Dipòsit Digital de Documents de la UAB 93 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
2 p, 117.5 KB L'Entrevista i el Reportatge Radiofònic [20734] / Balsebre, Armand ; Bonet, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2007-08
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
10 p, 1.2 MB Ràdio en línia i projectes nadius a Catalunya. Els riscos i atractius de la incertesa / Sellas, Toni (Universitat de Vic) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En els darrers anys, la digitalització ha anat transformant les indústries culturals. La radiofònica, malgrat que a Espanya continua sent de transmissió principalment analògica, no és aliena als canvis. [...]
En los últimos años, la digitalización ha ido transformando las industrias culturales. La radiofónica, pese a que en España sigue siendo de transmisión principalmente analógica, no es ajena a los cambios. [...]
Digitalisation has transformed cultural industries in recent years. The radio industry is also being affected by these changes, although in Spain it's still largely based on an analogue transmission model. [...]

2017
Quaderns del CAC, Vol. XX, Num. 43 (2017) , p. 155-164
3 documents
3.
5 p, 83.2 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103863] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Comunicación, impartida en el primer y segundo curso del grado. Por lo tanto, los objetivos formativos de esta asignatura se materializan en el conjunto que forma con el resto de las asignaturas de la materia, todas ellas de 6 créditos ECTS y de formación básica: Historia de la comunicación, Estructura de la comunicación, Lenguajes comunicativos escritos y audiovisuales y Teorías de la comunicación. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
4 p, 76.5 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Maluquer, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
5.
4 p, 71.7 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Bonet Bagant, Montse ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutiérrez García, María ; Hernández Gómez, Juan Bautista ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Garcia Muñoz, Nuria ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
6.
7 p, 96.2 KB Estructura del Sistema Audiovisual [103021] / Bonet Bagant, Montse ; Mañas Pellejero, Miguel ; Guimerà Orts, Josep Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida entre el segon i tercer curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura que també és part de la matèria, Models de Producció i Difusió de la indústria audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Industria Audiovisual, impartida entre el segundo y tercer curso del grado. Por lo tanto, los objetivos formativos de esta asignatura se materializan en el conjunto que forma con la otra asignatura que también es parte de la materia, Modelos de Producción y Difusión de la industria audiovisual, ambas de 6 créditos ECTS y Obligatorias. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
7.
8 p, 2.0 MB ¿Qué hay de nuevo, radio? Claves para un análisis sobre el futuro de la radio española desde el constructivismo social de la tecnología / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las claves de lo que será la radio española en el futuro hunden sus raíces en el pasado y dependen en buena medida de la capacidad de transformar ese pasado en una ventaja más que en un lastre. Este artículo repasa lo más destacado de las últimas dos décadas de la radio española para determinar qué es nuevo y qué no lo es, con el fin de no dejar su futuro en manos de profecías autocumplidas. [...]
The keys of what Spanish radio will be in the future are rooted in the past and depend largely on the ability to transform this past into a benefit rather than a burden. This article reviews the highlights of the last two decades of the Spanish radio to determine what is new and what is not, in order not to leave its future in the hands of self-fulfilling prophecies. [...]

2017
Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación, 2017  
8.
285 p, 2.6 MB La representación de la violencia en la televisión pública y la televisión privada en México: Canal 22 vs TV Azteca / Alaluf Castillo, Mireille Mariane Alejandra, autor. ; Bonet Bagant, Montse, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.
La presente investigación se centra en la forma en la que la representación de la violencia en la programación informativa de un canal público como el Canal 22 en México forma parte de una estrategia de distinción frente a canales comerciales como TV Azteca, para marcar otras diferencias entre estos canales como el código de ética o la manera en la que conciben a su audiencia, el respeto y compromiso que muestran frente a ella y la calidad en los contenidos que le ofrecen. [...]
The research focuses on the way the portrayal of violence in the news of a public service channel like Canal 22 in Mexico is part of a strategy of distinction in front of private channels such as TV Azteca, to mark other differences between them as the code of ethics or the way in which they conceive their audience, the respect and commitment they show in front of it and the quality in the contents they offer. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
9.
26 p, 725.5 KB Clearing the skies : European spectrum policy and future challenges of DTT in Finland and Spain / Ala-Fossi, Marko (University of Tampere) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
Digital terrestrial television (DTT) in Europe is facing a serious challenge as it will lose about 30 per cent of its current spectrum resources for mobile services by 2020. European countries originally agreed to release only the 800 MHz band from TV to mobile as the digital dividend. [...]
2016 - 10.1386/jdtv.7.3.363_1
International Journal of Digital Television, Vol. 7 Núm. 3 (2016) , p. 363-377  
10.
4 p, 350.2 KB Informe de la comunicació a Catalunya 2000. La culminació d'una llarga tradició catalana en estudis de les indústries culturals / Bonet Bagant, Montse
Anàlisi de l'Informe de la comunicació a Catalunya 2000, elaborat per l'InCom.
2001
Zeitschrift für Katalanistik, Núm. 14 (2001) , p. 186-192  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 93 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
5 Bonet, M.
1 Bonet, M. Luisa
1 Bonet, Maria
1 Bonet, Maria del Mar
1 Bonet, Miguel
2 Bonet, Montserrat
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.