No s'ha trobat cap coincidència exacta per Coll, Margalida,, però canviant-lo per Coll Margalida ...
Dipòsit Digital de Documents de la UAB 91 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
1.
47 p, 1.4 MB The benefits of voluntary physical exercise after traumatic brain injury on rat's object recognition memory : A comparison of different temporal schedules / Amorós-Aguilar, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Portell Cortés, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Costa Miserachs, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Torras Garcia, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Riubugent-Camps, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Almolda Ardid, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Coll-Andreu, Margalida (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències)
Physical exercise can reduce the cognitive decline associated with traumatic brain injury, yet little is known about the optimal administration schedules. Here, different protocols of voluntary wheel running were evaluated for their effects on object recognition memory (ORM), neuroprotection (NeuN+ cells), microglial reactivity (Iba1 staining) and neurogenesis (DCX+ cells) after controlled cortical impact injury (CCI). [...]
2020 - 10.1016/j.expneurol.2020.113178
Experimental Neurology, Vol. 326 (2020)  
2.
13 p, 1.2 MB El ABP como metodología docente profesionalizadora : la experiencia de la asignatura "Prácticas Integradas" / Peñaranda-Cólera, Maria del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Parrado Romero, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Coll-Andreu, Margalida (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fornieles Deu, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Guillazo i Blanch, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Se presenta la experiencia de innovación docente de la implementación de la asignatura "Prácticas Integradas" del Grado de Psicología en la Facultad de Psicología de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
The educational innovation experience of implementation of the course.
"Integrated Practices" in the Bachelor in Psychology of the Faculty of Psychology at the Autonomous University of Barcelona is presented. With the aim of approaching the student to professional practice, interdisciplinary practical cases that present different approaches and psychological perspectives arise. [...]

2014
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014)  
3.
8 p, 375.8 KB Aprender a diseñar proyectos en respuesta a necesidades reales y en colaboración con entidades sociales / Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bailes, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Coll-Andreu, Margalida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Domènech i Argemí, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Guillazo i Blanch, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i Metodologia de las Ciències de la Salut)
Presentamos una experiencia de ApS en la que, siguiendo la metodología ABP, los estudiantes diseñan proyectos para responder a necesidades reales presentadas por entidades que trabajan en ámbitos de la salud, la educación y la intervención social. [...]
We are presenting a learning-. service experience in which, following the PBL methodology, students design projects to face real needs presented by organizations working in areas of health, education and social intervention. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
4.
5 p, 106.2 KB Ment i Cervell I [106578] / Coll-Andreu, Margalida ; Martin Garcia, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura té per objectiu general que els estudiants comprenguin el funcionament del sistema nerviós i les bases neurals dels processos cognitius, així com les interelacions bidireccionals entre la neurociència i la intel·ligència artificial. [...]
The general aim of this course intends that the students understand how the nervous system works, which are the neural bases of cognitive processes, and the bidirectional relationship between neuroscience and artificial intelligence. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo general que los estudiantes comprendan el funcionamiento del sistema nervioso y las bases neurales de los procesos cognitivos, así como las interrelaciones bidireccionales entre la neurociencia y la inteligencia artificial. [...]

2023-24
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
5.
6 p, 119.7 KB Neurobiologia de la Cognició i del Comportament [42911] / Gimenez Llort, Lidia ; Aldavert Vera, Laura ; Armario Garcia, Antonio ; Coll-Andreu, Margalida ; Costa Miserachs, David ; Guillazo Blanch, Gemma ; Marti Nicolovius, Margarita ; Morgado Bernal, Ignacio ; Nadal i Alemany, Roser ; Pallarés i Añó, Marcos ; Portell Cortés, Isabel ; Segura Torres, Maria del Pilar ; Torrubia Beltri, Rafael ; Escorihuela Agullo, Rosa Maria ; Vale Martinez, Ana Maria ; Torras Garcia, Meritxell ; Ortiz de Pablo, Jordi ; Molinuevo Alonso, Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'assignatura explora el cervell, el sistema nerviós central i la seva interacció amb sistemes neuroendocrins i inmunitàri, sempre en relació amb els processos psicològics complexos, com ara les emocions, l'estrès i els múltiples aspectes de les funcions cognitives. [...]
The subject explores the brain, the central nervous system and its interaction with neuroendocrine and immune systems, always in relation to complex psychological processes, such as emotions, stress and the multiple aspects of cognitive functions. [...]
La asignatura explora el cerebro, el sistema nervioso central y su interacción con sistemas neuroendocrinos e inmunitario, siempre en relación con los procesos psicológicos complejos, como las emociones, el estrés y los múltiples aspectos de las funciones cognitivas. [...]

2023-24
Màster Universitari en Neurociències [1158]
Màster Universitari en Neurociències [1510]
3 documents
6.
6 p, 109.4 KB Fonaments de Psicobiologia I [102607] / Costa Miserachs, David ; Coll-Andreu, Margalida ; Pallarés i Añó, Marcos ; Torras Garcia, Meritxell ; Silvestre Soto, Jordi ; García Brito, Soleil ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Fonaments de Psicobiologia I és una assignatura de formació bàsica i obligatòria del Grau de Psicologia de la UAB. L'assignatura pretén proporcionar els coneixements necessaris de fisiologia de la neurona i de neuroquímica per, posteriorment i en successives assignatures de l'àrea de Psicobiologia, poder estudiar les relacions entre els diferents processos conductuals i el seu substrat biològic. [...]
This subject is considered basic and compulsory within the Degree in Psychology at the UAB. The course aims to provide the necessary knowledge of physiology of the neuron and neurochemistry to study the relationships between the behavioural processes and their biological substrate in the subsequent subjects of the area of Psychobiology. [...]
Fundamentos de Psicobiología I es una asignatura de formación básica y obligatoria del Grado de Psicología de la UAB. La asignatura pretende proporcionar los con asignocimientos necesarios de fisiología de la neurona y de neuroquímica para, posteriormente y en sucesivas asignaturas del área de Psicobiología, poder estudiar las relaciones entre los diferentes procesos conductuales y su sustrato biológico. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
28 p, 645.6 KB Prácticas Integradas en la Facultad de Psicología : una experiencia de innovación docente fundamentada en la metodología del Aprendizaje Basado en Problemas / Peñaranda-Cólera, Maria del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Costa Miserachs, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Mitjavila i Garcia, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Coll-Andreu, Margalida (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Domènech i Argemí, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Guillazo i Blanch, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Izquierdo, Conrad (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Viladrich, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia)
En esta comunicación presentamos la experiencia de innovación docente derivada del desarrollo e implementación de la asignatura "Prácticas Integradas" del Grado de Psicología en la Facultad de Psicología de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
In this paper we present the educational innovation experience derivated from the development and implementation of the course "integrated practices" in the bachelor in psychology of the faculty of psychology at the autonomous university of Barcelona. [...]

2012
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 1 (2012)  
8.
291 p, 4.5 MB Función cognitiva en adultos con daño cerebral adquirido en fase crónica : relación con la actividad física y el sedentarismo / Pérez López, Lidia ; Coll-Andreu, Margalida, dir. ; Peter Morris, Timothy, dir.
El dany cerebral adquirit (DCA), principalment els accidents cerebrovasculars (ACV) i el traumatisme cranioencefàlic (TCE), constitueix la primera causa de discapacitat en adults. Les seqüeles del DCA poden persistir anys després de la lesió (fase crònica), amb les conseqüències que això comporta per al sistema de salut i en l'àmbit personal, familiar, social i econòmic. [...]
El daño cerebral adquirido (DCA), principalmente los accidentes cerebrovasculares (ACV) y el traumatismo craneoencefálico (TCE), constituye la primera causa de discapacidad en adultos. Las secuelas del DCA pueden persistir años después de la lesión (fase crónica), con las consecuencias que ello conlleva para el sistema de salud y a nivel personal, familiar, social y económico. [...]
Acquired brain injury (ABI), mainly stroke and traumatic brain injury (TBI), is the leading cause of disability in adults. The sequelae of ABI can persist years after the injury (chronic phase), with subsequent burden for the health system and at personal, family, social and economic levels. [...]

2022  
9.
15 p, 1.4 MB Gene amplification-associated overexpression of the selenoprotein trna enzyme trit1 confers sensitivity to arsenic trioxide in small-cell lung cancer / Coll-Sanmartin, Laia (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras) ; Davalos, Veronica (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras) ; Piñeyro, David (Centro de Investigación Biomédica en Red de Cáncer) ; Rosselló-Tortella, Margalida (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras) ; Bueno-Costa, Alberto (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras) ; Setien, Fernando (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras) ; Villanueva, Alberto (Grup de Quimioresistències i Factors Predictius, Subprograma Contra la Resistència Terapèutica del Càncer (ProCURE)) ; Granada, Isabel (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Ruiz-Xiviller, Neus (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Kotter, Annika (Johannes Gutenberg-Universität Mainz) ; Helm, Mark (Johannes Gutenberg-Universität Mainz) ; Yokota, Jun (National Cancer Center Research Institute (Japò)) ; Kawabata-Iwakawa, Reika (Gunma University Initiative for Advanced Research) ; Kohno, Takashi (National Cancer Center (Japò)) ; Esteller, M. (Universitat de Barcelona. Departament de Ciències Fisiològiques)
2021 - 10.3390/cancers13081869
Cancers, Vol. 13 Núm. 8 (february 2021) , p. 1869  
10.
6 p, 119.4 KB Neurobiologia de la Cognició i del Comportament [42911] / Gimenez-Llort, Lydia ; Aldavert Vera, Laura ; Armario Garcia, Antonio ; Coll-Andreu, Margalida ; Costa Miserachs, David ; Guillazo i Blanch, Gemma ; Marti Nicolovius, Margarita ; Morgado-Bernal, Ignacio ; Nadal i Alemany, Roser ; Pallarès, Marc ; Portell Cortés, Isabel ; Segura Torres, Pilar ; Torrubia Beltri, Rafael ; Escorihuela, Rosa M ; Vale Martinez, Anna ; Torras García, Meritxell ; Ortiz de Pablo, Jordi ; Molinuevo Alonso, Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'assignatura explora el cervell, el sistema nerviós central i la seva interacció amb sistemes neuroendocrins i inmunitàri, sempre en relació amb els processos psicològics complexos, com ara les emocions, l'estrès i els múltiples aspectes de les funcions cognitives. [...]
The subject explores the brain, the central nervous system and its interaction with neuroendocrine and immune systems, always in relation to complex psychological processes, such as emotions, stress and the multiple aspects of cognitive functions. [...]
La asignatura explora el cerebro, el sistema nervioso central y su interacción con sistemas neuroendocrinos e inmunitario, siempre en relación con los procesos psicológicos complejos, como las emociones, el estrés y los múltiples aspectos de las funciones cognitivas. [...]

2022-23
Màster Universitari en Neurociències [1158]
Màster Universitari en Neurociències [1510]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 91 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
5 Coll, M.
1 Coll, M. T.
2 Coll, Mar
1 Coll, Margalida
11 Coll, Maria Dolors
7 Coll, Maria Dolors,
11 Coll, Mariona
3 Coll, Mariona,
3 Coll, Mariona.
14 Coll, Marta
1 Coll, Mercedes
1 Coll, Miquel
1 Coll, Mònica
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.