Dipòsit Digital de Documents de la UAB 106 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
8 p, 565.4 KB YouTube com a eina de divulgació formativa del TFG : el cas del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona / Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Zeler, Ileana Lis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Aquest article proposa l'ús de YouTube com a eina de divulgacióformativa de les activitats vinculades als TFG del Grau dePublicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma deBarcelona. En concret, recull aquest plantejament formatiu através de la creació de videotutorials, alhora que busca impulsarla participació activa dels estudiants i els brinda un paperprotagonista en el seu propi procés de formació, en proposarlosque produeixin vídeos per a la presentació i defensa delsseus TFG.
Este artículo propone el uso de YouTube como herramienta de divulgación formativa de las actividades vinculadas a los TFG del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
This article proposes the use of YouTube as a tool of formativedissemination of the activities associated with the final projectin the bachelor's in Advertising and Public Relations at theAutonomous University of Barcelona. [...]

2023 - 10.34810/qcac49id420937
Quaderns del CAC, Núm. 49 (2023) , p. 47-54 (Tema monogràfic)
3 documents
2.
273 p, 73.2 MB Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove / Remolins Canillo, Berta ; Ubach Mases, Laura ; Vila Vilà, Vinyet ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...]
Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...]
Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
97 p, 12.6 MB Gamificació per generar consciència : immersió en la realitat de les persones refugiades de Palestina a través d'un escape room. Projecte: "Avui lluny és més a prop" / Palomino Pérez, Elena ; Pando López, Núria ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones refugiades són aquelles que fugen de conflictes i es veuen en l'obligació de deixar enrere el seu país per a buscar acollida en territori internacional. És indispensable l'exercici de consciència en la societat. [...]
Las personas refugiadas son aquellas que huyen de conflictos y se ven en la obligación de dejar atrás su país para buscar acogida en territorio internacional. Es indispensable el ejercicio de conciencia en la sociedad. [...]
Refugees are those who flee conflicts and are forced to leave their country behind to seek refuge in international territory. The exercise of conscience in society is essential. This project is based on creating an immersive experience through an escape room. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
4.
19 p, 672.8 KB Prácticas epistémicas de la e-Research en comunicación : el caso PARC / Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tenerife Sociedad Latina de Comunicación Social 2014 (CAC, Cuadernos Artesanos de Comunicación)
Ciencias Sociales y Humanidades Digitales : Técnicas, herramientas y experiencias de e-Research e investigación en colaboración, 2014, p. 195-213  
5.
22 p, 540.3 KB Femvertising and its impact on psychological reactance and purchase intention of Mexican female consumers / Hernández-Willoughby, Silvia (Universidad de Guadalajara) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona)
This work focuses on the study of the femvertising advertising strategy. It references the feminist theories and the theory of psychological reactance to understand the impact of femvertising on Mexican female consumers' psychological reactance and purchase intention. [...]
Este trabajo se centra en el estudio de la estrategia publicitaria femvertising, y toma como referentes las teorías feministas y la teoría de la reactancia psicológica, esto con el objetivo conocer el impacto de la femvertising en la reactancia psicológica e intención de compra de consumidoras mexicanas. [...]

2023 - 10.32870/myn.vi49.7694
Mercados y Negocios, Núm. 49, p. 43-64 (2023)  
6.
20 p, 936.9 KB El storydoing como modelo innovador de comunicación publicitaria que favorece una mejora en la sociedad / Rodríguez-Ríos, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Introducción: Se analiza el storydoing como un modelo en publicidad prospectivo en términos de justicia social y de sostenibilidad medioambiental que responde a las necesidades de una sociedad que demanda más transparencia y honestidad a las organizaciones comerciales. [...]
Introduction: Storydoing is analyzed as a prospective advertising communication model in terms of social justice and environmental sustainability that responds to the needs of a society that demands more transparency and honesty from commercial organizations. [...]

2023 - 10.4185/RLCS-2023-1865
Revista latina de comunicación social, Núm. 81 (2023) , p. 171-190
2 documents
7.
22 p, 3.0 MB Bona fide atypical scrapie faithfully reproduced for the first time in a rodent model / Vidal Barba, Enric (Unitat mixta d'investigació IRTA-UAB en Sanitat Animal. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Sánchez-Martín, Manuel A. (Universidad de Salamanca. Departamento de Medicina) ; Eraña, Hasier (Instituto de Salud Carlos III. Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Infecciosas (CIBERINFEC)) ; Lázaro, Sonia Pérez (Universidad de Zaragoza. Centro de Encefalopatías y Enfermedades Transmisibles Emergentes) ; Pérez-Castro, Miguel A. (Basque Centre for Climate Change (Bilbao)) ; Otero García, Alicia (Universidad de Zaragoza. Centro de Encefalopatías y Enfermedades Transmisibles Emergentes) ; Charco, Jorge M. (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Infecciosas) ; Marín, Belén (Universidad de Zaragoza. Centro de Encefalopatías y Enfermedades Transmisibles Emergentes) ; López-Moreno, Rafael (Basque Research and Technology Alliance (BRTA). Centro de Investigación Cooperativa en Biociencias) ; Díaz-Domínguez, Carlos M. (Basque Centre for Climate Change (Bilbao)) ; Geijo, Maria V (NEIKER-Basque Institute for Agricultural Research and Development) ; Ordóñez, Montserrat (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Cantero, Guillermo (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; di Bari, Michele (Istituto Superiore Di Sanità. Department of Food Safety, Nutrition and Veterinary Public Health) ; Lorenzo, Nuria L. (Universidade de Santiago de Compostela) ; Pirisinu, Laura (Istituto Superiore Di Sanità. Department of Food Safety, Nutrition and Veterinary Public Health) ; d'Agostino, Claudia (Istituto Superiore Di Sanità. Department of Food Safety, Nutrition and Veterinary Public Health) ; Torres, Juan María (Instituto Nacional de Investigación y Tecnología Agraria y Alimentaria. Centro de Investigación en Sanidad Animal) ; Béringue, Vincent (Université Paris-Saclay. Institut National de La Recherche Agronomique) ; Telling, Glenn (Colorado State University. Prion Research Center and the Department of Microbiology, Immunology, and Pathology) ; Badiola Díez, Juan José (Universidad de Zaragoza. Centro de Encefalopatías y Enfermedades Transmisibles Emergentes) ; Pumarola i Batlle, Martí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Bolea, Rosa (Universidad de Zaragoza. Centro de Encefalopatías y Enfermedades Transmisibles Emergentes) ; Nonno, Romolo (Istituto Superiore Di Sanità. Department of Food Safety, Nutrition and Veterinary Public Health) ; Requena, Jesús R. (Universidade de Santiago de Compostela) ; Castilla, Joaquín (IKERBASQUE. Basque Foundation for Science)
Atypical Scrapie, which is not linked to epidemics, is assumed to be an idiopathic spontaneous prion disease in small ruminants. Therefore, its occurrence is unlikely to be controlled through selective breeding or other strategies as it is done for classical scrapie outbreaks. [...]
2022 - 10.1186/s40478-022-01477-7
Acta neuropathologica communications, Vol. 10 (december 2022)  
8.
160 p, 10.4 MB Insights sobre el consumo de alcohol en jóvenes : una base efectiva para la contrapublicidad / Borràs Molina, Paula ; Camps i Suriñach, Carolina ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La prevalença de consum d'alcohol en la joventut espanyola de 15-24 anys és la més alta respecte a la resta de grups poblacionals i la contrapublicitat com a mesura preventiva no sembla haver provocat canvis en el comportament de consum. [...]
La prevalencia de consumo de alcohol en la juventud española de 15-24 años es la más alta respecto al resto de grupos poblacionales y la contrapublicidad como medida preventiva no parece haber provocado cambios en el comportamiento de consumo. [...]
The prevalence of alcohol consumption among Spanish youth aged 15-24 is the highest among other population groups, and counter-advertising as a preventive measure does not seem to have led to changes in drinking behaviour. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
24 p, 1015.4 KB Nuevas narrativas en publicidad. El storydoing como modelo de comunicación que favorece la cocreación del relato de marca entre los usuarios de Instagram / Rodríguez-Ríos, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Internet ha generado nuevos paradigmas de comunicación, por lo que las marcas han desarrollado nuevas estrategias basadas en el compromiso social, un aspecto que las ayuda a destacar en una era saturada de mensajes. [...]
The Internet has generated new communication paradigms, so that brands have developed new strategies based on social commitment, an aspect that helps them stand out in an era saturated with messages. [...]

2022 - 10.6035/adcomunica.6554
AdComunica, Núm. 24 (2022) , p. 57-80  
10.
485 p, 8.5 MB La femvertising como estrategia de comunicación publicitaria : impacto de los spots femvertising en la intención de compra y la reactancia psicológica de las consumidoras mexicanas / Hernández Willoughby, Silvia ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir.
La present tesi doctoral se centra en l'estudi de l'estratègia publicitària femvertising, que busca promoure la igualtat entre dones i homes a través del seu contingut a l'substituir els estereotips tradicionals i rols de gènere negatius al voltant de la imatge de la dona per missatges que fomenten el seu empoderament. [...]
This doctoral thesis focuses on the study of the femvertising advertising strategy, which seeks to promote equality between women and men through its content by replacing traditional stereotypes and negative gender roles around the image of women with messages that promote their empowerment. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.

2021  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 106 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Lazaro, Patricia
1 Lázaro, Pablo
2 Lázaro, Patricia
2 Lázaro, Patrícia
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.