No s'ha trobat cap coincidència exacta per Blanco, Josep Ma.,, però canviant-lo per Blanco Josep Ma ...
Dipòsit Digital de Documents de la UAB 55 registres trobats  inicianterior21 - 30següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
21.
180 p, 10.2 MB Estratègies i usos de la comunicació corporativa sobre el cinema a les xarxes socials. Identificació i anàlisi de les accions comunicatives de les distribuïdores cinematogràfiques a Facebook / Aymà Crespo, Martí ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén descobrir els usos i les estratègies que duen a terme les distribuïdores de cinema a l'utilitzar les xarxes socials com a eina de difusió dels seus missatges. En una primera fase exploratòria s'exposen les teories existents relacionades amb l'objecte d'estudi: la comunicació corporativa i les xarxes socials. [...]
Este trabajo pretende descubrir los usos y las estrategias que llevan a cabo las distribuidoras de cine al utilizar las redes sociales cono herramienta de difusión de sus mensajes. En una primera fase exploratoria se exponen las teorías existentes relacionadas con el objeto de estudio: la comunicación corporativa y las redes sociales. [...]
This dissertation aims to discover the uses and strategies that the cinema distributors perform when they use the social network as a tool to spread their messages. In a first exploratory phase the existing theories related to the study (corporate communications and social netwol1<s) are discussed. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
22.
168 p, 16.9 MB Brand influencers i blogosfera creativa. Recerca i identificació dels factors d'èxit en blogs sobre creativitat / Aparicio Castillo, Ricard ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és identificar i delimitar els factors d'èxit en els blogs sobre creativitat a Espanya. Aquests blogs són observats pels anunciants com un nou mitjà de comunicació amb moltes possibilitats publicitàries i amb un gran poder dˇinfluència sobre les seves audiències.
El objetivo de la presente investigación identificar y delimitar los factores de éxito en los blogs sobre creatividad en España. Estos blogs son observados por los anunciantes como un nuevo medio de comunicación con muchas posibilidades publicitarias y con un gran poder de influencia sobre sus audiencias.
This research identifies and defines success factors in blogging about creativity in Spain. These blogs are seen by advertisers as a new media of communication with many advertising possibilities with great power of influence over their audiences.

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
23.
13 p, 736.2 KB El habla emocionada en la comunicación audiovisual : una nueva metodología de análisis / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver, J. Manel ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En este artículo se expone la necesidad de nuevas herramientas metodológicas para el análisis de la comunicación audiovisual y al hilo de la investigación expuesta, se presenta, también, un nuevo instrumento de estudio: el "método de análisis instrumental". [...]
This article explains the need of new methodological tools for the analysis of audiovisual communication and, in the context of the expressed research, a new instrument of study is also introduced: the "method of instrumental analysis". [...]

1998
Comunicación y cultura, Núm. 5-6 (1998) , p. 59-71  
24.
9 p, 65.8 KB Tecnología y transformación de la práctica docente en la formación en comunicación en la era 2.0 : un caso de estudio / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Las NTIC han transformado la práctica formativa universitaria de un modo radical. En el caso de los docentes cuyas materias se orientan a la elaboración de productos comunicativos profesionales, y que deben emplear otras tecnologías, la complejidad es aún mayor. [...]
The ICTs has transformed the university’s teaching practice in a radical way. The difficulty can be greater for university professors that use technologies to explain the professional production of communication contents. [...]

2013 - 10.5209/rev_ESMP.2013.v19.42145
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 19, Núm. Extra (Abril 2013) , p. 623-631  
25.
56 p, 35.1 MB Branding i new media : l’experiència de la marca a través d’Instagram / Isern Besalú, Carolina ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d’aquesta recerca és el de dur a terme una exploració sobre la creació i el disseny estratègic d’una experiència de marca a través d’Instagram, entesa com una eina de branding en el paradigma de la nova comunicació. [...]
2013  
26.
94 p, 14.2 MB El Advergaming en el digital signage : actores que determinan la obtención del "flow experience" de acuerdo a la ubicación de un dispositivo de emisión de contenido digital, dinámico e interactivo con videojuegos de marca / Riveros Jaramillo, Camila Andrea ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la recerca d’eines que suposen la interactivitat com a punt clau en el model de comunicació, la present investi- gació aborda l’ús de videojocs amb contingut publicitari o “advergaming” com a punt central d’estudi i pretén es- tablir els factors que determinen una experiència de joc òptima a través de l’ús de pantalles digitals com a mitjà difusor d’aquest tipus de contingut. [...]
En la búsqueda de herramientas que suponen la interac- tividad como punto clave en el modelo de comunicación, la presente investigación aborda el uso de videojuegos con contenido publicitario o “advergaming” como punto central de estudio y pretende establecer los factores que determinan una experiencia de juego óptima a través del uso de pantallas digitales como medio difusor de este tipo de contenido. [...]

2013  
27.
41 p, 10.8 MB La Influencia de la percepción de la piel en la determinación de la belleza del rostro según el canon de belleza femenino de China y España / Chen, Ying ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s’ha volgut estudiar la influència de la percepció de la pell en la determinació de la bellesa del rostre segons el canon de bellesa femení a la Xina i a Espanya.
En este trabajo se ha pretendido estudiar la influencia de la percepción de la piel en la determinación de la belleza femenina del rostro según el canon de belleza femenina de China y España.

2013  
28.
11 p, 55.8 KB Les retransmissions esportives televisives com a gènere periodístic espectacular i dramàtic : influència de les innovacions tècniques i tecnològiques en la percepció de l'espectacularitat visual de les retransmissions esportives televisives / Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat)
La meva afició per l’esport, l’anterior pràctica professional i l’eclosió dels Jocs Olímpics el 1992 a Barcelona van influir decisivament en el meu intent per conèixer millor aquestes interessants produccions televisives que són les retransmissions esportives. [...]
2000
Treballs de comunicació, Núm. 15 (Juny 2000) , p. 55-65  
29.
13 p, 101.9 KB Identificación perceptiva de locutores para la acústica forense : las RRV / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Oliver, J. Manel (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació)
En este artículo se exponen los resultados obtenidos hasta este momento en el proyceto de investigación "Identificación percepctiva de locutores para la acústica forense" financiado por el Minsterio de Ciencia y Tecnología (DGCYT PB98-0862). [...]
In this article we expose the results obtained up to now in the investigation project "Perceptive speaker identification for the forensic acoustics" funded by the Science and Technology Department (DGCYT PB98-0862). [...]

2003
Congreso de la Sociedad Española de Acústica Forense, 3r : 2003  
30.
9 p, 78.3 KB La investigació sobre el tractament informatiu de la immigració als mitjans de comunicació : propostes del MIGRACOM / Lorite, Nicolás (Director del MIGRACOM) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Coordinador del MIGRACOM)
En aquest article es planteja la necessitat d'abordar l'estudi del tractament de la immigració als mitjans de comunicació tenint en compte la producció, emissió, recepció i dinamització de continguts textuals, visuals i sonors. [...]
2002
Quaderns del CAC, Núm. 12 (Gener-abril 2002) , p. 53-61  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 55 registres trobats   inicianterior21 - 30següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
19 Blanco, J.
2 Blanco, J. (Joan)
1 Blanco, J. E.
2 Blanco, J. Rubén
10 Blanco, J.,
1 Blanco, JA.
1 Blanco, Jerónimo
8 Blanco, Joan
2 Blanco, Jose A.
1 Blanco, Josep Ma (Dir)
36 Blanco, Josep Ma.
6 Blanco, Josep Ma. (Josep Maria),
2 Blanco, Josep Maria
2 Blanco, Josep María
2 Blanco, Josep Mª
1 Blanco, José Antonio
1 Blanco, José L.
1 Blanco, José María
2 Blanco, Juan
5 Blanco, Juan M.
3 Blanco, Juan Manuel
1 Blanco, Juan Maria
9 Blanco, Julià
9 Blanco, Julià
9 Blanco, Juliá
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.