Dipòsit Digital de Documents de la UAB 6 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
7 p, 91.4 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Sintas, Jordi ; Eusebio, Rossano ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
os nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
2.
5 p, 84.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
3.
2 p, 405.6 KB Què pensen els mestres en formació sobre l'ensenyament de la psicologia? / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Evolutiva, Bàsica i de l'Educació) ; González Parera, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vall, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Weise, Crista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Morodo Horrillo, Andy (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Un estudi dut a terme per l'equip docent de l'assignatura del grau de Magisteri en Educació primària de la UAB "Aprenentatge i Desenvolupament" ha analitzat la importància que els estudiants del grau donen a aquesta assignatura, així com les dificultats amb les quals es van trobar durant el seu ensenyament. [...]
2018
UAB divulga, Juny 2018, p. 1-2  
4.
5 p, 84.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
5.
6 p, 86.3 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Sintas, Jordi ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
os nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
6.
26 p, 1.1 MB Titelles i joc dramàtic organitzat com a experiència de creixement i convivència al parvulari / Monguillot Alonso, Berta ; González Parera, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu principal d'aquest treball és mostrar com, a partir de l'escenificació amb titelles dels conflictes més habituals a l'aula, els infants són capaços de representar mitjançant el joc dramàtic organitzat, un pla de millora per a les situacions que han vist representades. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Infantil [891]
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  

Vegeu també: autors amb noms similars
6 GONZALEZ, M.
6 Gonzalez, M.
1 Gonzalez, M. A.
1 Gonzalez, M. B.
1 Gonzalez, María Razo
2 Gonzalez, Matiana
1 Gonzàlez, Miquel
2 Gonzàlez, Mònica
6 González, M.
1 González, M. B.
1 González, M. L.
1 González, M. Paula
2 González, M.B.
1 González, M.C.
1 González, Macarena
2 González, Manuel
1 González, Manuel,
1 González, Marcos
1 González, Marta
1 González, María
1 González, María Dolores
2 González, María J.
1 González, María José
1 González, María Virginia
1 González, María Ángeles
2 González, Matiana
1 González, Maylén Hermida
1 González, Melinda
8 González, Miguel
1 González, Miguel A.
1 González, Miguel Ángel
2 González, Mireia
1 González, Miriam-Luisa
2 González, Monica
1 González, Mª José
1 González, Mª Luz
2 González, Mª Pilar
1 González, Mª del Pilar
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.