1.
|
7 p, 112.4 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez Jiménez, Mercè ;
Reales Guisado, Lluis ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2023-24 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 110.4 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez Jiménez, Mercè ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2022-23 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 109.3 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez, Mercè (Díez Jiménez) ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2021-22 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
4.
|
5 p, 107.7 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez, Mercè (Díez Jiménez) ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2020-21 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
5.
|
5 p, 107.0 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez, Mercè (Díez Jiménez) ;
Ramón Pinat, Ezequiel ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación i del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2019-20 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
6.
|
5 p, 82.7 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez, Mercè (Díez Jiménez) ;
Martori, Aida ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Estructura de la Comunicació estudia les indústries comunicatives i culturals, així com els actors polítics, econòmics i socials que les configuren amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] La Estructura de la Comunicación estudia las industrias comunicativas y culturales, así como los actores políticos, económicos y sociales que las configuran mediante su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2018-19 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
|
|
7.
|
5 p, 79.0 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez, Mercè (Díez Jiménez) ;
Torras Planas, Núria ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Estructura de la Comunicació estudia les indústries comunicatives i culturals, així com els actors econòmics, polítics i socials que les configuren amb el seu comportament i estratègies. L'assignatura es centra, concretament, en l'organització i funcionament dels mitjans de comunicació i, tenint en compte l'especificitat de la titulació, en el paper de la publicitat. [...]
2017-18 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|