Dipòsit Digital de Documents de la UAB 74 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
13 p, 1.1 MB Youth Democratic Political Identity and Disaffection : Active Citizenship and Participation to Counteract Populism and Polarization in Barcelona / Essomba Gelabert, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Nadeu, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tarrés Vallespí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca en Diversitat i Inclusió en Societats Complexes - ERDISC
Globally, youth satisfaction with democracy is declining-not only in absolute terms, but also relative to how older generations felt at the same stage in their lives. Young people's democratic political identity is lower than any other age group. [...]
2023 - 10.3390/soc13120245
Societies, Vol. 13 Núm. 12 (December 2023) , art. 245  
2.
18 p, 312.3 KB Young educators' voices on interfaith dialogue and religious diversity in leisure time education. : Towards an effective policy framework and training / Essomba Gelabert, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Nadeu, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tarrés Vallespí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
This paper examines a study that aimed to fill in the gap in research about interfaith dialogue and leisure time education in Catalonia (Spain). Combining both quantitative and qualitative research methods, we analyzed the role that interfaith dialogue plays for leisure time educators. [...]
2023 - 10.3390/rel14111378
Religions, Vol. 14 Núm. 11 (2023) , p. 1378  
3.
6 p, 114.8 KB Recerca en Innovació i Gestió del Desenvolupament Professional i la Formació en Institucions Educati [45008] / Essomba Gelabert, Miquel Angel ; Ion, Georgeta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Pedagogia Aplicada i és optatiu de la resta d'especialitats. Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne en la investigació en l'àmbit del desenvolupament professional a les organitzacions. [...]
This module is compulsory in the specialty of Applied Pedagogy and is optional in the other specialties. This module aims to introduce students to research in the field of professional development in organizations. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Pedagogía Aplicada y es optativo del resto de especialidades. Este módulo pretende introducir al alumno en la investigación en el ámbito del desarrollo profesional en las organizaciones. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
4.
10 p, 128.8 KB Formació Psicopedagògica i Social [43196] / Albarracín Gordo, Lluís ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Pamies Rovira, Jorge ; Essomba Gelabert, Miquel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball del mòdul ha de possibilitar: 1. Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. 2. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
The work must make it possible to: 1. To frame the current secondary education system in relation to its historical and social evolution. 2. Understand and value educational policies and the impact of reforms on socio-educational inequalities. [...]
El trabajo del módulo tiene que posibilitar: 1. Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente el de la educación secundaria en relación a su evolución histórica y social. 2. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de las diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducatives. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1529]
3 documents
5.
7 p, 113.5 KB L'organització i els grups [101642] / Essomba Gelabert, Miquel Angel ; Lopez Crespo, Saida ; Ramirez Romero, Juan José ; Duran Bellonch, Maria del Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el funcionament de les organitzacions en general i les educatives en particular així com la dinàmica grupal que en elles s'esdevé. És per tant una assignatura fonamental per després cursar el Pràcticum a tercer. [...]
This subject helps to understand how organizations in general and the educational ones in particular work, as well as the group dynamics that occur in them. It is, therefore, a fundamental subject for taking Practicum on the 3rd course. [...]
La asignatura contribuye a comprender el funcionamiento de las organizaciones en general y las educativas en particular, así como la dinámica grupal que tiene lugar en las mismas. Es por tanto una asignatura fundamental para cursar posteriormente el Prácticum en tercero. [...]

2023-24
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
6.
94 p, 1.8 MB Wungu : Gènere i diversitat cultural a l'escola. Informe de recerca sobre gènere i cultura als centres educatius / Argelagués Besson, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tarrés Vallespí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Diversitat i Inclusió en Societats Complexes (ERDISC)
El document que teniu a les mans és el fruït del treball realitzat durant els mesos de gener i febrer de 2020 per l'equip de recerca ERDISC (https://centresderecerca. uab. cat/erdisc/), en el marc del projecte de recerca "WUNGU. [...]
Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021  
7.
9 p, 127.3 KB Formació Psicopedagògica i Social [43196] / Pàmies Rovira, Jordi ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball del mòdul ha de possibilitar: 1. Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. 2. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
The work must make it possible to: 1. To frame the current secondary education system in relation to its historical and social evolution. 2. Understand and value educational policies and the impact of reforms on socio-educational inequalities. [...]
El trabajo del módulo tiene que posibilitar: 1. Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente el de la educación secundaria en relación a su evolución histórica y social. 2. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de las diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducatives. [...]

2022-23
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1215]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
3 documents
8.
7 p, 118.2 KB Recerca, Canvi i Innovació: El Desenvolupament Professional a les Organitzacions [43204] / Essomba Gelabert, Miquel Àngel ; Ion, Georgeta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Pedagogia Aplicada i és optatiu de la resta d'especialitats. Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne en la investigació en l'àmbit del desenvolupament professional a les organitzacions. [...]
This module is compulsory in the specialty of Applied Pedagogy and is optional in the other specialties. This module aims to introduce students to research in the field of professional development in organizations. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Pedagogía Aplicada y es optativo del resto de especialidades. Este módulo pretende introducir al alumno en la investigación en el ámbito del desarrollo profesional en las organizaciones. [...]

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
9.
6 p, 113.0 KB L'organització i els grups [101642] / Essomba Gelabert, Miquel Àngel ; Lopez Crespo, Saida ; Ramirez Romero, Juan José ; Duran-Bellonch, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el funcionament de les organitzacions en general i les educatives en particular així com la dinàmica grupal que en elles s'esdevé. És per tant una assignatura fonamental per després cursar el Pràcticum a tercer. [...]
This subject helps to understand how organizations in general and the educational ones in particular work, as well as the group dynamics that occur in them. It is, therefore, a fundamental subject for taking Practicum on the 3rd course. [...]
La asignatura contribuye a comprender el funcionamiento de las organizaciones en general y las educativas en particular, así como la dinámica grupal que tiene lugar en las mismas. Es por tanto una asignatura fundamental para cursar posteriormente el Prácticum en tercero. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
10.
282 p, 15.5 MB Estrategias para la educación intercultural en la escuela a través de los recursos educativos de las industrias culturales / Bedoya Ospina, Rosa Yamile ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel, dir. ; Iglesias Vidal, Edgar, dir.
L'estudi actual té com a objectiu específic identificar en equipaments i organitzacions culturals, elements que puguin integrar-se en l'organització escolar per generar processos d'aprenentatge que permetin aportar a l'diàleg intercultural i ampliar les maneres de crear, produir i distribuir la cultura. [...]
El estudio actual tiene como objetivo específico identificar en equipamientos y organizaciones culturales, elementos que puedan integrarse en la organización escolar para generar procesos de aprendizaje que permitan aportar al diálogo intercultural y ampliar las maneras de crear, producir y distribuir la cultura. [...]
The current study has the specific objective of identifying in cultural facilities and organizations, elements that can be integrated into the school organization to generate learning processes that allow to contribute to intercultural dialogue and expand the ways of creating, producing and distributing culture. [...]

2021  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 74 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Essomba, M.
1 Essomba, M. A.
2 Essomba, Miquel Angel
2 Essomba, Miquel Àngel
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.