Dipòsit Digital de Documents de la UAB 156 registres trobats  inicianterior145 - 154següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
145.
4 p, 382.1 KB Joan Costa. La norma sintàctica del català segons Pompeu Fabra / Paloma, David, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2010
Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, Núm. 47 (2010) , p. 96-99  
146.
12 p, 359.9 KB El col·loquial de la ficció. La caracterització de la parla dels joves / Santamaria, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
En l'article s'analitza la representació del llenguatge col·loquial dels joves en textos audiovisuals. S'hi repassen conceptes bàsics sobre registres orals, la versemblança, algunes característiques sobre el llenguatge dels joves i, finalment, se n'aborda la mediatització.
2010
Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, Núm. 49 (2010) , p. 78-89  
147.
8 p, 5.4 MB El teatre hongarès a l'escena catalana (1939-2003) / Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Faluba, Kálmán ed. ; Szijj, Ildikó ed.
Comunicació presentada al XIVè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes de l'AILLC. Universitat Eötvös Loránd. Budapest, 8 de setembre de 2006.
Comunicació publicada a les Actes del Catorzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Universitat Eötvös Loránd de Budapest, Vol. 1 (2009), p. 171-184.

Barcelona: AILLC, Publicacions de l'Abadia de Montserrat 2009
Actes del Quatorzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura catalanes, 14è : 2006  
148.
7 p, 4.5 MB L'impacte del cinema sonor en el teatre català. Raons i controvèrsies (1929-1931) / Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Creus, Imma ed. ; Puig, Maite ed. ; Veny-Mesquida, Joan Ramon ed.
Comunicació presentada al "XV Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes" i publicada a les "Actes del Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Vol. 2 (2010), p. [...]
Lleida : Barcelona: Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2010
Actes de Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes, 15è : 2009  
149.
9 p, 634.9 KB La recepció del teatre de Leonid Andreiev a l'escena catalana (1924-1936) / Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Vol. 1. A cura de Marie-Claire Zimmermann i Anne Charlon. Barcelona: Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2003. Biblioteca Abat Oliba, 247.
2003
Actes del Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (12è : 2000 : Universitat de París IV-Sorbonne), Vol. 1 (Setembre 2003), p. 295-311  
150.
41 p, 156.8 KB RUR, de Karel Capek. Recepció a l'escena catalana / Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2003
Llengua & literatura, Núm. 14 (2003) , p. 283-323  
151.
45 p, 174.6 KB Els pares dels soldats (1937), de Joan Baptista Xuriguera. Edició i estudi / Camps i Arbós, Josep ; Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2008
Llengua & literatura, Núm. 19 (2008) , p. 143-187  
152.
66 p, 288.5 KB Una història de la revolució i la contrarevolució (1936-1939). Tria de textos publicats a L'Esquella de la Torratxa / Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2005
Llengua & literatura, Núm. 16 (2005) , p. 89-154  
153.
99 p, 2.4 MB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE) i alumnes amb necessitats educatives especials: un estudi de cas / Jiménez Jiménez, Montserrat
La concepció de que els enfocaments AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera) només es poden realitzar amb alumnes que ja tenen un nivell alt de LE justifica la realització aquest treball de recerca*, en el qual estudiem el procés d'aprenentatge del principi d'Arquimedes que desenvolupa un estudiant amb necessitats educatives especials d'una aula oberta on es va implementar una unitat didàctica de ciències en anglès. [...]
The thought that CLIL (Content and Language Integrated Learning) lessons can be followed only by students who already have a good command of the target language justifies this research project, in which we have studied the learning process of the Archimedes' principle developed by one student with special educational needs, who was present in a classroom were a CLIL unit (in this case, Science and English) was implemented. [...]

2009
Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2009) , p. 1-99  
154.
77 p, 1.9 MB El camí de la tasca a l'activitat: el treball en petit grup en enfocaments AILCE des de la perspectiva de la Teoria de l'Activitat. / Tapias Nadales, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès, partint d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, i parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. [...]
2010
Treball de recerca. Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2010) , p. 1-77  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 156 registres trobats   inicianterior145 - 154següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.