Dipòsit Digital de Documents de la UAB 377 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.05 segons. 
1.
13 p, 1.2 MB La lectura del cicle troià a través del role-playing i les xarxes socials / Cantó i Gargallo, Berta (Institut Thos i Codina (Mataró, Catalunya))
L'article recull l'experiència didàctica d'una lectura alternativa del contingut literari, cultural i artístic del cicle troià, a través de rols i de perfils oberts ad hoc a la xarxa social Facebook. [...]
2019
Methodos, Núm. 4 (2019) , p. 71-83  
2.
38 p, 2.2 MB Xarxes socials : quines, com, quan, per què / Vargas-Urpi, Mireia
2020
Com optimitzar la visibilitat i l'impacte com a PDI i no morir en l'intent. Bellaterra, : 2020  
3.
26 p, 3.2 MB Anàlisi de xarxes metabòliques : on la biologia es troba amb l'anàlisi convexa / Saldaña, Joan (Universitat de Girona. Departament d'Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística)
Genòmica, proteòmica i metabolòmica són algunes de les anomenades ciències òmiques que podem trobar quan llegim alguna notícia de ciència o medicina, o consultem el pla d'estudis d'alguns graus i màsters de l'àmbit biomèdic. [...]
2019
Materials matemàtics, 2019, p. 1-26  
4.
7 p, 379.1 KB Una nova estratègia de suport a les pimes basada en districtes industrials i xarxes : el cas de Barcelona / Trullén i Thomàs, Joan
2004
Revista econòmica de Catalunya, Núm. 49 (2004) , p. 112-118  
5.
79 p, 10.1 MB Moda y comunicación : storytelling y redes sociales en Chanel / Echenouili Ghailan, Hajar ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball estudia les estratègies comunicatives i el storytelling que la marca Chanel fa servir a la xarxa. Per fer-ho, s'analitzen les publicacions de períodes temporals concrets en les seves xarxes socials (Instagram, Facebook i Twitter), concloent, entre altres coses, que existeix una estratègia poc definida. [...]
El presente trabajo estudia las estrategias comunicativas y el storytelling que la marca Chanel usa en la red. Para ello, se analizan las publicaciones de períodos temporales concretos en sus redes sociales (Instagram, Facebook y Twitter), concluyendo, entre otras cosas, que existe una estrategia poco definida. [...]
The present work studies the communicative strategies and storytelling that the Chanel brand uses in the network. To this end, the posts of specific time periods in its social networks (Instagram, Facebook and Twitter) are analyzed, concluding, among other things, that there is an undefined strategy. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
2 p, 494.9 KB Análisis del proceso de persuasión del sistema de reclutamiento de las organizaciones terroristas islámicas a través de las redes sociales de internet / González Sánchez, Eduard ; Fähndrich Richon, Xavier , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
A día de hoy, cada vez son más las personas que dejen atrás su vida normal para unirse a las filas del Estado Islámico en Siria y luchar bajo su bandera. ¿A qué se debe esto? ¿Cómo son capaces de captar a tantas personas de diferentes nacionalidades? ¿Quién está dispuesto a abandonarlo todo para unirse a los terroristas radicales? Todos los procesos de radicalización que se desarrollan mediante las nuevas tecnologías de la información (Internet, Redes Sociales, aplicaciones de mensajería instantánea tipo Line, Telegram o Whatsapp) así como también los actos terroristas realizados a través de internet mediante hacktivismo o propaganda indiscriminada se agrupan bajo el nombre de "CiberYihad" haciendo referencia a la naturaleza telemática de los actos realizados en nombre de la Yihad. [...]
A dia d'avui, cada vegada són més les persones que deixin enrere la seva vida normal per unir-se a les files de l'Estat Islàmic a Síria i lluitar sota la seva bandera. ¿A què es deu això? Com són capaços de captar tantes persones de diferents nacionalitats? Qui està disposat a abandonar-ho tot per unir-se als terroristes radicals? Tots els processos de radicalització que es desenvolupen mitjançant les noves tecnologies de la informació (Internet, Xarxes Socials, aplicacions de missatgeria instantània tipus Line, Telegram o WhatsApp) així com també els actes terroristes realitzats a través d'internet mitjançant hacktivisme o propaganda indiscriminada s'agrupen sota el nom de "CiberYihad" fent referència a la naturalesa telemàtica dels actes realitzats en nom de la Jihad. [...]
To this day, more and more people are leaving behind their normal lives to join the ranks of the Islamic State in Syria and fight under their banner. What is this about? How are they capable of capturing so many people of different nationalities? Who is willing to give up everything to join the radical terrorists? All the processes of radicalization that are developed by the new information technologies (Internet, Social Networks, instant messaging applications such as Line, Telegram or WhatsApp) as well as terrorist acts carried out through the Internet through hacktivism or indiscriminate propaganda are grouped together under the name of "CyberYihad" referring to the telematic nature of acts performed in the name of Jihad. [...]

2019
Graduat o Graduada en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
7.
93 p, 1.6 MB Influencia de las redes sociales en el activismo feminista online y offline de la juventud en España. / Bofill Filloy, Marta ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball s'investiga quina influència tenen les xarxes socials en la conscienciació i l'aprenentatge feminista de la joventut resident a Espanya, i en la seva participació online i offline en el moviment a partir del cas del 8M de 2018. [...]
En el presente trabajo se investiga qué influencia tienen las redes sociales en la concienciación y el aprendizaje feminista de la juventud residente en España, y en su participación online y offline en el movimiento a partir del caso del 8M de 2018. [...]
In the present work we investigate the influence of social networks in the feminist awareness and learning of the youth living in Spain, and in their online and offline participation in the movement taking the International Woman's Day of 2018 as the sample. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
3 p, 99.5 KB Xarxes Lineals [42851] / Verdu Tirado, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El principal objectiu és el de proporcionar la habilitat de disenyar components per comunicacions, amb focus particular en la síntesi de components lineals desde la definició matemàtica de la resposta de la xarxa, basada en elements concentrats. [...]
Objetivos El principal objetivo es el de proporcionar la habilidad de diseñar componentes para comunicaciones, con un foco particular en la síntesis de componentes lineales desde la definición matemática de la respuesta de la red, basada en elementos concentrados. [...]

2019-20
Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació / Telecommunication Engineering [1170]
3 documents
9.
3 p, 98.8 KB Gestió de Flux en Xarxes de Subministrament [42644] / Ramos González, Juan José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura s'imparteix exclusivament en angès. Consulteu la versió de la guia en aquesta llengua.
Esta asignatura se imparte exclusivamente en inglés. Consultad la versión de la guía en este idioma.

2019-20
Màster Universitari en Logística i Gestió de la Cadena de Subministrament / Logistics and Supply Chain Management [1135]
3 documents
10.
5 p, 108.3 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 377 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.