Dipòsit Digital de Documents de la UAB 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
4 p, 103.0 KB Direcció d'Art, Disseny Artístic i Il·luminació [105011] / Marca Francès, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és introduir l'alumne en l'àmbit de la direcció d'art des de totes les facetes diferenciant la polisèmia del concepte i oferint la possibilitat de deixar obertes diferents apostes laborals. [...]
The objective of the subject is to introduce the student to the field of art direction from all its facets, differentiating the polysemy of the concept and offering the possibility of leaving open different job options. [...]
El objetivo de la asignatura es introducir al alumno en el ámbito de la dirección de arte desde todas sus facetas diferenciando la polisemia del concepto y ofreciendo la posibilidad de dejar abiertas distintas apuestas laborales. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
2.
6 p, 110.3 KB Direcció d'Art [103145] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per a la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que, en finalitzar l'assignatura, l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
Overall objective Develop creative strategies in graphic media for the creation of advertising messages. This general objective is specified so that, at the end of the subject, the student will be able to ( specific objectives): a. [...]
Objetivo general Desarrollar las estrategias creativas en medios gráficos para la confección de mensajes publicitarios. Este objetivo general se concreta de modo que, al finalizar la asignatura, el estudiante será capaz de (objetivos específicos): a. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
4 p, 103.0 KB Direcció d'Art, Disseny Artístic i Il·luminació [105011] / Marca Francès, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és introduir l'alumne en l'àmbit de la direcció d'art des de totes les facetes diferenciant la polisèmia del concepte i oferint la possibilitat de deixar obertes diferents apostes laborals. [...]
The objective of the subject is to introduce the student to the field of art direction from all its facets, differentiating the polysemy of the concept and offering the possibility of leaving open different job options. [...]
El objetivo de la asignatura es introducir al alumno en el ámbito de la dirección de arte desde todas sus facetas diferenciando la polisemia del concepto y ofreciendo la posibilidad de dejar abiertas distintas apuestas laborales. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
4.
6 p, 111.2 KB Direcció d'Art [103145] / Entenza Rodríguez, Ana Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per a la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que, en finalitzar l'assignatura, l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
Overall objective Develop creative strategies in graphic media for the creation of advertising messages. This general objective is specified so that, at the end of the subject, the student will be able to ( specific objectives): a. [...]
Objetivo general Desarrollar las estrategias creativas en medios gráficos para la confección de mensajes publicitarios. Este objetivo general se concreta de modo que, al finalizar la asignatura, el estudiante será capaz de (objetivos específicos): a. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
5 p, 108.6 KB Direcció d'Art [103145] / Entenza Rodríguez, Ana Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per a la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que, en finalitzar l'assignatura, l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
Overall objective Develop creative strategies in graphic media for the creation of advertising messages. This general objective is specified so that, at the end of the subject, the student will be able to ( specific objectives): a. [...]
Objetivo general Desarrollar las estrategias creativas en medios gráficos para la confección de mensajes publicitarios. Este objetivo general se concreta de modo que, al finalizar la asignatura, el estudiante será capaz de (objetivos específicos): a. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
5 p, 108.0 KB Direcció d'Art [103145] / Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per a la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que, en finalitzar l'assignatura, l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
Objetivo general Desarrollar las estrategias creativas en medios gráficos para la confección de mensajes publicitarios. Este objetivo general se concreta de modo que, al finalizar la asignatura, el estudiante será capaz de (objetivos específicos): a. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
5 p, 106.5 KB Direcció d'Art [103145] / Entenza Rodríguez, Ana Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per a la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que, en finalitzar l'assignatura, l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
Objetivo general Desarrollar las estrategias creativas en medios gráficos para la confección de mensajes publicitarios. Este objetivo general se concreta de modo que, al finalizar la asignatura, el estudiante será capaz de (objetivos específicos): a. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
10 p, 4.0 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este trabajo analiza la publicidad de fragancias desde el punto de vista de la dirección de arte y el mensaje publicitario. Para ello se han estudiado en primer lugar las bases teóricas que definan las variables de análisis en cuanto a los elementos de la composición visual y audiovisual. [...]
Aquest treball analitza la publicitat de fragàncies des del punt de vista de la direcció d'art i el missatge publicitari. Per a això s'han estudiat en primer lloc les bases teòriques que defineixin les variables d'anàlisi pel que fa als elements de la composició visual i audiovisual. [...]
This work analyzes the advertising of fragrances from the point of view of the art direction and the advertising message. For this, the theoretical bases that define the analysis variables in terms of the elements of the visual and audiovisual composition have been studied first. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.133
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 53-62 (Ensayos)  
9.
167 p, 20.4 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació aplicada consisteix a analitzar la publicitat audiovisual des del camp de la direcció d'art en les 10 marques de perfums més venudes. L'instrument d'estudi que s'utilitza és una anàlisi de contingut on es recullen els ítems primordials en la direcció d'art. [...]
La investigación aplicada consiste en analizar la publicidad audiovisual desde el campo de la dirección de arte en las 10 marcas de perfumes más vendidas. El instrumento de estudio que se utiliza es un análisis de contenido donde se recogen los ítems primordiales de la dirección de arte. [...]
This applied research consists of analysing audiovisual advertising of the top 10 best-selling perfume brands from art direction way. A content analysis has been used as study instrument where the most important items of art direction are collected. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
3 p, 879.0 KB Diseño gráfico publicitario : diseño gráfico y dirección de arte publicitaria / Rom Rodríguez, Josep A. 1963- (Universitat Ramon Llull)
Obra ressenyada: D. TENA PARERA, Diseño gráfico publicitario. Diseño gráfico y dirección de arte publicitaria. Madrid: Editorial Síntesis, 2017.
El incremento de los soportes publicitarios implica asumir el reto de mejorar la formación de los profesionales de la comunicación gráfica y este libro es una aportación muy oportuna para contribuir a mejorar las competencias formativas de los estudios de publicidad. [...]
The increase in advertising media involves taking on the challenge of improving the training of graphic communication professionals and this book is a very timely contribution to help improve the training skills of advertising studies. [...]

2018 - 10.5565/rev/qp.307
Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 21 (2018) , p. 43-45 (Reseñas)  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.