Dipòsit Digital de Documents de la UAB 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
8 p, 117.4 KB Teoria de la Comunicació [104765] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Blasco Duatis, Marc ; Castellanos Díaz, Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació i està qualificada com a fonamental al grau de Comunicació de les Organitzacions. Es considera que existeix una lògica progressiva entre les assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la manera següent: 1. [...]
This module belongs to Communication subject or area and it is qualified as fundamental within the Communication in Organizations Bachelor Degree. It is considered that there is a progressive logic linking the basic modules of the Communication subject or area, based on a long teaching experience and structured as follows: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación y está calificada como fundamental en el grado de Comunicación de las Organizaciones. Se considera que existe una lógica progresiva entre las asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
2.
9 p, 120.0 KB Teories de la Comunicació [103862] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Pahisa Fontanals, Frederic ; Blasco Duatis, Marc ; Reales Guisado, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació del Grau de Publicitat i Relacions Públiques i està qualificada com a assignatura fonamental. Es considera que existeix una lògica progressiva entre tres de les cinc assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
This module belongs to the Communication matter and it is qualified as fundamental within the Advertising and Public Relations Bachelor Degree. It is believed there is a progressive logic linking the basic modules of the Communication matter, based on a long teaching experience and structured as follows: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas y está calificada como asignatura fundamental. Se considera que existe una lógica progresiva en tres de las cinco asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
6 p, 113.6 KB Comunicació Política [104794] / Blasco Duatis, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té per objecte proporcionar els instruments conceptuals bàsics per a l'anàlisi i la comprensió de la comunicació política i dels seus diferents actors i funcions, a les societats contemporànies. [...]
The subject aims to provide the basic conceptual tools for the analysis and understanding of political communication and its different actors and functions, in contemporary societies and strategic planning of political discourse and analysis of the use of communication in government organizations and public institutions. [...]
La asignatura tiene por objeto proporcionar los instrumentos conceptuales básicos para el análisis y la comprensión de la comunicación política y de sus diferentes actores y funciones, en las sociedades contemporáneas. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
4.
6 p, 114.1 KB Creació i Organització de Campanyes Electorals [104793] / Blasco Duatis, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu és proporcionar als estudiants les eines teòriques i pràctiques per a la planificació, la creació i la gestió de la comunicació oral, escrita, audiovisual i digital a les campanyes electorals. [...]
The aim is to provide students with the theoretical and practical tools for planning, creating and managing oral, written, audiovisual and digital communication in election campaigns. Guidelines are also given to analyze the various elements and actors involved in election campaigns, such as electoral systems, candidates, and voters, the impact of social media and Voting Advice Applications (VAA), how emotions influence electoral behavior and how it should be considered when preparing election campaigns. [...]
El objetivo es proporcionar a los estudiantes las herramientas teóricas y prácticas para la planificación, creación y gestión de la comunicación oral, escrita, audiovisual, digital en las campañas electorales. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
5.
91 p, 4.3 MB La propiedad del medio y la línea editorial : ¿qué incide más en el humor gráfico de la prensa digital? Seguimiento del caso Pegasus / Casals Martínez, Jan ; Sánchez Pardos, Alejandro ; Blasco Duatis, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'investiga l'incidència de la propietat dels mitjans i la seva ideologia a la llibertat d'expressió a la sàtira de les vinyetes de elDiario. es, La Vanguardia, El Español y Público. Es classifiquen els mitjans en dues vessants. [...]
Se investiga la incidencia de la propiedad de los medios y la ideología en la libertad de expresión en la sátira de las viñetas de elDiario. es, La Vanguardia, El Español y Público. Se clasifican los medios en dos vertientes. [...]
The incidence of media ownership and ideology on freedom of speach is investigated in the satire of the cartoons of elDiario. es, La Vanguardia, El Español and Público. The media are classified in two ways. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
6.
6 p, 116.6 KB Indústries de la Cultura i de l'Entreteniment [104803] / Blasco Duatis, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les indústries culturals fan referència a aquells sectors culturals proveïdors de productes culturals massius, reproduïbles mecànicament o difosos massivament com la indústria editorial, mediàtica, discogràfica, audiovisual i del videojoc. [...]
The cultural industries refer to those cultural sectors that provide massive, mechanically reproducible or mass-disseminated cultural products such as the publishing, media, record, audiovisual and video game industries. [...]
Las industrias culturales hacen referencia a aquellos sectores culturales proveedores de productos culturales masivos, reproducibles mecánicamente o difundidos masivamente como la industria editorial, mediática, discográfica, audiovisual y del videojuego. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
7.
6 p, 112.7 KB Comunicació Política [104794] / Blasco Duatis, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té per objecte proporcionar els instruments conceptuals bàsics per a l'anàlisi i la comprensió de la comunicació política i dels seus diferents actors i funcions, a les societats contemporànies. [...]
The subject aims to provide the basic conceptual tools for the analysis and understanding of political communication and its different actors and functions, in contemporary societies and strategic planning of political discourse and analysis of the use of communication in government organizations and public institutions. [...]
La asignatura tiene por objeto proporcionar los instrumentos conceptuales básicos para el análisis y la comprensión de la comunicación política y de sus diferentes actores y funciones, en las sociedades contemporáneas. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
8.
6 p, 113.7 KB Creació i Organització de Campanyes Electorals [104793] / Blasco Duatis, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu és proporcionar als estudiants les eines teòriques i pràctiques per a la planificació, la creació i la gestió de la comunicació oral, escrita, audiovisual i digital a les campanyes electorals. [...]
The aim is to provide students with the theoretical and practical tools for planning, creating and managing oral, written, audiovisual and digital communication in election campaigns. Guidelines are also given to analyze the various elements and actors involved in election campaigns, such as electoral systems, candidates, and voters, the impact of social media and Voting Advice Applications (VAA), how emotions influence electoral behavior and how it should be considered when preparing election campaigns.
El objetivo es proporcionar a los estudiantes las herramientas teóricas y prácticas para la planificación, creación y gestión de la comunicación oral, escrita, audiovisual, digital en las campañas electorales. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
9.
8 p, 115.7 KB Teoria de la Comunicació [104765] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Blasco Duatis, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació i està qualificada com a fonamental al grau de Comunicació de les Organitzacions. Es considera que existeix una lògica progressiva entre les assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la manera següent: 1. [...]
This module belongs to Communication subject or area and it is qualified as fundamental within the Communication in Organizations Bachelor Degree. It is considered that there is a progressive logic linking the basic modules of the Communication subject or area, based on a long teaching experience and structured as follows: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación y está calificada como fundamental en el grado de Comunicación de las Organizaciones. Se considera que existe una lógica progresiva entre las asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
10.
7 p, 114.2 KB Teoria de la Comunicació [104765] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Blasco Duatis, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació i està qualificada com a fonamental al grau de Comunicació de les Organitzacions. Es considera que existeix una lògica progressiva entre les assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la manera següent: 1. [...]
This module belongs to Communication subject or area and it is qualified as fundamental within the Communication in Organizations Bachelor Degree. It is considered that there is a progressive logic linking the basic modules of the Communication subject or area, based on a long teaching experience and structured as follows: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación y está calificada como fundamental en el grado de Comunicación de las Organizaciones. Se considera que existe una lógica progresiva entre las asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.