Dipòsit Digital de Documents de la UAB 56 registres trobats  inicianterior47 - 56  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
47.
125 p, 938.3 KB L'Aprenentatge de les matemàtiques com a participació i construcció social en un entorn virtual / Rodríguez Gayarre, Rafael ; Fortuny, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Aquesta investigació se centra en l'estudi de les interaccions i els efectes que es produeixen entre els alumnes i el seu professor -tutor, fent ús intensiu de les noves tecnologies de la comunicació i la informació. [...]
Esta investigación se centra en el estudio de las interacciones y los efectos que se producen entre los alumnos y su profesor-tutor, haciendo uso intensivo de las nuevas tecnologías de la comunicación e información Los objetivos concretos son: 1. [...]
The following research studies the interactions and the effects produced between students and their teacher/tutor when using new technologies intensively. The main objectives are: 1- To characterize the tutorizing interactions between teacher and student and the effects they have in their early stages of learning 2- To analyze the on the students'progress taking place during the communicative process. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
48.
189 p, 1.8 MB Contribució a l'estudi dels processos de modelització a l'ensenyament/aprenentatge de les matemàtiques a nivell universitari / Gómez i Urgellés, Joan ; Fortuny, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Es presenta una experiència de modelització realitzada en alumnes de primers cursos d'enginyeria tècnica. La investigació neix arran de la insatisfacció proporcionada per l'ensenyament tradicional de les matemàtiques. [...]
We present a modelling experience developed with first year students of technical engineering. Our investigation is motivated by the unsatisfactory state of affairs produced by the traditional way of teaching mathematics, namely the lack of applications and the excessive level of formalism. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
49.
112 p, 433.4 KB Un entorno interactivo de aprendizaje con Cabri-actividades, aplicado a la enseñanza de la geometría en la E.S.O. / Murillo Ramon, Jesús ; Fortuny, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En la investigación que se presenta se analizan y clasifican las interacciones que se producen en el entorno interactivo de aprendizaje «ecosistema de aprendizaje de la Geometría», cuando los alumnos resuelven las tareas que se les proponen mediante el trabajo colaborativo, convirtiendo al alumno en el centro del proceso de aprendizaje y en sujeto activo de su formación. [...]
In the research, the interactions that take place in the interactive environmental learning process called «ecosystem of geometry learning» are analyzed and clasified, when the students solve the tasks which are proposed to them by means of the collaborative work, making the student the center of the learning process and so the active subject of his own training. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
4 documents
50.
2 p, 19.7 KB Didactica especifica de les Matematiques [25364] / Fortuny, Josep M ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Assignatures de Campus [82]  
51.
2 p, 16.4 KB Matemàtiques I [22713] / Bibiloni, Lluís ; Figueiras, Lourdes ; Fortuny, Josep M ; Pujol, Romà ; Valls, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]
Mestre, Especialitat d'Educació Especial [80]
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]
Mestre, Especialitat d'Educació Física [69]
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
52.
16 p, 385.7 KB Informació i control en educació matemàtica / Fortuny, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se analizan dos aspectos clave de la educación matemática: los procesos de información y de control en el marco de la teoria de la instrucción. El artículo se estructura en los siguientes puntos: 1. [...]
In this article we analyse two key aspects of the mathematical education: the processes of information and control within the framework of the theory of instruction. The article is structured as follows: 1. [...]

1990 - 10.5565/rev/educar.517
Educar, N. 17 (1990) p. 53-67  
53.
2 p, 45.8 KB Presentación / Fortuny, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
1990 - 10.5565/rev/educar.514
Educar, N. 17 (1990) p. 5-6  
54.
2 p, 19.7 KB Didactica especifica de les Matematiques [25364] / Fortuny, Josep M ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Assignatures de Campus [82]  
55.
2 p, 16.4 KB Matemàtiques I [22713] / Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Figueiras Ocaña, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fortuny, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Valls Aubert, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]
Mestre, Especialitat d'Educació Especial [80]
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]
Mestre, Especialitat d'Educació Física [69]
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
56.
11 p, 562.5 KB Un estudio comparado de las actitudes hacia la estadística en profesores en formación y en ejercicio / Estrada, Assumpta (Universitat de Lleida. Departament de Matemàtica) ; Batanero Bernabeu, Carmen (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática) ; Fortuny, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este trabajo presentamos los resultados de una escala de actitudes en una muestra de 66 profesores en ejercicio y 74 profesores en formación de educación infantil y primaria. No encontramos diferencias por géneros, aunque sí una mejoría en aquellos alumnos que estudiaron estadística previamente. [...]
In this paper we present the results from an attitude scale from a sample of sixty-six in-service teachers and seventy-four trainee primary teachers. Although there were no significant differences by gender, those individuals with previous instruction in statistics performed better. [...]

2004
Ensenanza de las Ciencias, V. 22 N. 2 (2004) , p. 263-274  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 56 registres trobats   inicianterior47 - 56  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Fortuny, Joan
9 Fortuny, Josep M
19 Fortuny, Josep M.
10 Fortuny, Josep M.,
2 Fortuny, José Ma.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.