Dipòsit Digital de Documents de la UAB 53 registres trobats  inicianterior22 - 31següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
22.
7 p, 111.3 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...]
1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. [...]

2019-20
Grau en Educació Social [827]
3 documents
23.
5 p, 105.3 KB Gestió i desenvolupament dels recursos humans en les organitzacions [101635] / Pineda Herrero, Pilar ; Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La gestió i el desenvolupament dels recursos humans a les organitzacions representa un gran repte pels professionals de l'educació en tant que han de ser capaços d'integrar les necessitats i els interessos de les organitzacions amb els dels treballadors i treballadores. [...]
La gestión y el desarrollo de los recursos humanos en las organizaciones representa un gran reto para los profesionales de la educación ya que deben ser capaces de integrar las necesidades y los intereses de las organizaciones con los de los trabajadores y trabajadoras. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
24.
162 p, 4.0 MB Fenotips de resistència a antibiòtics en Stenotrophomonas maltophilia : impacte en la susceptibilitat a la colistina / Martínez Servat, Sònia ; Gibert, Isidre, dir. ; Yero, Daniel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia
Stenotrophomonas maltophilia és un patogen oportunista de rellevància creixent a causa de la seva ascendent prevalença com a nosocomial. Tot i que es tracta d'un microorganisme ambiental amb una virulència limitada, S. [...]
Stenotrophomonas maltophilia is an opportunistic pathogen of growing relevance due to its increasing prevalence in the nosocomial settings. Albeit an enviromental microorganism with limited virulence, S. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
25.
2 p, 318.9 KB Carta de Marta Eri Rufat, Cap del Departament de Personal de la Fundació Bosch i Gimpera, a Martínez presentant modalitats de contracte / Fundació Bosch i Gimpera ; Martínez Jiménez, Sónia
1994  
 Accés restringit a la UAB
26.
5 p, 80.2 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: Treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
This module seeks to present a context sufficiently broad enough to access tools and mechanisms in order to transfer the functions of psycho-pedagogy in lifelong learning. This involves two main aspects: 1. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida y esto implica dos vertientes: Trabajo en red con todos los agentes implicados en el territorio y hacer un uso integrado de la redes digitales para poder establer sinergias prácticas y reales en el mundo globalizado para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2018-19
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
27.
7 p, 86.9 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Fajardo Martinez, Sonia ; Moschetti, Mauro Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...]
1. To acquire a theoretical specific and to analyze the context in which the educator will realize his professional activity as well as to attend, to interpret and to value critically the existing relations between the education of the adult persons, the current of a social perspective. [...]
1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. [...]

2018-19
Grau en Educació Social [827]
3 documents
28.
5 p, 82.7 KB Gestió i desenvolupament dels recursos humans en les organitzacions [101635] / Pineda Herrero, Pilar ; Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La gestió i el desenvolupament dels recursos humans a les organitzacions representa un gran repte pels professionals de l'educació en tant que han de ser capaços d'integrar les necessitats i els interessos de les organitzacions amb els dels treballadors i treballadores. [...]
Management and development of human resources in organizations is a major challenge for education professionals as they must be able to integrate the needs and interests of organizations with those of workers. [...]
La gestión y el desarrollo de los recursos humanos en las organizaciones representa un gran reto para los profesionales de la educación ya que deben ser capaces de integrar las necesidades y los intereses de las organizaciones con los de los trabajadores y trabajadoras. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
29.
5 p, 80.5 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: Treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
This module seeks to present a context sufficiently broad enough to access tools and mechanisms in order to transfer the functions of psycho-pedagogy in lifelong learning. This involves two main aspects: 1. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida y esto implica dos vertientes: Trabajo en red con todos los agentes implicados en el territorio y hacer un uso integrado de la redes digitales para poder establer sinergias prácticas y reales en el mundo globalizado para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
30.
5 p, 83.0 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Pérez Romero, Antonio ; Pineda Herrero, Pilar ; Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...]
The Psychopedagogy in Organizations Course has three basic characteristics that define its design: 1. The first thing to note is that this is an optional course. 2. It focuses on internal or institutional perspective of educational and labour organizations, thus it is essential to have a elementary knowledge about the structure, objectives, dynamics and relationships established in educational institutions and organizations; since these subject will be developed around organizational elements of the content and strategies. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
31.
7 p, 86.8 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...]
1. To acquire a theoretical specific and to analyze the context in which the educator will realize his professional activity as well as to attend, to interpret and to value critically the existing relations between the education of the adult persons, the current of a social perspective. [...]
1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. [...]

2017-18
Grau en Educació Social [827]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 53 registres trobats   inicianterior22 - 31següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
3 Martinez, S.
3 Martinez, Santiago
1 Martinez, Saul
6 Martinez, Silvia
3 Martínez, S.
1 Martínez, S.M.S.
1 Martínez, SE.
2 Martínez, Salvador
3 Martínez, Sandra
3 Martínez, Santiago
1 Martínez, Santos
1 Martínez, Santos (Martínez Trabal),
2 Martínez, Sara
5 Martínez, Sebastián
5 Martínez, Sergi
5 Martínez, Sergi
1 Martínez, Sergio
6 Martínez, Silvia
2 Martínez, Sofia
4 Martínez, Susana
1 Martínez, Susana E.
6 Martínez, Sílvia
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.