Dipòsit Digital de Documents de la UAB 462 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
1 p, 3.9 MB Portosystemic shunt in dogs: surgical procedures and case reports / Garcia Juárez, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2019
Graduat o Graduada en Veterinària [955]  
2.
10 p, 11.7 MB Sea surface mesoscale structures imaged by the synthetic aperture radar / Martínez, Antonio (Institut de Ciències del Mar) ; Font Ferré, Jordi (Institut de Ciències del Mar) ; Moreno, Victoriano (INISEL ESPACIO) ; García Ladona, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
The synthetic aperture radar (SAR) is an active sensor working in the frequency range of the microwaves. Its distinctive characteristic is the synthesis of a large antenna through the study of the phase of the received pulses over an integration time. [...]
1992
Scientia marina, Vol. 56, No. 4 (1992) , p. 357-366  
3.
8 p, 396.9 KB The Liguro-Provençal-Catalan current (NW Mediterranean) observed by Doppler profiling in the Balearic Sea / Castellón, Arturo (Institut de Ciències del Mar) ; Font Ferré, Jordi (Institut de Ciències del Mar) ; García Ladona, Emili (Institut de Ciències del Mar)
For the first time a vessel-mounted Acoustic Doppler Current Profiler has allowed a general current survey on the continental slope off northeast Spain in spring 1989. The path of the Liguro-Proven~al-Catalanc urrent has been followed from 41º 40' to 38º 45' N. [...]
1990
Scientia marina, Vol. 54, No. 3 (1990) , p. 269-276  
4.
91 p, 997.2 KB L'arquetip de periodista ètic: Com Hollywood el representa (1914-2015) / Garrigós Porrino, Raul ; García Altadill, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en estudiar quin hauria de ser l'arquetip de periodista ètic, aquell que hauria de convertir-se en un model a seguir, per després analitzar la representació que es fa a Hollywood dels periodistes i determinar si aquests encaixen dins de l'arquetip o no.
Este proyecto consiste en estudiar cuál debería ser el arquetipo de periodista ético, aquel que debería convertirse en un modelo a seguir, para después analizar la representación que se hace en Hollywood de los periodistas y determinar si estos encajan dentro del arquetipo o no.
This project consists in study which should be the archetype of the ethical journalist, the one that should become a role model, to analyze how Hollywood represents the journalists and decide if they fit inside the archetype or not.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
6 p, 718.8 KB Teoria i Tècnica de les Retransmissions Esportives RTV [20758] / Garcia, E. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1998-99
Llicenciat en Periodisme [72]  
6.
4 p, 484.9 KB Teoria i Tècnica de les Retransmissions Esportives RTV [20758] / García, Elisabet ; Blanco, Josep Ma. ; Tamborero, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Periodisme [72]
2 documents
7.
5 p, 525.2 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Televisiu [20763] / García, Elisabet ; Fernández, Emilio ; Santamarina, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
8.
4 p, 100.7 KB Litigació Laboral [42472] / Gutierrez Colominas, David ; González Calvet, Jaume ; Antras Puchal, Marc ; Garcia, Enrique ; Martin, Manuel Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objectiu del mòdul és facilitar que l'alumnat del Máster adquireixi uns sòlids coneixements de tot allò relatiu a l'ordre jurisdiccional social des d'una perspectiva de coneixement pràctic de com funciona aquesta jurisdicció a la realitat quotidiana. [...]
El objetivo del módulo es facilitar que el alumnado del Máster adquiera unos sólidos conocimientos de todo lo relativo al orden jurisdiccional social desde una perspectiva práctica. A estos efectos, la elaboración de documentos, el debate y la discusión con profesionales del derecho social son piezas básicas del proceso de aprendizaje de este módulo. [...]

2019-20
Màster Universitari en Advocacia [1121]
3 documents
9.
7 p, 111.6 KB Idioma C per a traductors i intèrprets 1 (japonès) [101471] / Hernandez Garcia, Maria Elena ; Ruiz Morilla, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció d'aquesta assignatura és iniciar l'aprenentatge dels coneixements lingüístics bàsics de l'estudiant en Idioma C per preparar-lo per a la traducció directa. En acabar l'assignatura l'estudiant haurà de ser capaç de: Reconèixer el sistema gràfic i lèxic bàsic i comprendre expressions escrites bàsiques relatives a l'entorn concret i immediat. [...]
La función de esta asignatura es iniciar el aprendizaje de los conocimientos lingüísticos básicos del estudiante en Idioma C pa Al finalizar la asignatura el estudiante deberá ser capaz de: Utilizar el sistema gráfico y léxico básico y comprender xpresiones escritas básicas relativas al entorno concreto e inmediato. [...]

2019-20
Grau en Traducció i Interpretació [822]
3 documents
10.
54 p, 10.1 MB Ús de les presentacions en pissarra digital per afavorir una didàctica metacognitiva / García Pagán, Eva ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present Treball de Fi de Màster (TFM) obre una línia d'investigació sobre la relació existent entre l'ús de les presentacions en pissarra digital i la creació d'un clima a les aules que propiciï la discussió, el pensament autoregulat i el raonament entre els alumnes i l'aplicació, doncs, d'una didàctica metacognitiva en l'àmbit de les llengües.
The present Master's Degree Final Project opens a research line to find out if there is any relationship between the use of digital slate presentations and the creation of a climate in classrooms that fosters discussion, self-regulated thinking and reasoning between the students and the application, therefore, of a metacognitive teaching in the field of languages.

2019  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 462 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
8 Garcia, E.
5 Garcia, Elena
5 Garcia, Elena
1 Garcia, Elia
9 Garcia, Elisabet
1 Garcia, Emilio
5 Garcia, Enrique
4 Garcia, Ernest
1 Garcia, Ernest V.
1 Garcia, Ernest,
1 Garcia, Eugeni
1 Garcia, Eva
1 García, E
1 García, Eder
5 García, Elena
9 García, Elisabet
9 García, Elisabet
1 García, Eloy
5 García, Enrique
6 García, Ercilia
2 García, Ernesto
2 García, Ernesto
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.