32.
|
4 p, 101.9 KB |
Psicologia Evolutiva i de l'Educació [105046]
/
Martinez Fernandez, J. Reinaldo ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...] Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]
2019-20 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
33.
|
12 p, 458.6 KB |
Els àmbits d'acció professional de l'educació social
/
Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ortega, Daniel ;
Corbella Molina, Laura ;
Tello Sánchez, Jose ;
Jariot, Mercè ;
Valdivia, Paloma ;
Martínez-Fernández, J. Reinaldo
L'objectiu d'aquest document és oferir una classificació dels diferents àmbits professionals, actuals i emergents, on l'educadora i l'educador social poden desenvolupar la seva tasca socioeducativa. [...]
2019
|
|
34.
|
|
35.
|
|
36.
|
5 p, 84.9 KB |
Aspectes biopsicològics de la persona [101632]
/
Martinez Fernandez, J. Reinaldo ;
Borràs, Xavier ;
Zárate Alva, Nair Elizabeth ;
Castellano-Tejedor, Carmina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...] This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...] Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]
2018-19 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
37.
|
|
38.
|
11 p, 102.2 KB |
Formació Psicopedagògica i Social [42089]
/
Roca Casas, Enric ;
García Gracia, Maribel ;
Merino Pareja, Rafael ;
Monereo Font, Carlos ;
Martinez Fernandez, J. Reinaldo ;
Ramirez Serrano, Juan Ramon ;
Tarabini-Castellani, Aina ;
González Parera, Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...] Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]
2017-18 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
|
|
39.
|
5 p, 84.3 KB |
Aspectes biopsicològics de la persona [101632]
/
Martinez Fernandez, J. Reinaldo ;
Borràs, Xavier ;
Zárate Alva, Nair Elizabeth ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...] This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...] Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]
2017-18 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
40.
|
5 p, 84.1 KB |
Aspectes biopsicològics de la persona [101632]
/
Martinez Fernandez, J. Reinaldo ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...] This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...] Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]
2016-17 Grau en Educació Social [827] Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
|
|
41.
|
44 p, 312.8 KB |
Prediction of success in teamwork of secondary students
/
Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Martínez-Fernández, J. Reinaldo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Castelló, Montserrat
This study aimed to identify the factors that predict success in a teamwork task with secondary students. The following factors, which have been established by research as key elements in the resolution of teamwork task in a cooperative way, were treated as the independent variables: (1) gender composition, (2) group objectives, (3) distribution of roles, (4) interaction patterns, (5) goal orientation, (6) social atmosphere, (7) reciprocal support, (8) effective time focused on work and (9) group self-assessment. [...] Este estudio pretendió identificar los factores que predicen el éxito en una tarea en grupo con estudiantes de secundaria. Los siguientes factores, considerados por la investigación como elementos clave en la resolución de tareas en equipo en modalidad cooperativa, fueron tratados como variables independientes: composición de género, objetivos del grupo, distribución de roles, patrones de interacción, orientación a metas, clima social, apoyo recíproco, tiempo efectivo centrado en la tarea, y autoevaluación del grupo. [...]
2013 - 10.1387/RevPsicodidact.6776
Revista de psicodidáctica, Vol. 18, núm. 2 (2013) , p. 235-255
|
|