Dipòsit Digital de Documents de la UAB 16,285 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
34 p, 199.4 KB Study Abroad Programs: The Cure-All Medicine of Instructed Second Language Acquisition? / Ferrer i Salamaña, Ester ; Pladevall Ballester, Elisabet , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Study Abroad (SA) programs have become increasingly popular in recent years, especially due to the belief of them being an elixir of language learning. Since previous research has reported mixed findings, this study aims to examine which aspects of language learning benefit from SA and how far. [...]
Els programes d’estudi a l’estranger han guanyat popularitat en els darrers anys, sobretot per la idea que són el millor remei per l’aprenentatge de llengües. Com que les conclusions d’estudis interiors divergeixen, aquest estudi pretén analitzar quins aspectes milloren i en quina mesura després d’un programa com aquest. [...]
Los programas de estudio en el extranjero han ganado popularidad en los últimos años, especialmente debido a la idea que son una receta mágica para el aprendizaje de lenguas. Teniendo en cuenta literatura previa, dónde aparecen diferencias en opiniones, este estudio pretende evaluar qué aspectos mejoran y hasta qué punto después de un programa como este. [...]

2019
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
2.
68 p, 592.4 KB Scottish English in the TV Show Outlander: How accurately does a Scottish character speak Scots? / Carrera Pérez, Eduardo ; Tubau Muntañá, Susagna , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
English varieties are usually misrepresented in the media due to different factors. Firstly, some of them are seen as ‘bad English’. Secondly, and most important, they are not studied enough, especially when it comes to their syntactic and morphological features, and thus, there is not enough information in order to truthfully represent the variety. [...]
Las variedades del inglés suelen ser representadas erróneamente en los medios por diversos factores. En primer lugar, algunas son vistas como “inglés malo”. En segundo lugar, y más importante, no están lo suficientemente estudiadas, especialmente en las características sintácticas y morfológicas. [...]
Les varietats de l’anglès sovint estan representades erròniament en els mitjans per diversos factors. En primer lloc, algunes son vistes com “anglès dolent”. En segon lloc, i més important, aquestes no estan prou estudiades, especialment en els aspectes sintàctics i morfològics. [...]

2019
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
3.
5 p, 123.8 KB Post-colonialism: Desire and the Other [42295] / Hand Cranham, Felicity ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Entre els objectius i habilitats que l'alumnat ha d'assolir en aquest curs destaquem els següents: comprendre i analitzar la literatura postcolonial en anglès saber debatre les teories principals de l'àrea saber relacionar els estudis postcolonials a altres disciplines dels estudis anglesos produir treballs crítics sobre textos postcolonials.
Entre los objectivos y habilidades que el alumnado debe conseguir en este curso destacamos los siguientes: comprender y analizar la literatura poscolonial en inglés saber debatir las teorías principales del área saber relacionar los estudios poscoloniales con otras disciplinas de los estudios ingleses producir trabajos críticos sobre textos poscoloniales.

2019-20
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
2 documents
4.
4 p, 118.5 KB Multilingualism in the Mind [42294] / Tubau Muntaña, Susagna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest curs és explorar què vol dir ésser bilingüe o multilingüe aprofundint en les diferents definicions que existeixen d'aquests fenòmens, així com també en els models teòrics que s'han proposat per explicar com els i les parlants poden adquirir/aprendre més d'una llengua i emmagatzemar-les a la ment.
El objetivo de este curso es explorar qué significa ser bilingüe o multilingüe profundizando en las diferentes definiciones que existen de estos fenómenos, así como también en los modelos teóricos que se han propuesto para explicar cómo los y las hablantes pueden adquirir/aprender más de una lengua y almacenarlas en la mente.

2019-20
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
2 documents
5.
8 p, 124.7 KB Disseny de Projectes STEM per a l'Àula de Primària [105055] / Couso Lagaron, Digna Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén introduir iaprofundir en les eines pel disseny i avaluació de seqüències d'ensenyament i aprenentatge, projectes, racons i sortides de l'àmbit matemàtic i/o científic (STEM). [...]
El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudio de los maestros de educación primaria pretende introducir iaprofu En la asignatura se utilizan las ideas científicas y matemáticas (lo que llamamos contenidos de la ciencia y la matemàtica esc 1 Desde una visión de la enseñanza y aprendizaje de las ciencias y las matemáticas como práctica científica y matemática esc Desde una visión del aprendizaje como progresión de conocimiento y competencia a lo largo de la escolarización, el diseño y Desde el punto de vista de la evaluación como regulación de los aprendizajes, la evaluación se plantea como integrada en el Finalmente, desde un marco competencial en el que se enseñan y aprenden ciencias y matemáticas para "actuar" en el mund Los objetivos de la asignatura son: 1) Profundizar en la indagación, la resolución de problemas, la modelización y la argu 2) Adaptar, diseñar y evaluar secuencias de actividades de enseñanza y aprendizaje, 3) Adaptar, proponer y evaluar actividades de evaluación desde la perspectivade la ev 4) Justificar y utilizar contextos de enseñanza y aprendizaje adecuados para la enseñ.

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
5 p, 125.3 KB Fisioteràpia en la Patologia de l'Aparell Locomotor III [102980] / Jiménez Marchal, Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura es programa al tercer curs del Grau de Fisioteràpia i forma part del grup de les assignatures de Fisioteràpia de l'aparell Locomotor. Les competències són: Ser capaç de desenvolupar els coneixements adquirits en assignatures prèvies a l'àmbit clínic del tractament de patologies de l'aparell locomotor. [...]
La asignatura se programa en el tercer curso del grado de Fisioterapia y forma parte del grupo de las asignaturas de fisioterapia del aparato locomotor. Las competencias de la asignatura son: Ser capaz de desarrollar los conocimientos adquiridos en asignaturas previas en el ámbito clínico del tratamiento de patologías del aparato locomotor. [...]

2019-20
Grau en Fisioteràpia [961]
3 documents
7.
11 p, 138.9 KB Estructura del Cos Humà [101797] / Rojas Codina, Santiago ; Benet Català, Jordi ; Castellano López, Bernardo ; Navarro Ferreté, Joaquima ; Gascón Bayarri, Jordi ; Camps Polo, Jordi ; Jimenez Obach, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
CONTEXTUALITZACIÓ: Aquesta és una assignatura bàsica del grau d'Infermeria que es cursa al primer semestre de primer curs. El coneixements i habilitats que s'assoleixen formen bona part del bagatge requerit per a la pràctica de l'Infermeria i de la recerca vinculada amb aquesta professió. [...]
CONTEXTUALIZACIÓN: Esta es una asignatura básica del grado de Enfermería que se cursa en el primer semestre del primer curso. Los conocimientos y habilidades que se adquieren forman buena parte del bagaje requerido para la práctica de Enfermería y de la investigación vinculada con esta profesión. [...]

2019-20
Grau en Infermeria [830]
3 documents
8.
9 p, 139.3 KB Canvis biològics durant el cicle vital: implicacions per a la logopèdia [101703] / Delgado Martinez, Ignacio ; Mirapeix Lucas, Rosa ; Bellmunt Fontanet, Angela Maria ; Oliver Bonet, Maria ; Serra Le Cheualier, Christelle ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura s'imparteix en el primer semestre del segon any, després d'haver cursat en el primer curs del grau de Logopèdia, les assignatures "Anatomia i fisiologia de l'òrgan de veu i de parla" i "Anatomia i fisiologia del sistema nerviós" que cobreixen els diferents aparells i sistemes en situacions de normalitat. [...]
Este curso se imparte durante el primer semestre del segundo año, después de haber estudiado en el primer año las asignaturas "Anatomía y fisiología de los órganos de la voz y del habla (101701) " y "Anatomía y fisiología del sistema nervioso (101700)" que cubren los diferentes sistemas relevantes en situación de normalidad. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
9.
6 p, 123.5 KB Química de la terra [101060] / Gené Torrabadella, Jordi ; Galán García, Gumer ; Piniella Febrer, Juan Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Química de la Terra en la titulació: Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica, que desenvolupa els fonaments de la química a nivell teòric, pràctic i de laboratori. Aquesta assignatura dóna eines i coneixements que s'utilitzaran en altres assignatures del grau de Geologia. [...]
Química de la Tierra en la titulación: Se trata de una asignatura de primer curso, de formación básica, que desarrolla los fundamentos de la química a nivel teórico, práctico y de laboratorio. [...]

2019-20
Grau en Geologia [817]
3 documents
10.
6 p, 122.7 KB Protohistòria del mediterrani [100732] / Asensio Vilaro, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Els objectius del quart curs (amb 60 crèdits de formació bàsica obligatòria) són dotar a l'estudiant d'una formació bàsica en arqueologia, història i altres disciplines socials, i que es familiaritzi amb matèries històrico-arqueològiques que es desenvoluparan en cursos posteriors. [...]
Los objetivos del cuarto curso (con 60 créditos de formación básica obligatoria) son dotar al estudiante de una formación básica en arqueología, historia y otras disciplinas sociales, y que se familiarice con materias histórico-arqueológicas que se desarrollarán en cursos posteriores. [...]

2019-20
1389 [1389]
Grau en Arqueologia [811]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 16,285 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.