Dipòsit Digital de Documents de la UAB 108 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
3.1 MB La comunicación paraverbal de los entrenadores de selecciones catalanas infantiles de baloncesto. Una investigación mixed methods / Yuste Martínez, Mónica ; Castelló i Tarrida, Antoni, dir.
Aquesta investigació neix de l'interès per la comunicació paraverbal en l'àmbit esportiu, i més concretament al bàsquet. El que es pretén és conèixer i analitzar aquesta comunicació (dels entrenadors de bàsquet formatiu i de seleccions), així com valorar si hi ha un sistema de categories generalitzable i si la comunicació varia en funció del gènere. [...]
Esta investigación nace del interés por la comunicación paraverbal en el ámbito deportivo, y más concretamente en el baloncesto. Lo que se pretende es conocer y analizar dicha comunicación (de los entrenadores de baloncesto formativo y de selecciones), así como valorar si existe un sistema de categorías generalizable y si la comunicación varía en función del género. [...]
This investigation was started due to the interest in paraverbal communication on the sports field, and more specifically referring to basketball. The objective is to increase the knowledge and analysis on this communication (on youth basketball coaches and basketball teams), as well as to assess if there is a general category system and whether communication varies according to genre. [...]

2023  
2.
5 p, 105.1 KB Intel·ligència i Processos Cognitius [102597] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El coneixement de la manera en què les persones produeixen i utilitzen representacions és la base explicativa de l'activitat mental humana. Un conjunt de grans processos (com l'aprenentatge, la comprensió, el raonament o la presa de decisions) es fonamenten en representacions i operacions sobre les mateixes. [...]
Knowledge about the way people create asnd operate with representations is the basis for explaning human mental activity. A number of large processes (such as learning, comprehension, resoning or decision making) sustain on representations and operations involving representations. [...]
El conocimiento de la manera en que las personas producen y utilizan representaciones es la base explicativa de la actividad mental humana. Un conjunto de grandes procesos (como el aprendizaje, la comprensión, el razonamiento o la toma de decisiones) se fundamentan en representaciones y operaciones sobre las mismas. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
6 p, 110.4 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Arozarena Cañamares, Esther ; Muro Rodriguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
5 p, 104.5 KB Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. [...]
1. Knowing the communicative interations that take place within the classroom. 2. Setting up the concepts concerning communication in the context of the inclussive classroom. 3. Designing strategies oriented to communicative interactions improvement. [...]
1. Conocer las interacciones comunicativas que ocurren dentro del aula. 2. Relacionar los conceptos relativos a la comunicación con el contexto del aula inclusiva. 3. Diseñar estrategias para optimizar las interacciones comunicativas en el aula. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
5.
8 p, 118.4 KB Psicologia Evolutiva I [102575] / Cladellas, Ramon ; Castelló i Tarrida, Antoni ; Padrós Castells, Marta ; Vega Martinez, Antonio ; Peralta Serrano, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El programa de Psicologia Evolutiva I aporta una introducció clara i simplificada de diferents interpretacions dels canvis i transformacions psicològiques que ocorren en les persones durant la seva vida. [...]
The Developmental Psychology programme provides a clear and simplified introduction to distinct interpretations of the changes and psychological transformations that occur in people during their life. [...]
El programa de Psicología Evolutiva I aporta una introducción clara y simplificada de diferentes interpretacione s de los cambios y transformaciones psicológicas que ocurren en las personas a lo largo de su vida. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
6.
14 p, 1022.4 KB Efficacy of a Contextualized Measurement of Life Satisfaction : A Pilot Study on the Assessment of Progress in Eating Disorder Therapy / Aymerich, Maria (Universitat de Girona. Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida) ; Castelló i Tarrida, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Eating disorders strongly affect psychological distress and its perception. However, most of the existing instruments for assessing life satisfaction rely on a point-estimation method that is biased due to the circumstantial conditions around the time of assessment. [...]
2022 - 10.3390/ijerph192114452
International journal of environmental research and public health, Vol. 19 (november 2022)  
7.
7 p, 278.1 KB Satisfacción, salud y estrés laboral del profesorado universitario según su situación contractual / Cladellas, Ramon ; Castelló i Tarrida, Antoni ; Parrado Romero, Eva
Objetivo Analizar los efectos de la estabilidad contractual de los profesores universitarios en las dimensiones psicosociales de satisfacción, salud y estrés. Método Estudio descriptivo cuasi-experimental, tomando como muestra a 145 profesores de siete universidades públicas catalanas. [...]
Objective There's a lot of literature about teachers' work conditions and the effects of such conditions on them. The goal of this research focuses on the analysis of the effects derived from the type of labour relationship with the University on the psycho-social dimensions of satisfaction, stress and perceived health. [...]

2018 - 10.15446/rsap.v20n1.53569
Revista de Salud Pública, Vol. 20 Núm. 1 (2018) , p. 53-59  
8.
5 p, 105.2 KB Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. [...]
1. Knowing the communicative interations that take place within the classroom. 2. Setting up the concepts concerning communication in the context of the inclussive classroom. 3. Designing strategies oriented to communicative interactions improvement. [...]
1. Conocer las interacciones comunicativas que ocurren dentro del aula. 2. Relacionar los conceptos relativos a la comunicación con el contexto del aula inclusiva. 3. Diseñar estrategias para optimizar las interacciones comunicativas en el aula. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
9.
5 p, 106.3 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
- Conèixer les línies generals del desenvolupament humà des del naixement fins a la pre-adolescència - Determinar les principals fites que s'assoleixen en les diferents etapes del desenvolupament. [...]
- Knowing the general lines of human development from birth to pre-adolescence. - Determining the main milestones in the developmental process. - Knowing the processes involved in the development in a variety of sociocultural contexts.
- Conocer las líneas generales de desarrollo humano desde el nacimiento hasta la pre-adolescencia. - Determinar los principales hitos que se alcanzan en las distintas etapas del desarrollo. - Conocer los procesos implicados en el desarrollo en distintos contextos socioculturales.

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
10.
5 p, 105.5 KB Intel·ligència i Processos Cognitius [102597] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El coneixement de la manera en què les persones produeixen i utilitzen representacions és la base explicativa de l'activitat mental humana. Un conjunt de grans processos (com l'aprenentatge, la comprensió, el raonament o la presa de decisions) es fonamenten en representacions i operacions sobre les mateixes. [...]
Knowledge about the way people create asnd operate with representations is the basis for explaning human mental activity. A number of large processes (such as learning, comprehension, resoning or decision making) sustain on representations and operations involving representations. [...]
El conocimiento de la manera en que las personas producen y utilizan representaciones es la base explicativa de la actividad mental humana. Un conjunto de grandes procesos (como el aprendizaje, la comprensión, el razonamiento o la toma de decisiones) se fundamentan en representaciones y operaciones sobre las mismas. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 108 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Castello, Anna
4 Castelló, Adela
1 Castelló, Anna
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.