Dipòsit Digital de Documents de la UAB 54 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
1 p, 290.5 KB Tècniques de comunicació i publicitat [23335] / Enrique Jiménez, Ana Mª ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2005-06
Llicenciat en Humanitats [78]  
2.
238 p, 28.2 MB La identidad corporativa en las PYMES : estudio de casos / Garceran Llacer, Cristina ; Enrique Jiménez, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La identitat corporativa és un dels actius intangibles de l'empresa. Conèixer aquest intangible i saber gestionar-lo és essencial, ja que atorga diferenciació i unicitat a la corporació. En aquest treball d'investigació s'estudia i analitza la identitat de 5 PIMES espanyoles per comprovar si entenen el concepte identitat, si li atorguen la importància que té i si aquesta es troba ben assentada dins de l'empresa.
La identidad corporativa es uno de los activos intangibles de la empresa. Conocer este intangible y saber gestionarlo es esencial, puesto que otorga diferenciación y unicidad a la corporación. En este trabajo de investigación se estudia y analiza la identidad de 5 PYMES españolas para comprobar si entienden el concepto identidad, si le otorgan la importancia que tiene y si esta se encuentra bien asentada dentro de la empresa.
Corporate identity is one of the intangible assets of a company. It is essential to know this intangible and know how to manage it, since identity grants differentiation and uniqueness to the company. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
4 p, 104.3 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Seres, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Enrique Jiménez, Ana María ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Trabajar las especificidades de la Planificación Estratégica de la Publicidad en el entorno digital y las tácticas concretas que ofrece este entorno como las RRPP a través de las redes sociales, la gestión de la reputación digital, la gestión de influencers, la gestión de comunicación para ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
4.
3 p, 372.8 KB Processos i Tècniques Creatives [20651] / Ricarte Bescós, José Ma. ; Fajula Payet, Anna ; Enrique Jiménez, Ana Ma. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
5.
10 p, 4.1 MB Aprender creatividad gráfica en el entorno ECTS / Entenza Rodríguez, Ana I. Ana Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Kruglianskas, Mónica ; Martínez Bouza, José Manuel (Escoles Salesianes de Sarrià) ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2006
Trípodos, Núm. Extra (2006) , p. 125-134  
6.
2 p, 342.1 KB Conceptualització i Direcció d'Art del Missatge Publicitari [20681] / Serrano, Francesc Xavier ; Enrique, Ana Mª ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
4 p, 729.5 KB Introducció a la Creativitat Publicitària [20688] / Roca, David ; Fajula, Anna ; Enrique, Ana Mª ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
3 p, 677.8 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Badell, Pepa ; Enrique, Ana M. ; Entenza, Ana ; Maldonado, Juan ; Martínez Bouza, José Manuel ; Riva, José Luis ; Segura, Joan ; Valero, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
12 p, 129.1 KB Guía para implementar el método de estudio de caso en proyectos de investigación / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona)
El investigador que se aventura a utilizar el método de estudio de caso en sus proyectos de investigación suele encontrarse con escasa información existente sobre su utilización, si se compara con otro tipo de métodos, como por ejemplo el experimental o la medición, y es por ello que suele realizarlo con cierta incertidumbre. [...]
Madrid Forum XXI; Editorial Tecnos (grupo Anaya) 2018
Propuestas de investigación en áreas de vanguardia, 2018, p. 159-168  
10.
4 p, 76.4 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Seres, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Enrique Jiménez, Ana María ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Trabajar las especificidades de la Planificación Estratégica de la Publicidad en el entorno digital y las tácticas concretas que ofrece este entorno como las RRPP a través de las redes sociales, la gestión de la reputación digital, la gestión de influencers, laa gestión de comunicación para ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 54 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
28 Enrique, Ana Ma.
14 Enrique, Ana Ma.,
2 Enrique, Ana Mª
1 Enrique, Ana Mª,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.