness to recommend the product, service or company as a whole to their friends and colleagues. Introduced by Fred Reichheld in 2003, the NPS could be the answer to the need that libraries have to evaluate customer experience using easy, non-labour-intensive methods. [...]

2021 - https://dx.doi.org/10.1344/BiD2020.46.10
BiD : textos universitaris de biblioteconomia i documentació, Núm. 46 (2021)  
7.
9 p, 340.7 KB Actualització professional a l'entorn universitari : la formació al Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona / Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Fitó Font, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Personal d'Administració i Serveis)
Objectius: presentar com es gestiona la formació continuada del personal de les biblioteques a la Universitat Autònoma de Barcelona, amb un esment especial a la relació entre la Unitat de Formació de l'Àrea del Personal d'Administració i Serveis i el Servei de Biblioteques. [...]
Objective: This paper describes how the Universitat Autònoma de Barcelona manages the in-service training of its library staff, focusing on the association between the University's administrative and service staff training unit and its library service. [...]

2014 - https://dx.doi.org/10.1344/BiD2014.32.21
BiD:textos universitaris de biblioteconomia i documentacio, Núm. 32 (2014)  
8.
8 p, 140.1 KB El suport a la recerca de les biblioteques universitàries catalanes : estat actual / Camón Luis, Enric (Universitat de Barcelona) ; Rey Martín, Carina (Universitat de Barcelona. Facultat de Biblioteconomia i Documentació) ; Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
Objectius: L'objectiu de la investigació és determinar quins són els serveis de suport a la recerca que les biblioteques universitàries ofereixen per al personal docent i investigador. A més, pretén oferir una síntesi de la realitat d'aquests serveis de suport a Catalunya. [...]
Objectives: the aim of this study was to determine which research support services are offered by university libraries to teaching and research staff. In addition, the goal was to summarize the situation of research support services in Catalonia. [...]
Objetivos: El objetivo de la investigación es determinar cuáles son los servicios de apoyo a la investigación que las bibliotecas universitarias ofrecen para el personal docente e investigador. Además, pretende ofrecer una síntesis de la realidad de estos servicios de apoyo en Cataluña. [...]

2012
BiD:textos universitaris de biblioteconomia i documentacio, Núm. 29 (2012)  
9.
9 p, 164.0 KB Contextualización para el desarrollo de prácticas científicas / Fernández Rodríguez, Lucía (Universidad de Almería) ; Jiménez-Liso, Mª Rut (Universidad de Almería) ; Blanco-López, Ángel (Universidad de Almería)
En el ámbito de la educación científica, la conexión entre lo que el alumnado aprende y su vida diaria ha sido un tema de atención durante décadas, especialmente desde enfoques como la enseñanza de las ciencias en contexto, Ciencia-Tecnología y Sociedad, y el tratamiento de cuestiones socio-científicas. [...]
En l'àmbit de l'educació científica, la connexió entre el que l'alumnat aprèn i la seva vida quotidiana ha estat un tema d'atenció durant dècades, especialment des d'enfocaments com l'ensenyament de les ciències en context, Ciència - Tecnologia i Societat, i el tractament de qüestions sòcio-científiques. [...]
In the field of scientific education, the connection between what students learn and their daily lives has been a subject of attention for decades, specially from approaches such as teaching science in context, Science-Technology and Society, and addressing socio-scientific issues stand out. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.499
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 60-68 (Articles)
2 documents
10.
12 p, 634.7 KB Esbossos del Jordi. Les nostres imatges, la seva imatge / Serrano Alcaraz, Eulàlia ; Espasa Besalú, Laura ; Peris Estany, Berta ; Carreras Salinas, Mireia ; Rivera Cotes, Inma ; Saperas Morón, Anna ; Recuero Nogueras, Liliana ; González de Vicente, Esther
La gran influència d'en Jordi Domènech en les històries professionals de molts i moltes docents és un fet inqüestionable. En aquest article, algunes integrants del grup de treball Ecofemisteam fem l'exercici d'identificar, reconèixer i agrair els moments en què el Jordi, amb les seves propostes, ha promogut un punt d'inflexió en la manera de mirar i exercir la nostra feina. [...]
Jordi Domènech's great influence on the professional stories of many teachers is an unquestionable fact. In this article, some members of the Ecofemisteam working group are doing the exercise of identifying, recognising and thanking the moments in which Jordi, with his proposals, has promoted a turning point in the way we look at and carry out our work. [...]
La gran influencia que ha ejercido Jordi Domènech en las historias profesionales de muchas y muchos docentes es incuestionable. En este artículo, algunas integrantes del grupo de trabajo Ecofemisteam hacemos el ejercicio de identificar, reconocer y agradecer los momentos en los que Jordi, con sus propuestas, ha promovido un punto de inflexión en la forma de mirar y ejercer nuestra profesión. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.498
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 24-35 (Articles)  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 4,134 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.