Dipòsit Digital de Documents de la UAB 56 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
1.
9 p, 126.3 KB Gestió i Planificació dels Recursos i del Territori [102830] / Avellaneda Garcia, Pau ; Valdovinos Perdices, Nuria ; Castelló Bueno, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Contextualització 1 Aquesta és una assignatura especialment rellevant per a la titulació, no només pel seu pes en la mateixa (assignatura obligatòria de 9 crèdits ECTS) sinó perquè ofereix uns continguts de gran interès per a la formació de qualsevol ambientòleg/a. [...]
Contextualización Esta es una asignatura especialmente relevante para la titulación, no sólo por su peso en sí misma (asignatura obligatoria de 9 créditos ECTS) sino también porque ofrece unos contenidos de gran interés para la formación de cualquier ambientólog/a. [...]

2020-21
Grau en Ciències Ambientals i Grau en Geologia [1208]
Grau en Ciències Ambientals [1435]
Grau en Ciències Ambientals i Grau en Geologia [1436]
Grau en Ciències Ambientals [959]
3 documents
2.
8 p, 121.5 KB Medi Ambient i Societat [102805] / Cebollada Frontera, Angel ; Espluga Trenc, Josep ; Walter, Mariana ; Castelló Bueno, Marc ; Padial Iglesias, Mario ; Akinci, Zeynep Sila ; Sala Lorda, Guillem ; Avellaneda Garcia, Pau ; Domene Gomez, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquesta assignatura és impartida per professorat de l'àrea de Ciències Socials (Sociologia i Geografia). L'objectiu bàsic d'aquesta assignatura és proporcionar un coneixement adequat de les principals eines i conceptes que des de les ciències socials s'han formulat per a l'estudi del medi ambient i les relacions entre l'esser humà i el medi. [...]
Esta asignatura está impartida por Profesorado del área de Ciencias Sociales (Sociología y Geografía). El objetivo básico de esta asignatura es proporcionar un conocimiento adecuado de las principales herramientas y conceptos que desde las ciencias sociales se han formulado para el estudio del medio ambiente y las relaciones entre el ser humano y el medio. [...]

2020-21
Grau en Ciències Ambientals i Grau en Geologia [1208]
Grau en Ciències Ambientals [1435]
Grau en Ciències Ambientals i Grau en Geologia [1436]
Grau en Ciències Ambientals [959]
3 documents
3.
5 p, 109.0 KB Models d'Innovació Urbana i Ciència Ciutadana [104550] / Vilariño Freire, Fernando Luis ; Castelló Bueno, Marc ; Bonet Pocino, Josep Ignasi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En l'assignatura "Models d'Innovació Urbana i Ciència Ciutadana" es desenvoluparà un conjunt de casos d'estudi pràctics per part dels alumnes. L'assignatura s'endinsa i aprofundeix en les eines d'innovació oberta, que seran aplicades en els casos d'estudi desenvolupats al territori. [...]
En la asignatura "Modelos de Innovación Urbana y Ciencia Ciudadana" se desarrollará un conjunto de casos de estudio prácticos por parte de los alumnos. La asignatura se adentra y profundiza en las herramientas de innovación abierta, que serán aplicadas en los casos de estudio desarrollados en el territorio. [...]

2020-21
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
3 documents
4.
5 p, 111.5 KB Bases per a la Geoinformació [104527] / Gisbert Traveria, Meritxell ; Castelló Bueno, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La matèria proporcionarà els elements necessaris per adquirir i entendre les concepcions cartogràfiques necessàries per a la representació espacial de les dinàmiques territorials. Una ciutat intel·ligent pretén oferir als habitants que hi resideixen una alta qualitat de vida consumint els mínims recursos possibles gràcies a la gestió de la ciutat amb les noves tecnologies. [...]
La materia proporcionará los elementos necesarios para adquirir y entender las concepciones cartográficas necesarias para la representación espacial de las dinámicas territoriales. Una ciudad inteligente pretende ofrecer a los habitantes que residen en ella una alta calidad de vida consumiendo los mínimos recursos posibles gracias a la gestión de la ciudad con las nuevas tecnologías. [...]

2020-21
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
3 documents
5.
5 p, 107.3 KB Bases per a la Geoinformació [104527] / Gisbert Traveria, Meritxell ; Castelló Bueno, Marc ; Padró García, Joan Cristian ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La matèria proporcionarà els elements necessaris per adquirir i entendre les concepcions cartogràfiques necessàries per a la representació espacial de les dinàmiques territorials. Una ciutat intel·ligent pretén oferir als habitants que hi resideixen una alta qualitat de vida consumint els mínims recursos possibles gràcies a la gestió de la ciutat amb les noves tecnologies. [...]
La materia proporcionará los elementos necesarios para adquirir y entender las concepciones cartográficas necesarias para la representación espacial de las dinámicas territoriales. Una ciudad inteligente pretende ofrecer a los habitantes que residen en ella una alta calidad de vida consumiendo los mínimos recursos posibles gracias a la gestión de la ciudad con las nuevas tecnologías. [...]

2019-20
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
3 documents
6.
6 p, 5.0 MB Bases psicopedagògiques per a l'Educació en la diversitat [22014] / Castelló,Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Llicenciat en Pedagogia [598]  
7.
9 p, 187.6 KB The identity of the nursing academic : between education and research / Aguayo Gonzalez, Mariela Patricia (Universidad Blanquerna. Facultad de Psicología y Ciencias de la Educación y del Deporte) ; Castelló Badía, Montserrat (Universidad Blanquerna. Facultad de Psicología y Ciencias de la Educación y del Deporte) ; Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
This study aimed to analyze how nurses represent their role as nursing academics and their conceptions, strategies and feelings involved in teaching-learning and research in nursing. A qualitative study was conducted. [...]
O estudo teve como objetivo analisar como as enfermeiras representam seu papel como acadêmicas de enfermagem, suas concepções, suas estratégias e seus sentimentos envolvidos nos processos de ensino-aprendizagem e pesquisa na enfermagem. [...]
El estudio tuvo como objetivo analizar cómo las enfermeras representan su rol como académicos de enfermería, sus concepciones, sus estrategias y los sentimientos involucrados en los procesos de enseñanza y aprendizaje e investigación en la enfermería. [...]

2014 - 10.1590/0104-07072014001640013
Texto e Contexto Enfermagem, Vol. 23, Núm. 2 (abril 2014) , p. 241-249
2 documents
8.
13 p, 631.7 KB La voz del autor en la escritura académica : una propuesta para su análisis / Castelló, Montserrat (Universitat Ramon Llull) ; Corcelles Seuba, Mariona (Universitat Ramon Llull) ; Iñesta, Anna (Universitat Ramon Llull) ; Bañales, Gerardo (Universidad Autónoma de Tamaulipas (Mèxic)) ; Vega, Norma (Universidad Autónoma de Tamaulipas (Mèxic))
La escritura académica ha perdido gradualmente su etiqueta tradicional de discurso objetivo e impersonal y se ha convertido en una empresa persuasiva que implica la interacción entre escritor y lector. [...]
Academic writing has gradually lost its traditional label of objective and impersonal discourse becoming a persuasive endeavour involving the interaction between writer and reader. Despite its popularity, the notion of voice is far from being a univocal concept and its meaning varies according to the perspective adopted. [...]

2011 - 10.4067/S0718-09342011000200001
Revista Signos: estudios de lingüística, Vol. 44, num. 76 (2011) , p. 105-117  
9.
18 p, 479.3 KB El conocimiento estratégico durante el estudio de textos en la enseñanza secundaria / Castelló, Montserrat (Universitat Ramon Llull) ; Liesa Hernández, Eva (Universitat Ramon Llull) ; Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Una de las actividades habituales de los alumnos de educación secundaria obligatoria es la que genéricamente denominamos "estudio" que, casi siempre, es un requisito indispensable para superar la evaluación de una materia o un curso. [...]
Studying is one of the most usual tasks in Secondary Education and almost always it is a requirement for students to be assessed. Research has shown that the strategic and efficient ways to study are characterised by a flexible use of the students' learning procedures, not only on the basis on previous knowledge, but also on the basis of the activities demands and learning objectives in situated contexts. [...]

2012
Revista Latinoamericana de Psicología, Vol. 44, Núm. 2 (2012) , p. 125-141  
10.
5 p, 80.8 KB Bases per a la Geoinformació [104527] / Gisbert Traveria, Meritxell ; Checa Rius, Joan ; Castelló Bueno, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La materia proporcionarà els elements necessaris per adquirir i entendre les concepcions cartogràfiques necessàries per a la representació espacial de les dinàmiques territorials.
2018-19
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 56 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Castelló, Marc
4 Castelló, Montserrat
1 Castelló, Montserrat,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.