Dipòsit Digital de Documents de la UAB 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
10 p, 144.5 KB Epíleg / Corominas, Maria, 1961- , (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Aquest capítol presenta una síntesi de l'Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016, elaborada a partir de la lectura -una de les possibles- de tots els capítols.
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 280-289  
2.
22 p, 1.1 MB Els estudis universitaris i la recerca en comunicació / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
El capítol analitza l'evolució de l'oferta i la demanda dels graus en comunicació a les dotze universitats catalanes (set de públiques i cinc de privades), la matriculació a màsters oficials i doctorat i, per primera vegada, aporta dades sobre titulats, en un context en el qual els responsables d'aquests ensenyaments treballen per (re)planificar els estudis tenint en compte la davallada de natalitat, que pot fer baixar les matriculacions en els propers anys. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 256-277  
3.
13 p, 979.1 KB Plataformes de distribució de contingut audiovisual / Domènech, Eudald (CBM Consulting)
El bienni 2015-2016 ha estat un període en el qual el sector de les telecomunicacions ha patit una forta concentració i les plataformes de distribució de contingut (OTT) han arribat al mercat de manera generalitzada. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 240-252  
4.
10 p, 727.6 KB Noves dinàmiques publicitàries : del caos a la lluita per la rellevància / Rom Rodríguez, Josep A. 1963- (Universitat Ramon Llull. Grup de Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques)
Com el consum, la publicitat es recupera a poc a poc de la crisi viscuda els darrers anys. Però el nou paisatge és ben diferent a l'anterior. Les empreses són més petites, la facturació és inferior i han aparegut noves circumstàncies: la gestió programàtica dels anuncis, la creativitat limitada per les característiques dels formats d'internet, la crisi de reputació de les marques, la globalització de les campanyes de màrqueting, la concentració de les grans empreses -financeres i de gran consum- i, per tant, la reducció dels grans comptes. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 230-239  
5.
12 p, 1.1 MB Canvis en els hàbits de consum / Sabaté i Salazar, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Els hàbits de consum de l'audiència s'estan transformant gràcies a la portabilitat de les tecnologies de la comunicació i a les xarxes socials, que donen una rellevància més gran al moment i el lloc d'accés, així com també al fet que creem i compartim continguts amb altres persones. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 219-229  
6.
9 p, 1.1 MB El videojoc / Contreras, Ruth S.. (Ruth Sofhía) (Universitat de Vic. Departament de Comunicació) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En el bienni 2015-2016, el sector del videojoc ha experimentat un creixement sostingut en la seva facturació global. S'està consolidant un teixit industrial a Catalunya, gràcies en bona part a l'aparició de nous estudis de producció de capital local. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 197-205  
7.
12 p, 997.2 KB La música / Gendrau, Lluís (Grup Enderrock)
La indústria musical catalana ha recuperat la capacitat d'inversió en el bienni 2015-2016. Tot i això, mentre el negoci de la música en directe ha anat en auge amb un increment del 29% de la facturació -fet al qual se suma un important creixement d'espectadors i concerts-, el sector discogràfic s'ha enfonsat en la crisi més profunda de la seva història, amb una caiguda del 25% en els darrers dos anys. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 185-196  
8.
12 p, 708.4 KB El llibre / Cubeles, Xavier (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
L'evolució del sector del llibre els anys 2015 i 2016 mostra certs indicis de recuperació de la crisi econòmica iniciada el 2008. En un context de canvi de les activitats culturals i de la comunicació, conseqüència de la revolució digital, també s'observen transformacions rellevants en certes esferes de la producció i la difusió de llibres, tot i que aquestes no han avançat (almenys fins ara) a la velocitat que es preveia inicialment.
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 173-184  
9.
16 p, 835.0 KB El cinema / Caballero Molina, Juan José (Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Hispànica, Teoria de la Literatura i Comunicació) ; Jariod, Daniel (Universitat de Barcelona. Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya)
Immers en el marc d'un mercat globalitzat i digitalitzat de manera creixent, durant el bienni 2015- 2016 el sector cinematogràfic s'esforça a assolir una cobejada estabilitat. El creixement s'albira darrere les xifres positives que es registren en algunes variables: nombre d'espectadors, volum productiu, nombre d'empreses… Alguns dels fets més destacables del bienni han estat continuació del conflicte instal·lat entre el Govern de la Generalitat i l'executiu del Partit Popular a l'entorn de l'anomenada taxa de connectivitat, i la nova llei de finançament, que ha entrat en vigor el 2016. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 157-172  
10.
23 p, 1.6 MB La televisió / Besalú Casademont, Reinald, 1983- (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Durant el bienni 2015-2016 la televisió va recuperar ingressos i va deixar enrere la crisi econòmica, però el sector va seguir concentrant-se i consolidant el predomini dels tres principals operadors espanyols privats de televisió en obert i de pagament, tot i l'entrada de nous grups llicenciataris de televisió digital terrestre. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 133-155  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.