Dipòsit Digital de Documents de la UAB 50 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
3 p, 111.5 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Balsebre Torroja, Armand ; Lorite García, Nicolás ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
4 p, 102.5 KB Recerca de Mercats i del Consumidor [103150] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar als estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...]
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
8 p, 118.1 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
Saber identificar mercados y públicos. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos en el márqueting analítico y saberlos aplicar. Saber usar las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
20 p, 393.1 KB The Ruelle operator for symmetric β -shifts / Lopes, Artur O. (Universidade Federal do Rio Grande do Sul. Instituto de Matemática) ; Vargas, Victor (Universidade Federal do Rio Grande do Sul. Instituto de Matemática)
2020 - 10.5565/PUBLMAT6422012
Publicacions matemàtiques, Vol. 64 Núm. 2 (2020) , p. 661-680 (Articles)  
5.
21 p, 252.7 KB O cemitério como o espaço de produção de sentido na minissérie fantástica "Amorteamo" (2015) / Lopes da Silva, Anderson (Universidade de São Paulo)
O artigo, oriundo de uma pesquisa em andamento, objetiva trazer uma discussão lacônica sobre elementos apreensíveis do conceito de fantástico na minissérie "Amorteamo" (2015, Rede Globo, Brasil). [...]
This article derives from a work in progress and aims to present a discussion about apprehensible elements of the concept of the fantastic in the miniseries Amorteamo (2015, Rede Globo, Brazil). Melodramatic undead characters and the cemetery are understood as central points of the fictional narrative in relation to the fantastic presence in this TV drama. [...]

2019 - 10.5565/rev/brumal.535
Brumal, Vol. 7 Núm. 2 (2019) , p. 157-177 (Miscellaneous)  
6.
114 p, 1.4 MB Service design in transportation: a case study from Portugal / Lopes, Ana, autor. ; Talavera Velilla, Guillermo Enrique, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social.
Almada, una ciudad situada en la margen sur del río Tajo delante de Lisboa, en Portugal, tiene un nuevo metro en superficie funcionando desde 2009. Este medio de transporte, resultado de un consorcio público-privado, se hizo realidad debido al esfuerzo conjunto del Ayuntamiento de Almada y del Área Metropolitana de Lisboa (LMA) con el objectivo de mejorar la mobilidad de los ciudadanos dentro del LMA. [...]
Almada, a city in the south margin of river Tagus facing Lisbon, in Portugal, has a new light rail service that operates since September 2008. This transport, result of a public/private consortium, was built from the efforts of Almada's City Hall and Lisbon Metropolitan Area (LMA) with the aim of improving people's mobility inside LMA. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
7.
4 p, 102.1 KB Recerca de Mercats i del Consumidor [103150] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar als estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...]
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
7 p, 115.7 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
Saber identificar mercados y públicos. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos en el márqueting analítico y saberlos aplicar. Saber usar las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
9.
10 p, 319.5 KB Preference for leisure activities among adolescents in southern Brazil : What changed after a decade? / Bertuol, Cecília (Universidade Federal de Santa Caterina) ; da Silva, Kelly Samara (Universidade Federal de Santa Caterina) ; Barbosa Filho, Valter Cordeiro (Universidade Federal de Santa Caterina) ; Bandeira, Alexsandra da Silva (Universidade Federal de Santa Caterina) ; Lopes, Marcus Vinicius Veber (Universidade Federal de Santa Caterina) ; Lopes, Adair da Silva (Universidade Federal de Santa Caterina) ; Nahas, Markus Vinicius (Universidade Federal de Santa Caterina)
The preference for a speci€c activity during leisure time can directly influence its practice, both for active and sedentary behaviors. Thus, the purpose of this study was to identify changes after a decade in the preference for leisure activities according to gender and age group between two generations of adolescents from southern Brazil. [...]
La preferencia por una actividad especíca en el ocio puede influir directamente en su práctica, tanto para los comportamientos activos como los sedentarios. Así, el objetivo de este estudio fue identicar cambios tras una década en la preferencia por actividades de ocio de acuerdo con el género y con la franja etaria entre dos generaciones de adolescentes del sur de Brasil. [...]
A preferência por uma atividade específica no lazer pode influenciar diretamente sua prática, tanto para comportamentos ativos quanto sedentários. Assim, o objetivo deste estudo foi identificar mudanças após uma década na preferência por atividades de lazer de acordo com o gênero e a faixa etária entre duas gerações de adolescentes do sul do Brasil. [...]

2019
Revista de psicología del deporte, Vol. 28 Núm. 1 (2019) , p. 71-80 (Artículos)  
10.
69 p, 3.5 MB ProtocoloEva : desarrollo y validación de una herramienta científica para la medición y evaluación de valores en contenidos audiovisuales / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mas Manchón, Lluís (Universitat Pompeu Fabra) ; Lopes da Silva, Elaine A. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra (Barcelona): Laicom, 2017  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 50 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Lopes, A. R. C.
1 Lopes, Adair da Silva
1 Lopes, Ana,
1 Lopes, Antonio
1 Lopes, Antonio José
1 Lopes, Artur O.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.