Dipòsit Digital de Documents de la UAB 154 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
1 p, 1.1 MB Contra la crisi, més periodisme / Martí, Josep Maria, 1950-
2013
Capçalera, Núm. 159 (2013) , p. 5  
12.
1 p, 1.1 MB Un any enmig de la tempesta / Martí, Josep Maria, 1950-
2013
Capçalera, Núm. 162 (2013) , p. 5  
13.
1 p, 1.1 MB Balanç d'una adaptació als canvis del periodisme / Martí, Josep Maria, 1950-
2012
Capçalera, Núm. 158 (2012) , p. 5  
14.
1 p, 1.0 MB Nova imatge, noves necessitats / Martí, Josep Maria, 1950-
2012
Capçalera, Núm. 157 (2012) , p. 5  
15.
1 p, 1.6 MB Diagnosticar l'avui, encarar el demà / Martí, Josep Maria, 1950-
2012
Capçalera, Núm. 156 (2012) , p. 5  
16.
2 p, 2.5 MB Balanç esperançat d'un any sota sospita / Martí, Josep Maria, 1950-
2011
Capçalera, Núm. 151 (2011) , p. 4-5  
17.
1 p, 1.3 MB Periodistes indignats / Martí, Josep Maria, 1950-
2011
Capçalera, Núm. 153 (2011) , p. 5  
18.
1 p, 1.3 MB Canvis per a la modernització del Col·legi / Martí, Josep Maria, 1950-
2011
Capçalera, Núm. 152 (2011) , p. 5  
19.
13 p, 1.4 MB RAC 1 : análisis de un caso de éxito de emisora de radio / Espinosa-Mirabet, Sílvia (Universitat de Girona) ; Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Se identifican y explican los factores que han contribuido a posicionar a RAC 1, emisora del Grupo Godó, como líder de audiencia en Cataluña a pesar de ser la última cadena incorporada al dial. El análisis pormenorizado de los datos de audiencia de la radiodifusión en catalán es una línea de investigación del Observatori de la Ràdio a Catalunya. [...]
The factors that have contributed to the position of RAC 1, a radio station belonging to the Godó Group, as the audience leader in Catalonia, despite being the most recent channel available, are defined and explained. [...]

2021 - 10.3145/epi.2021.may.03
El Profesional de la información, Vol. 30 Núm. 3 (2021)  
20.
4 p, 103.5 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 154 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
7 Marti, J.
1 Marti, Joan-Daniel
25 Marti, Joel
1 Marti, Juan L.
7 Martí, J.
7 Martí, J.
8 Martí, J. M.
1 Martí, J.L.
9 Martí, Joaquim
9 Martí, Joaquím
1 Martí, Joaquín
25 Martí, Joel
25 Martí, Joel
6 Martí, Jordi
2 Martí, Josep
2 Martí, Josep Ma.
1 Martí, Josep Maria
97 Martí, Josep Maria,
1 Martí, Josep Mª
1 Martí, Josep,
1 Martí, José Ignacio
1 Martí, José M.
25 Martí, Joël
1 Martí, Julià
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.