Dipòsit Digital de Documents de la UAB 128 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
18 p, 370.3 KB A vueltas con el reggaeton : Polémicas feministas en torno a las músicas latinas en España / Martínez i García, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
La eclosión de las reivindicaciones feministas en España a partir de 2015 coincidió con un cambio en el perfil de las músicas de circulación masiva. El reggaeton y otros géneros afines de origen caribeño sustituyeron en un corto lapso de tiempo a los formatos habituales del pop angloamericano de las últimas décadas. [...]
Since 2015 concurred in Spain, both the rise of feminist activism and a remarkable turn in the profile of mainstream music have been highly noticeable. Reggaeton and similar genres from the Caribbean area replaced the usual Anglo-American hits in a short period of time. [...]

2022
Trans (Barcelona), Vol. 26 (2022) , p. 11-18  
2.
6 p, 164.4 KB Reseñas / Reviews / Pessarrodona, Aurèlia 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona)
OBRA RESSENYADA: Eero Tarasti, Semiotics of Classical Music. How Mozart, Brahms and Wagner Talk to Us. Berlin/Boston: Walter de Gruyter, 2012.
Sociedad de Etnomusicología, 2014
Trans (Barcelona), Article número 19, 3a ressenya  
3.
4 p, 112.5 KB Reseñas/Reviews / Pessarrodona, Aurèlia 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona)
OBRA RESSENYADA: Nina SUN EIDSHEIM, Sensing Sound. Singing and Listening as Vibrational Practice. Durham and London: Duke University Press, 2015.
Sociedad de Etnomusicología, 2016
Trans (Barcelona), Num 20 (2016), 16  
4.
2 p, 48.7 KB Recensions / Mensa i Valls, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
OBRA RESSENYADA: Cosimo REHO, Uomini dello Spirito. Gioacchino da Fiore, Bonaventura da Bagnoregio, Arnaldo da Villanova, Martina Franca (Taranto), Social Campus Edizioni 2017, 238 p.
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2019
Arxiu de Textos Catalans Antics (Barcelona) - ISSN 0211-9811., Vol. 32 (2019) , p. 769-770  
5.
24 p, 177.0 KB El pensamiento de la Bildung : de la mística medieval a Philipp Otto Runge / Rius Santamaria, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
El concepto de Bildung, traducido por "formación", es uno de los más determinantes de la cultura alemana: lo encontramos desde sus inicios en la Edad media hasta nuestros días, ejerciendo una función central en importantes campos como son la religión, la filosofía, la literatura, el arte y la educación. [...]
The concept of Bildung, translated as "formation", is one of the most determining concepts in German culture: we find it since its beginnings in the Middle Ages until today, playing a central role in important fields such as religion, philosophy, literature, the arts and education. [...]

2010
Convivium (Barcelona), Núm. 23 (2010) , p. 49-72  
6.
24 p, 177.0 KB Ressenyes / Rius Santamaria, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Obra ressenyada: Georg BOLLENBECK, Eine Geschichte der Kulturkritik. Von Rousseau bis Günther Anders, Munich, Verlag C. H. Beck, 2007.
2011
Convivium (Barcelona), Vol. Segunda serie Núm. 24 (2011) , p. 195-198  
7.
19 p, 294.0 KB Televisió pública als Estats Units : la PBS com a alternativa a les cadenes comercials / Martori, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona)
La PBS (Public Broadcasting Service) està formada per un gran nombre d'emissores locals que operen al llarg del territori. Aquests prestadors han estat un contrapoder a la televisió comercial, per resoldre l'escletxa existent entre el sistema mediàtic i les necessitats d'una societat democràtica. [...]
PBS (Public Broadcasting Service) is formed by a huge number of local stations, which are an alternative to commercial broadcasters. These channels have been an alternative power to commercial television to solve the gap between the media system and the needs of a democratic society. [...]

2015
Comunicació (Barcelona), Vol. 32, núm. 2 (2015) , p. 9-27  
8.
24 p, 609.3 KB Estudi amb la tecnologia de l'eye tracking de l'atenció visual dispensada a la publicitat gràfica no comercial : 'Vine a donar sang' / Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
L'objectiu de la publicitat gràfica és captar i controlar l'atenció visual del subjecte. L'atenció pot ser controlada per factors exògens (característiques de l'estímul) i per factors endògens (característiques de l'observador en relació amb l'estímul). [...]
The objective of graphic advertising is to capture and to control the visual attention of the subject. Attention can be controlled by exogenous factors (characteristics of the stimulus) and by endogenous factors (characteristics of the observer in relation to the stimulus). [...]

2017 - 10.2436/20.3008.01.158
Comunicació (Barcelona), Vol. 34, Num. 2 (Nov 2017) , p. 9-32  
9.
22 p, 986.4 KB Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital de los medios de servicio público europeos / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Saavedra, Carlos Alberto, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los medios de servicio público europeos han acometido en pocos años un proceso acelerado y diverso de expansión en redes sociales y de desarrollo de aplicaciones móviles. De esta manera, intentan sintonizar con las nuevas pautas de consumo a través de una oferta transversal de sus contenidos accesibles desde múltiples terminales digitales. [...]
Els mitjans de servei públic europeus han començat, en pocs anys, un procés accelerat i divers d'expansió en xarxes socials i de desenvolupament d'aplicacions mòbils. D'aquesta manera, intenten sintonitzar amb les noves pautes de consum a través d'una oferta transversal dels seus continguts accessibles des de múltiples terminals digitals. [...]
In the course of a few short years, the European public service media have undertaken an accelerated and diverse process of expansion in social networks and of development of mobile applications. In this way, they seek to tune into the new consumption patterns through a transversal offering of content accessible from many digital devices. [...]

2020 - 10.2436/20.3008.01.195
Comunicació (Barcelona), Vol. 37 Núm. 2 (Noviembre 2020) , p. 33-54  
10.
19 p, 313.5 KB La política estatal de recompenses als investigadors en comunicació : breu anàlisi crítica / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
la sociologia de la ciència mertoniana ja va establir que les recompenses que reben els investigadors pel seu treball influeix en les pràctiques i en la producció científica, la qual cosa evidencia la importància de les polítiques que s'hi apliquen. [...]
The mertonian sociology of science already proved that rewards received by researchers for their investigations have an influence in their scientific outputs and practices, which shows how important the policies relating to this topic are. [...]

2017 - 10.2436/20.3008.01.159
Comunicació (Barcelona), Vol. 34 Núm. 2 (2017) , p. 33-51  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 128 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.