Dipòsit Digital de Documents de la UAB 83 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
7 p, 635.1 KB La comunicación corporativa : presencia, autorepresentación e imagen / Jiménez Morales, Mònika (Universitat Pompeu Fabra)
En la primavera del año 1906 la ciudad de Nueva York quedó iluminada con lo que con el paso de los años se convertiría en una de la formas de publicidad con mayor presencia en todo el mundo: el primer rótulo luminoso en movimiento. [...]
La primavera de l'any 1906 la ciutat de Nova York va quedar enlluernada amb el què amb el pas dels anys esdevindria una de les formes de publicitat més presents arreu del món: el primer rètol lluminós en moviment. [...]

2007
Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Març 2007)
2 documents
2.
58 p, 1.8 MB Els Motors de traducció automàtica propis com a eina de la comunicació corporativa / Miranda Neiva, Marc ; Sánchez-Gijón, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El treball present se centra en la introducció de la traducció automàtica a la comunicació corporativa a través d'un cas concret: la traducció de les notícies del lloc web de la Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB. [...]
El presente trabajo se centra en la introducción de la traducción automática a la comunicación corporativa a través de un caso concreto: la traducción de las noticias del sitio web de la Facultad de Traducción e Interpretación de la UAB. [...]
The present work focuses on the introduction of machine translation into corporate communication through a specific case: the translation of news from the UAB Faculty of Translation and Interpretation website. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Traducció i Interpretació [1204]  
3.
6 p, 108.1 KB Comunicació Corporativa: Plans Estratègics [104779] / Enrique Jimenez, Ana Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Analitzar el rol que juguen els valors intangibles en la gestió de les organitzacions i com ha obert un nou àmbit d'actuació en la gestió de la comunicació corporativa. 2. Relacionar els conceptes i els fonaments bàsics de la comunicació corporativa, així com aproximar-los a la contextualització històrica de la seva matèria. [...]
1. Analyze the role played by intangible values in the management of organizations and how it has opened a new field of action in the management of corporate communication. 2. Explain basic concepts and fundamentals of corporate communication, as well as approach them to the historical contextualization of their subject. [...]
1. Analizar el rol que juegan los valores intangibles en la gestión de las organizaciones y cómo ha abierto un nuevo ámbito de actuación en la gestión de la comunicación corporativa. 2. Relacionar los conceptos y fundamentos básicos de la comunicación corporativa, así como aproximarles a la contextualización histórica de su materia. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
4.
6 p, 115.0 KB Responsabilitat Social Corporativa [104788] / Barrio Fraile, Estrella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. - Definir què és la responsabilitat social corporativa i saber identificar les seves dimensions i les seves àrees temàtiques. [...]
- Know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. - Define what corporate social responsibility is and know how to identify its dimensions and thematic areas. [...]
- Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. - Definir qué es la responsabilidad social corporativa y saber identificar sus dimensiones y sus áreas temáticas. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
5.
4 p, 102.1 KB Fotografia Institucional i Corporativa [104783] / Bayle, Arnaud Christian Franck ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura introdueix l'alumnat als recursos i tècniques de captació d'imatges fotogràfiques aplicades al camp de la comunicació institucional i corporativa. A més d'identificar els principals gèneres de la fotografia que s'incorporen als plans estratègics de comunicació de les institucions, s'aporten les eines tècniques per produir imatges que transmetin valors, promoguin accions i participin activament de la identitat de les organitzacions.
The course introduces students to the resources and techniques for capturing photographic images applied to the field of institutional and corporate communication. In addition to identifying the main genres of photography that are incorporated into the strategic communication plans of the institutions, the technical tools are provided to produce images that transmit values, promote actions and actively participate in the identity of the organizations.
La asignatura introduce al alumnado a los recursos y las técnicas de captación de imágenes fotográficas aplicadas al campo de la comunicación institucional y corporativa. Además de identificar los principales géneros de la fotografía que se incorporan en los planes estratégicos de comunicación de las instituciones, se aportan las herramientas técnicas para producir imágenes que transmitan valores, promuevan acciones y participen activamente de la identidad de las organizaciones.

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
6.
175 p, 29.7 MB Convertint Whare Wira en una autèntica casa sobre rodes : creació d'identitat corporativa i pla de comunicació per una marca de camperització de furgonetes / Espona Puig, Maria ; Llagostera Pera, Aina ; Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Projecte de Fi de Grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació per a una marca de camperització de furgonetes real. Inclou la investigació del seu entorn intern i extern, l'anàlisi de la seva identitat corporativa i la seva corresponent estratègia de comunicació i pla d'accions per tal d'assolir els objectius plantejats per al creixement de la marca.
Este Proyecto de Fin de Grado consiste en la realización de un plan de comunicación para una marca de camperización de furgonetas real. Incluye la investigación de su entorno interno y externo, el análisis de su identidad corporativa y su correspondiente estrategia de comunicación y plan de acciones para conseguir los objetivos planteados para el crecimiento de la marca.
This Final Degree Project consists in the realization of a communication plan for a real camper van brand. It includes research into its internal and external environment and the analysis of the brand corporate identity. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
108 p, 4.5 MB Comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa a Instagram, el cas del sector cosmètic / Cruz García, Alba ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys, les organitzacions han apostat cada vegada més per la Responsabilitat Social Corporativa com a element de valor important, i un dels sectors més influenciats per aquest auge ha estat el cosmètic. [...]
En los últimos años, las organizaciones han apostado cada vez más por la Responsabilidad Social Corporativa como elemento de valor importante, y uno de los sectores más influenciados por este auge ha sido el cosmético. [...]
In the recent years, organizations have increasingly opted for Corporate Social Responsibility as an element of important value, and one of the sectors most influenced by this boom has been cosmetics. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
8.
4 p, 101.7 KB Fotografia Institucional i Corporativa [104783] / Hernández Gómez, Juan Bautista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura introdueix l'alumnat als recursos i tècniques de captació d'imatges fotogràfiques aplicades al camp de la comunicació institucional i corporativa. A més d'identificar els principals gèneres de la fotografia que s'incorporen als plans estratègics de comunicació de les institucions, s'aporten les eines tècniques per produir imatges que transmetin valors, promoguin accions i participin activament de la identitat de les organitzacions.
The course introduces students to the resources and techniques for capturing photographic images applied to the field of institutional and corporate communication. In addition to identifying the main genres of photography that are incorporated into the strategic communication plans of the institutions, the technical tools are provided to produce images that transmit values, promote actions and actively participate in the identity of the organizations.
La asignatura introduce al alumnado a los recursos y las técnicas de captación de imágenes fotográficas aplicadas al campo de la comunicación institucional y corporativa. Además de identificar los principales géneros de la fotografía que se incorporan en los planes estratégicos de comunicación de las instituciones, se aportan las herramientas técnicas para producir imágenes que transmitan valores, promuevan acciones y participen activamente de la identidad de las organizaciones.

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
9.
6 p, 108.0 KB Comunicació Corporativa: Plans Estratègics [104779] / Enrique, Ana Mª ; Danes Vilallonga, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Analitzar el rol que juguen els valors intangibles en la gestió de les organitzacions i com ha obert un nou àmbit d'actuació en la gestió de la comunicació corporativa. 2. Relacionar els conceptes i els fonaments bàsics de la comunicació corporativa, així com aproximar-los a la contextualització històrica de la seva matèria. [...]
1. Analyze the role played by intangible values in the management of organizations and how it has opened a new field of action in the management of corporate communication. 2. Explain basic concepts and fundamentals of corporate communication, as well as approach them to the historical contextualization of their subject. [...]
1. Analizar el rol que juegan los valores intangibles en la gestión de las organizaciones y cómo ha abierto un nuevo ámbito de actuación en la gestión de la comunicación corporativa. 2. Relacionar los conceptos y fundamentos básicos de la comunicación corporativa, así como aproximarles a la contextualización histórica de su materia. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
10.
6 p, 113.2 KB Responsabilitat Social Corporativa [104788] / Barrio Fraile, Estrella ; Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. - Definir què és la responsabilitat social corporativa i saber identificar les seves dimensions i les seves àrees temàtiques. [...]
- Know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. - Define what corporate social responsibility is and know how to identify its dimensions and thematic areas. [...]
- Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. - Definir qué es la responsabilidad social corporativa y saber identificar sus dimensiones y sus áreas temáticas. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 83 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.