Dipòsit Digital de Documents de la UAB 128 registres trobats  inicianterior107 - 116següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
107.
6 p, 31.3 KB Alumnes absents : què fer? / Pedreira Font, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
Com moltes altres, l'assignatura Direcció d'Empresa II - Recursos Humans, de la Diplomatura de Ciències Empresarials de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) té un problema: La meitat dels estudiants matriculats no assisteixen a classe. [...]
The course "Management II" (Human Resources) taught at UAB Bachelor in Business Administration shares a problem with many other courses; half of students do not attend classes. However, the goal is for the students to develop different competences, including basic knowledge and concepts, whether they attend classes or not. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
108.
4 p, 24.3 KB ABP integral en histología (teoria i pràctiques), una experiència amb èxit a la Facultat de Medicina / Martín Pérez, Valentín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Acarín Pérez, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Castellano López, Bernardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; González, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia)
A la nostra Unitat tenim la responsabilitat de dues assignatures de la Llicenciatura de Medicina: (1) Histologia Mèdica (HM), semestral, troncal de 1r curs de 4,5 crèdits (3 crèdits teòrics i 1,5 crèdits pràctics). [...]
En els darrers anys el nostre objectiu ha sigut migrar des de un mètode docent tradicional de classes magistrals fins a un mètode tipus ABP (Aprenentatge Basat en Problemes) integral (teoria i pràctiques), que a més a més seguís les directius del Protocol de Bolònia per tal d'integrar aquestes assignatures a un nou programa docent de la Llicenciatura a l' EEES (Espai Europeu d'Educació Superior).

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
109.
7 p, 49.6 KB Experiència en l'aplicació d'un sistema d'aprenentatge cooperatiu en un grup nombrós d'alumnes / Lorza Blasco, Gonzalo (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa) ; Astarloa Askasibar, Idoia (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa)
Durant el curs 2006-2007 s'ha portat a terme la implementació d'un sistema d'aprenentatge cooperatiu a l'assignatura Kinessiteràpia II , que té un total de 4,5 crèdits teòrics. Els objectius inicials han estat la millora del nivell d'aprenentatge dels alumnes, la millora en el rendiment acadèmic, ja que era una assignatura amb un nivell de suspesos del 35% i 25% de no presentats. [...]
Along the course 2006-2007 we have been working in the stablisment of a new cooperative learning method in the kinessiterapia II subject, that is 4,5 theoretical credits. The main objectives have been the improving of the level of learning of our students, the improving of the academic preformance because of the hight percentage of failed exams (35%) and not presented (25%). [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
110.
7 p, 45.7 KB Narrativas experimentales en la formación de docentes de Ciencias / Ramos De Robles, Silvia Lizette (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El trabajo propone la producción de relatos narrativos producto de las prácticas de laboratorio como instrumento para mejorar la didáctica de las ciencias y conocer la forma en que los futuros profesores construyen su identidad como docentes de ciencias. [...]
The paper presents a teaching innovation undertaken within the course of Science Education offered in the undergraduate programme of Primary teaching in a foreign language. The proposal is about using alternative writing strategies such as narrative writing in relation to laboratory work as a way to promote the development of both the model of living beings and the identity as professional teachers of the participating students. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
111.
9 p, 524.7 KB Sistema web per a la gestió de problemes i pràctiques / Heymann Pignolo, Elisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; César Galobardes, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Cortés Fité, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Hernández Budé, Porfidio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Suppi Boldrito, Remo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Sorribes Gomis, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
El projecte desenvolupat consisteix en una eina que ajuda a que els professors deixin de banda el paper de relator-dictador d'apunts i es transformin en tutors-formadors que exerceixin de guia en l'aprenentatge de l'estudiant. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
112.
10 p, 540.9 KB La Universitat a l'escola i l'escola a la universitat : el treball cooperatiu entre el professorat universitari i el professorat de primària / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
En el camp de la formació d'educadors, el professorat universitari s'ha d'afrontar al repte de contribuir a la innovació docent no tant sols en la seva pròpia aula sinó en les futures aules dels mestres en formació. [...]
In the area of teacher training, university educators must face the challenge of contributing to the innovative teaching practices. This refers not only to innovation their own classroom but also ensuring that innovative practices are transferred to the classrooms of future teachers. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
113.
6 p, 441.6 KB Experiència recent en l'adaptació de la Bioquímica general de medicina a l'Espai Europeu d'Educació Superior / Claro Izaguirre, Enrique (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Ortiz de Pablo, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular)
La Bioquímica és una materia anual del 1er any de Medicina, on els curs 2006-2007 hem tingut 431 alumnes matriculats. Els professors del 2n quatrimestre de la matèria, dedicat a l'estudi del metabolisme, hem endegat un pla per potenciar l'aprenentatge basat en l'estudiant, una de les accions proposades a la declaració de Glasgow de la EUA. [...]
Biochemistry is a 1st year, 2-semester compulsory subject in the UAB Medical School syllabus, where 431 students were enrolled during the course 2006-2007. The lecturers in charge of the 2nd semester, which deals with the study of metabolism, have started a new teaching plan paying more attention to active student learning, one of the items stressed in the Glasgow declaration of the EUA. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
114.
7 p, 42.1 KB Electrònica digital : una experiència d'aprenentatge col·laboratiu / Amer, Miquel Àngel (Escola Universitària Salesiana de Sarrià. Departament d'Electrònica) ; Bernadàs, Salvador (Escola Universitària Salesiana de Sarrià. Departament d'Electrònica)
En el curs 2006-2007, a l'Escola Universitària Salesiana de Sarrià, s'ha realitzat una experiència d'aprenentatge col·laboratiu en l'assignatura d'Electrònica Digital del primer quadrimestre del primer curs. [...]
A collaborative learning experience in Digital Electronics with freshmen students has been carried out at Escola Universitària Salesiana de Sarrià (EUSS) along the academic year 2006-2007. Learning has been focused on students using collaborative techniques in class. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
115.
11 p, 303.7 KB Video i àudio online a la UAB : l'experiència de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Gómez Escofet, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1a : 2004  
116.
7 p, 780.4 KB Revistes científiques en format digital a la UAB / Gallart Marsillas, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 128 registres trobats   inicianterior107 - 116següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.