Dipòsit Digital de Documents de la UAB 139 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
2 p, 65.9 KB Pensament social contemporani [23296] / González González, N ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1996-97
Llicenciat en Humanitats [78]  
2.
7 p, 111.3 KB Treball de Fi de Màster [43665] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore, Emilee ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
3.
6 p, 108.7 KB Pràcticum [43664] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb el mòdul comú (formació psicopedagògica i social) com amb el mòdul específic corresponent a la seva especialitat. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades. Los contenidos se desarrollan en relación con el módulo común (formación psicopedagógica y social) y con el módulo específico correspondiente a cada especialidad. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
4.
9 p, 124.3 KB Geografia i Història i la seva Didàctica [42085] / González Monfort, Neus ; Santisteban Fernández, Antoni ; Gonzalez Valencia, Gustavo ; Puigsech Farràs, Josep ; Andreu Roses, Mercè ; Enjuanes Puyol, Sol ; Blanco Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre el conjunt de coneixement adquirits en el Mòdul específic de didàctica de les ciències socials per poder iniciar-se en l'exercici de la docència a l'educació secundària. 2. Complementar la formació dels graduats en Geografia, Història, Història de l'Art i altres ciències socials perquè puguin disposar dels coneixements bàsics i imprescindibles que estimulin la capacitat crítica i els facin comprendre el món que els envolta. [...]
1. Comprender el conjunto de conocimientos adquiridos en el Módulo específico de didáctica de las ciencias sociales para poder iniciarse en el ejercicio de la docencia en la educación secundaria. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
5.
8 p, 249.3 KB (Re)construcción de identidades sociales en entornos penitenciarios : las presas deportistas / Martín-González, Nerian (Universidad del País Vasco. Departamento de Educación Física y Deportiva) ; Martinez-Merino, Nagore (Universidad del País Vasco. Departamento de Educación Física y Deportiva) ; Usabiaga, Oidui (Universidad del País Vasco. Departamento de Educación Física y Deportiva) ; Martos i Garcia, Daniel (Universidad de Valencia. Departamento de Didáctica de la Expresión Música, Plástica y Corporal)
El objetivo de este artículo fue explorar el significado que las diferentes prácticas físicas realizadas en prisión adquirían para las mujeres con respecto a las relaciones interpersonales, y asociarlo con la fase de construcción de su nueva identidad desarrollada durante el encarcelamiento. [...]
The aim of this article was to explore how different physical activities assisted in the development of interpersonal relationships and the self-construction of new identities for a group of women prisoners during their period of incarceration. [...]
O objetivo deste artigo foi explorar o significado que diferentes práticas físicas na prisão adquiriram para as mulheres em relação às relações interpessoais, e associá-la à fase de construção de sua nova identidade desenvolvida durante o encarceramento. [...]

2019
Revista de psicología del deporte, Vol. 28 Núm. 2 (2019) , p. 59-66 (Artículos)  
6.
4 p, 102.4 KB Bioètica [102282] / Igareda González, Noelia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Analitzar el context històric i científic en el que neix la disciplina denominada "Bioètica". Mostrar quins són els problemes que han generat els nous avenços en l'àmbit de les ciències de la vida i de la biomedicina, especialment els derivats de l'ús de les Tècniques de Reproducció Assistida. [...]
Analizar el contexto histórico y científico en el que nace la disciplina denominada "Bioética". Mostrar cuáles son los problemas que han generado los nuevos avances en el ámbito de las ciencias de la vida y de la biomedicina, especialmente los derivados del uso de las Técnicas de Reproducción Asistida. [...]

2019-20
Grau en Dret [949]
3 documents
7.
6 p, 110.0 KB Gènere i Dret [102280] / Igareda González, Noelia ; Medina Martin, Rocio ; Garrido Jimenez, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Els objectius són: 1. Una anàlisi crítica de la creació, aplicació i interpretació del dret des d'una perspectiva de gènere. 2. Identificar els factors que impedeixen la igualtat real i efectiva en diferents branques de l'ordenament jurídic. [...]
Objectivos Los objetivos son: 1. Un análisis crítico de la creación, aplicación e interpretación del derecho desde una perspectiva de género. 2. Identificar los factores que impiden la igualdad real y efectiva en diferentes ramas del ordenamiento jurídico. [...]

2019-20
Grau en Dret [949]
3 documents
8.
8 p, 123.2 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Dooly Owenby, Melinda Ann ; Moore, Emilee ; González Acevedo, Nathaly ; Birello, Marilisa ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
6 p, 111.5 KB La Recerca en l'Àmbit de l'Educació per a una Ciutadania Democràtica [43226] / Gonzalez Valencia, Gustavo ; Oller Freixa, Montserrat ; Pagès Blanch, Joan ; González Monfort, Neus ; Gil Carmona, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Establir les bases per a la recerca sobre l'educació per a la ciutadania, l'educació política, l'estudi dels drets de segona generació, visibilitzar el sexisme i i les desigualtats. . . - Analitzar les investigacions sobre l'ensenyament i l'estudi del patrimoni a partir de recursos digitals. [...]
- Establecer las bases para la investigación sobre la educación para la ciudadanía, la educación política, el estudio de los derechos de segunda generación, visibilizar el sexismo y las desigualdades. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
10.
8 p, 119.5 KB La Recerca sobre l'Ensenyament del Temps Històric, l'Espai Geogràfic i la Formació del Pensament Social [43205] / González Monfort, Neus ; Pagès Blanch, Joan ; Santisteban Fernández, Antoni ; Gonzalez Valencia, Gustavo ; Llusa Serra, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament històric: consciència històrica i temporalitat, imaginació històrica i empatia, i interpretació de les fonts. - Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament geogràfic: construcció de l'espai, el paisatge, el territori i les identitats. [...]
- Analizar los diferentes aspectos de la formación del pensamiento histórico: conciencia histórica y temporalidad, imaginación histórica y empatía, e interpretación de las fuentes. - Analizar los diferentes aspectos de la formación del pensamiento geográfico: construcción del espacio, el paisaje, el territorio y las identidades. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 139 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
6 Gonzalez, Nazario
2 Gonzalez, Nerea
6 Gonzalez, Neus
1 González, Nathaly
6 González, Nazario
1 González, Nazario,
2 González, Nerea
6 González, Neus
1 González, Norma Viviana
2 González, Nuria
1 González, Nurys del Carmen
2 González, Núria
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.