Dipòsit Digital de Documents de la UAB 2 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
3 p, 345.0 KB La geologia que ens envolta : contextualitzem / Leiva Hevia, Silvia (Institut Lliçà d'Amunt)
Per aconseguir que la Geologia resulti més atraient i entenedora per l'alumnat de primer d'ESO, en aquesta seqüència didàctica es realitzen activitats amb diferents orientacions metodològiques: construcció d'una maqueta de modelatge càrstic, sortida de camp a Sant Miquel del Fai per poder treballar "in situ" els coneixements adquirits a l'aula i creació d'un itinerari geològic urbà per la població de Lliçà d'Amunt. [...]
To make Geology more attractive and understandable for ESO students, they carry out activities with different methodological guidelines: construction of a model of the Karst modeling, exit of the field in Sant Miquel del Fai to be able to work "in situ" the knowledge acquired in the classroom and creation of an urban geological itinerary for the population of Lliçà d'Amunt. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.3
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 34 (2017) , p. 9-11 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
2.
3 p, 420.6 KB Arbolapp, o com treballar amb el telèfon mòbil amb els alumnes de ciències naturals / Leiva Hevia, Silvia (INS Lliçà d'Amunt (Lliçà d'Amunt, Catalunya))
Presentem una experiència d'ús del telèfon mòbil a l'aula per treballar les claus dicotòmi-ques i la classificació dels arbres amb alumnat de primer d 'ESO, fent servir una app. Amb aquesta activitat es pretén promoure la descoberta de l'entorn proper, l'observació i el respecte per la natura i la implicació de la família a les activitats escolars.
We present an experience about using of the mobile phone in classroom to work dichoto-mous keys and classification of trees with 1st year of Secondary School students, using an app. This activity pretends to promote students' discovering about environtment, observa-tion and respect for nature, and family involvement in school activities.

2016 - 10.5565/rev/ciencies.22
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 32 (Desembre 2016) , p. 2-4 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.