Dipòsit Digital de Documents de la UAB 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
4 p, 103.2 KB Educació i Societat [43839] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
Education as a requisit of a democratic and participatory society, in which philosophy is understood as a significant experience of analysis, reflection and dialogue. Philosophy as an ontology of the present and as an instrument to problematize the complex relationships between knowledge and power in our contemporary society.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2023-24
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documents
2.
4 p, 102.5 KB Educació i Societat [43839] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
Education as a requisit of a democratic and participatory society, in which philosophy is understood as a significant experience of analysis, reflection and dialogue. Philosophy as an ontology of the present and as an instrument to problematize the complex relationships between knowledge and power in our contemporary society.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2022-23
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documents
3.
4 p, 102.6 KB Educació i Societat [43839] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
Education as a requisit of a democratic and participatory society, in which philosophy is understood as a significant experience of analysis, reflection and dialogue. Philosophy as an ontology of the present and as an instrument to problematize the complex relationships between knowledge and power in our contemporary society.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2021-22
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1372]
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documents
4.
4 p, 102.0 KB Educació i Societat [43839] / Carreras Planas, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2020-21
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1372]
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documents
5.
21 p, 630.6 KB Transiciones juveniles entre la educación y el trabajo. Un análisis de las prácticas profesionalizantes en la Educación Técnica / Bidauri, María de la Paz
2019
Jornadas de Sociología de la Universidad Nacional de Mar del Plata. Mar del Plata (Argentina), 2es : 2019  
6.
120 p, 1.4 MB "Y tú, ¿qué sabes del sexo?" : Un reportaje sobre la carencia de educación sexo afectiva en la sociedad / Poveda Rodríguez, Maria ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén investigar per què Espanya pateix una carència d'educació sexe afectiva i com la pornografia o les famílies són determinants en l'educació sexual dels joves.
Este trabajo pretende investigar por qué España padece una carencia de educación sexo afectiva y como la pornografía o las familias son determinantes en la educación sexual de los jóvenes.
This report has the aim of investigate why Spain has such a lack of sex education in their schools and how pornography and families are decisve in sex education.

2019
Grau en Periodisme [971]  
7.
3 p, 99.6 KB Educació i Societat [43839] / Carreras Planas, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2019-20
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documents
8.
17 p, 621.2 KB Reflexiones en torno a la sociedad, violencia y educación / Martínez Vázquez, Marisa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pérez-Tarrés, Alicia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cantera Espinosa, Leonor M. (María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pereira Da Silva, Joilson (Universidade Federal de Sergipe)
El presente artículo reflexiona sobre la necesidad imperiosa de cuestionar aquellos aspectos propios de una sociedad patriarcal como espacio de relación de los y las adolescentes. Fruto del trabajo de las investigaciones cualitativas que venimos desarrollando, se detecta la persistencia de un sistema patriarcal que dificulta el desarrollo de relaciones igualitarias. [...]
2018 - 10.5216/ia.v43i2.54505
Inter-Açao, Vol. 43, núm. 2 (2018) , p. 467-483  
9.
22 p, 184.6 KB Pluralidad política y diversidad cultural : discursos sobre la educación para la ciudadanía en la sociedad vasca / Mateos Gonzalez, Txoli (Universidad del País Vasco) ; Zabalo, Julen (Universidad del País Vasco) ; Larrinaga Renteria, Ane (Universidad del País Vasco) ; Amurrio, Mila (Universidad del País Vasco)
La sociedad vasca es políticamente plural -y escenario de conflicto sobre su estatus político-, además de culturalmente diversa, e inmersa, asimismo, en un permanente debate sobre el papel que se debe asignar al idioma y a la cultura vascos en relación con la cultura desarrollada en español. [...]
La societat basca és políticament plural -i escenari de conflicte sobre el seu estatus polític-, a més de culturalment diversa, i immersa, així mateix, en un debat permanent sobre el paper que s'ha d'assignar a l'idioma i a la cultura bascos en relació amb la cultura desenvolupada en espanyol. [...]
Basque society is politically plural -as well as being a scene of conflict over its political status-, culturally diverse, and caught up in a permanent debate on the role to be assigned to the Basque language and culture in relation to the development of culture in Spanish. [...]

2016 - 10.5565/rev/papers.2092
Papers : revista de sociologia, Vol. 101 Núm. 1 (Gener-Març 2016) , p. 51-72 (Artículos)  
10.
16 p, 138.7 KB El futuro de la sociedad digital y los nuevos valores de la educación en medios / Pérez Tornero, José Manuel
El ser humano no sería propiamente humano si no tuviese siempre presente el futuro, si no tuviese una tendencia, casi natural, a proyectar sus actos en el futuro en forma de consecuencias y responsabilidades. [...]
2005
Congreso Hispanoluso de Comunicación y Educación. Huelva, Andalusia, : 2005  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.