No s'ha trobat cap coincidència exacta per Castellblanque, Mariano,, però canviant-lo per Castellblanque Mariano ...
Dipòsit Digital de Documents de la UAB 59 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
124 p, 27.0 MB El Metaverso : ¿cómo será la publicidad del futuro y como contactarán las marcas con los consumidores? Una propuesta para la NBA / Bernabeu Vara, Èlia ; Crespo Doncel, Daniel ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realment experimentarem una revolució que modificarà la manera com vivim, treballem i ens relacionem? Com no vam obtenir una resposta clara, ens hem endinsat al món del Metavers: per entendre, contextualitzar-lo i, finalment, intentar esbrinar els futurs passos que haurà de fer la publicitat per adaptar-se. [...]
¿Realmente experimentaremos una revolución que modificará la forma en que vivimos, trabajamos y nos relacionamos? Al no obtener una respuesta clara, nos hemos adentrado en el mundo del Metaverso: para entenderlo, contextualizarlo y, finalmente, intentar averiguar los futuros pasos que va a tener que dar la publicidad para adaptarse. [...]
Will we really experience a revolution that will change the way we live, work and relate to each other? With no clear answer, we have ventured into the world of the Metaverse: to understand it, to contextualise it and, finally, to try to figure out the future steps that advertising will have to take in order to adapt. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
197 p, 4.6 MB E-sports : plan de comunicación para la Liga de Videojuegos Profesional (LVP) en España / Lobera Arroyo, Helena ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els esports electrònics s'han convertit en un fenomen econòmic i social que any rere any creix en ingressos i en audiències, la qual cosa deixa entreveure un gran potencial econòmic i de comunicació. [...]
Los deportes electrónicos se han convertido en un fenómeno económico y social que año tras año crece en ingresos y en audiencias, lo que deja entrever un gran potencial económico y de comunicación. [...]
Electronic sports have become an economic and social phenomenon that is growing year after year in terms of income and audiences, which reveals a great economic and communication potential. This work aims to investigate and analyse the situation of e-sports in Spain, and to develop a specific communication plan for the Liga de Videojuegos Profesional (LVP).

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
181 p, 30.5 MB La comunicació digital dins el metavers : aplicació pràctica al pla de comunicació digital de l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1 / Budó Baides, Judit ; Raluy i Faus, Marc ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'un pla de comunicació digital adaptat al metavers i preparat com a proposta per ser aplicat a l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1. Per crear el pla de comunicació definitiu s'ha dut a terme una anàlisi de l'entorn de l'esport i de la companyia, així com de la comunicació digital de la marca i de la possible evolució del metavers en un futur pròxim. [...]
Este trabajo consiste en la creación de un plan de comunicación digital adaptado al metaverso y preparado como propuesta para ser aplicado a la escudería McLaren Racing de la Fórmula 1. Para crear el plan de comunicación definitivo se ha llevado a cabo un análisis del entorno del deporte y de la compañía, así como de la comunicación digital de la marca y de la posible evolución del metaverso en un futuro próximo. [...]
This project consists in creating a digital communication plan adapted to the metaverse and prepared as a proposal to be applied to the McLaren Racing Formula 1 team. In order to create the final communication plan, an analysis of the sport and company environment has been carried out, as well as an analysis of the brand's digital communication and the possible evolution of the metaverse in the near future. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
4.
5 p, 105.0 KB Redacció Publicitària i de les Relacions Públiques [104897] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Castellblanque, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el rol de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins de l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant a Above The Line (ATL) com a Below The Line (BTL) ideant i escrivint tota mena de peces publicitàries. [...]
To know, study, reflect, examine and practice the role of Copywriter as a key professional within the organizational structure of an advertising agency, its functions and its operational development both in Above The Line (ATL) and Below The Line (BTL) devising and writing all kinds of advertising pieces. [...]
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
5 p, 104.4 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Aims and Objectives 1. Know the concept of advertising creativity, both theoretically and practically. 2. Carry out practical exercises to enhance and measure creativity.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
223 p, 16.9 MB Creación de VOLÁTIL, una agencia de publicidad digital especializada en el sector de la gastronomía y la restauración. Un caso práctico real / López Barreto, Amanda ; Mata Torner, Laia ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG es basa en la creació de l'agència digital VOLÁTIL. Aquesta agència digital estarà especialitzada en la gestió i disseny de les estratègies necessàries a les Xarxes Socials per a negocis pertanyents al sector de la gastronomia i la restauració (restaurants, cafeteries, cocteleries, bars, pastisseries).
Este TFG se basa en la creación de la agencia digital VOLÁTIL. Esta agencia digital estará especializada en la gestión y diseño de las estrategias necesarias en Redes Sociales para negocios pertenecientes al sector de la gastronomía y la restauración (restaurantes, cafeterías, coctelerías, bares, pastelerías).
This thesis explains the creation of VOLÁTIL, a digital agency. This digital agency will specialize in the management and design of the necessary strategies in the Social Media Networks of the gastronomy and catering industry business (restaurants, cafes, cocktails, bars, pastry shops).

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
4 p, 101.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Aims and Objectives 1. Know the concept of advertising creativity, both theoretically and practically. 2. Carry out practical exercises to enhance and measure creativity.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
140 p, 97.8 MB Plan de comunicación para posicionar Spotify como plataforma de música en streaming líder en la concienciación sobre el cambio climático / Güell Domingo, Alba ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Spotify, la plataforma de música en streaming amb més subscriptors del món amb 124 milions (maig de 2020), manca de valors socials associats a la marca, la qual cosa la situa per darrere de la seva competència pel que fa a responsabilitat social. [...]
Spotify, la plataforma de música en streaming con más suscriptores del mundo con 124 millones (mayo de 2020), carece de valores sociales asociados a la marca, lo cual la sitúa por detrás de su competencia en cuanto a responsabilidad social. [...]
Spotify, the music streaming platform with most subscribers worlwide with 124 million suscribers (May of 2020), lacks in social values associated to the brand. Consequently, it is positioned behind its competitors in terms of social responsability. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
4 p, 100.3 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
7 p, 108.8 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque, Mariano ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 59 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
48 Castellblanque, Mariano
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.