Dipòsit Digital de Documents de la UAB 38 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
2 p, 1.5 MB Psicologia de l'Educacio: Processos Fonamentals [21141] / Gotzens Busquets, Concepció ; Clariana, Mercè ; Aymerich, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  
2.
2 p, 1.2 MB Intervenció Psicopedagógica [21147] / Clariana, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1995-96
Llicenciat en Psicologia [444]  
3.
3 p, 1.6 MB Psicologia de l'Educacio: Processos Fonamentals [21141] / Gotzens Busquets, Concepció ; Clariana, Mercè ; González, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1995-96
Llicenciat en Psicologia [444]  
4.
1 p, 603.4 KB Intervenció Psicopedagógica [21147] / Clariana, Mercè ; González, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
5.
3 p, 2.0 MB Psicologia de l'Educacio: Processos Fonamentals [21141] / Gotzens Busquets, Concepció ; Clariana, Mercè ; González, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
4 p, 113.4 KB Psicologia del desenvolupament de les persones adultes II [Psides] / Clariana, Mercè ; Izquierdo, Conrad ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1994-95
Diplomat en Educació Social [75]  
7.
3 p, 1.8 MB Intervenció Psicopedagógica [21147] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Clariana, Mercè ; González, Juan Pablo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1994-95
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
3 p, 1.7 MB Psicologia de l'Educacio: Processos Fonamentals [21141] / Gotzens Busquets, Concepció ; Clariana, Mercè ; González, Carla ; Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1994-95
Llicenciat en Psicologia [444]  
9.
15 p, 395.2 KB Relación del funcionamiento ejecutivo y procesos metacognitivos con el rendimiento académico en niños y niñas de primaria / Mejía Rodríguez, Gloria Lucía (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Clariana, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El propósito del estudio fue analizar la relación entre el funcionamiento ejecutivo con el rendimiento académico en artes, ciencias, matemáticas y lenguaje. La muestra estuvo compuesta por 77 estudiantes de 6 a 9 años, sin diagnóstico clínico. [...]
The purpose of the study was to analyze the relationship between the executive functioning and the academic performance in arts, science, mathematics and language. The sample consisted of 77 students aged from 6 to 9 years, without clinical diagnostics. [...]

2018 - 10.5209/RCED.54640
Revista complutense de educación, Vol. 29 Núm. 4 (2018) , p. 1059-1073  
10.
2 p, 1.1 MB Intervenció psicopedagògica [26957] / Clariana, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2000-01
Llicenciat en Psicologia [444]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 38 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
38 Clariana, Mercè
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.