Dipòsit Digital de Documents de la UAB 1 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
72 p, 22.9 MB Del briefing al nou concepte de marca. Calvé : un cas pràctic / Martí Gómez, Júlia ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'un treball acadèmic i pràctic basat en el desenvolupament d'una campanya publicitària que respon a un briefing creatiu real i actual de la marca Calvé, lliurat des de l'agència de publicitat Ogilvy Barcelona. [...]
Se trata de un trabajo académico y práctico basado en el desarrollo de una campaña publicitaria que responde a un briefing creativo real y actual de la marca Calvé, librado desde la agencia de publicidad Ogilvy Barcelona. [...]
It is an academic and practical work, based on the development of an advertising campaign, which responds to a real and current creative briefing of the brand Calvé, given from the advertising agency Ogilvy Barcelona. [...]

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Vegeu també: autors amb noms similars
5 Marti, J.
25 Marti, Joel
1 Martí, J
1 Martí, J M
5 Martí, J.
6 Martí, J. M.
1 Martí, J.M.
8 Martí, Joaquim
8 Martí, Joaquím
25 Martí, Joel
25 Martí, Joel
4 Martí, Jordi
2 Martí, Josep Ma.
74 Martí, Josep Maria,
1 Martí, Josep Mª
25 Martí, Joël
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.