Dipòsit Digital de Documents de la UAB 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
12 p, 1.1 MB Utility of insulin resistance in estimating cardiovascular risk in subjects with type 1 diabetes according to the scores of the Steno Type 1 / Cano, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Mazarico, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Astiarraga, Brenno (Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona. Department of Endocrinology and Nutrition) ; González-Sastre, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia) ; Martínez, Laia (Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona. Departament d'Endocrinologia i Nutrició) ; Fernández-Veledo, Sonia (Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona. Departament d'Endocrinologia i Nutrició) ; Simó, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Vendrell, Joan (Hospital Universitari de Tarragona Joan XXIII. Departament d'Endocrinologia i Nutrició) ; González-Clemente, José Miguel (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Llauradó Cabot, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Endocrinologia i Nutrició) ; Fàbregas, Lara Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina)
Background: We sought to assess the potential of insulin resistance (IR) for estimating cardiovascular disease (CVD) risk in adults with type 1 diabetes (T1DM) according to the scores of the Steno Type 1 Risk Engine (ST1RE). [...]
2020 - 10.3390/jcm9072192
Journal of clinical medicine, Vol. 9 Núm. 7 (2020) , p. 2192  
2.
6 p, 111.8 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
3.
5 p, 109.7 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Navalles Villar, Pere ; Barbeito Veloso, María Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
4.
5 p, 109.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
5.
6 p, 111.6 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
6.
7 p, 91.4 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Sintas, Jordi ; Eusebio, Rossano ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
os nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
7.
5 p, 84.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
8.
2 p, 405.6 KB Què pensen els mestres en formació sobre l'ensenyament de la psicologia? / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Evolutiva, Bàsica i de l'Educació) ; González Parera, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vall, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Weise, Crista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Morodo Horrillo, Andy (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Un estudi dut a terme per l'equip docent de l'assignatura del grau de Magisteri en Educació primària de la UAB "Aprenentatge i Desenvolupament" ha analitzat la importància que els estudiants del grau donen a aquesta assignatura, així com les dificultats amb les quals es van trobar durant el seu ensenyament. [...]
2018
UAB divulga, Juny 2018, p. 1-2  
9.
5 p, 84.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
10.
6 p, 86.3 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Sintas, Jordi ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
os nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
6 GONZALEZ, M.
6 Gonzalez, M.
1 Gonzalez, M. A.
1 Gonzalez, M. B.
1 Gonzalez, Mariona
1 Gonzalez, María Razo
2 Gonzalez, Matiana
1 Gonzàlez, Miquel
3 Gonzàlez, Mònica
6 González, M.
1 González, M. B.
1 González, M. L.
1 González, M. Paula
1 González, M.A.
2 González, M.B.
1 González, M.C.
1 González, M.M.
1 González, M.U.
1 González, Macarena
2 González, Manuel
1 González, Manuel,
1 González, Marcos
1 González, Marta
1 González, María
1 González, María Dolores
2 González, María J.
2 González, María José
1 González, María Virginia
1 González, María Ángeles
2 González, Matiana
1 González, Maylén Hermida
1 González, Melinda
8 González, Miguel
1 González, Miguel A.
1 González, Miguel Ángel
2 González, Mireia
1 González, Miriam-Luisa
3 González, Monica
1 González, Mª José
1 González, Mª Luz
2 González, Mª Pilar
1 González, Mª del Pilar
3 González, Mònica
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.