Dipòsit Digital de Documents de la UAB 52 registres trobats  inicianterior26 - 35següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
26.
5 p, 3.5 MB Construcció de símbols i signes [26969] / Leal, Aurora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2005-06
Llicenciat en Psicologia [444]  
27.
26 p, 278.9 KB Dibujos infantiles, realidades distintas : un estudio sobre simbolización gráfica y modelos organizadores / Leal, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
El dibujo infantil viene siendo un medio de expresión particular que permite que afloren representaciones internas particulares tanto de orden cognitivo como socio-afectivo del individuo, acerca de su mundo exterior e interior.
2010
Revista de Psicologia da UNUESP, 2010  
28.
4 p, 285.0 KB Lenguajes para sentir y pensar / Leal, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Palabras y dibujos constituyen formas de simbolización que utilizamos para expresar ideas y sentimientos. Al realizar este proceso, se seleccionan unos aspectos con preferencia a los otros. El resultado es una representación única e individual percibida de forma diferente por el autor o por quienes la contemplan. [...]
1998
Cuadernos de pedagogía, Num. 1 (Jun 1998)  
29.
4 p, 77.1 KB Anàlisi de la comprensió per part de l'alumnat sord dels documents televisius subtitulats i criteris de millora / Cambra, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Leal, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia)
Aquest article analitza com l'alumnat sord entén els dibuixos animats subtitulats de la televisió de Catalunya. Els resultats indiquen que l'alumnat amb sordesa te dificultats per comprendre els dibuixos animats no sols perquè la velocitat dels subtítols és excessiva, sinó també perquè la subtitulació literal no els permet mirar la imatge i extreure'n una significació del seu contingut. [...]
This article analyses how deaf students understand subtitled cartoon programmes on Catalan television. Results indicate that students with deafness have problems in understanding cartoons, not only because the subtitles are too fast, but because literal subtitling does not allow them to look at the image and extract meaning from its content. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 31-32 (Juny 2009) , p. 145-148  
30.
13 p, 220.8 KB The interpretation and visual attention of hearing impaired children when watching a subtitled cartoon / Cambra, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Leal, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)
The article analyses how hearing impaired children interpret a subtitled cartoon, taking into account their visual attention to both sources of information (the images and the subtitles), and the auditory information from the oral language. [...]
2013
JoSTrans: Journal of Specialised Translation, Núm. 20 (2013) , p. 134-146  
31.
6 p, 111.9 KB Imatges i Símbols: Relacions Afectives i de Gènere [102583] / Leal, Aurora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'estudi de les diferents formes d'interpretació i producció dels sistemes simbòlics de la nostra cultura ens permeten conèixer aspectes importants de les representacions mentals i també d'aspectes funcionals de l'individu, la qual cosa constitueix una eina important de diagnòstic i intervenció d'ordre psicològic i pedagògic. [...]
2013-14  
32.
7 p, 111.7 KB Imatges i símbols. relacions afectives i de gènere [101687] / Leal, Aurora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'estudi de les diferents formes d'interpretació i producció dels sistemes simbòlics de la nostra cultura ens permeten conèixer aspectes importants de les representacions mentals de l'individu, la qual cosa constitueix una eina important de diagnòstic i intervenció d'ordre psicològic i pedagògic. [...]
2013-14  
33.
6 p, 17.7 KB Imatges i símbols. relacions afectives i de gènere [101687] / Leal, Aurora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'estudi de les diferents formes d'interpretació i producció dels sistemes simbòlics de la nostra cultura ens permeten conèixer aspectes importants de les representacions mentals de l'individu, la qual cosa constitueix una eina important de diagnòstic i intervenció d'ordre psicològic i pedagògic. [...]
2012-13
Grau en Logopèdia [828]  
34.
7 p, 18.6 KB Imatges i símbols. relacions afectives i de gènere [101687] / Leal, Aurora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'estudi de les diferents formes d'interpretació i producció dels sistemes simbòlics de la nostra cultura ens permeten conèixer aspectes importants de les representacions mentals de l'individu, la qual cosa constitueix una eina important de diagnòstic i intervenció d'ordre psicològic i pedagògic. [...]
2011-12
Grau en Logopèdia [828]  
35.
7 p, 18.0 KB Imatges i Símbols: Relacions Afectives i de Gènere [102583] / Leal, Aurora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'estudi de les diferents formes d'interpretació i producció dels sistemes simbòlics de la nostra cultura ens permeten conèixer aspectes importants de les representacions mentals i també d'aspectes funcionals de l'individu, la qual cosa constitueix una eina important de diagnòstic i intervenció d'ordre psicològic i pedagògic. [...]
2011-12
Grau en Psicologia [954]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 52 registres trobats   inicianterior26 - 35següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Leal, Aurora,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.