Dipòsit Digital de Documents de la UAB 83 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
16 p, 302.1 KB La creación artística en la educación de las personas con diversidad funcional : Una investigación-acción / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva (CERSIN))
El siguiente texto presenta una investigación-acción sobre cómo los espacios de creación artística, espacios de libertad con seguridad, en un contexto educativo con niños con diversidad funcional (DF), desarrollan los componentes de una conducta auto-determinada. [...]
Aquest article presenta una investigació-acció sobre com els espais de creació artística, espais de llibertat amb seguretat, en un context educatiu amb nens amb diversitat funcional (DF), desenvolupen els components d'una conducta auto-determinada. [...]
The following text presents an action-research project on how spaces of artistic creation, spaces of freedom with security, in an educational context with children with functional diversity (FD), develop the components of a self-determined behaviour. [...]

2019 - 10.1344/did.2019.6.37-52
Didacticae, Núm. 6 (2019) , p. 37-52  
2.
29 p, 776.7 KB Linking curriculum content to students' cultural heritage in order to promote inclusion : an analysis of a learning-through-the arts project / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Román Humanes, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
The aim of this paper is to highlight the benefits brought about by a learning-through-the-arts project aimed at creating links between the cultural heritage of students from diverse backgrounds and the fundamental aims of school instruction. [...]
2023
International Journal of Inclusive Education, Vol. 27 Núm. 13 (2023) , p. 1487-1502  
3.
7 p, 111.3 KB De l'Acció a la Creació en la Innovació i la Recerca [45017] / Moron Velasco, Mar ; Martínez Mínguez, María Lourdes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
OBJECTIUS DE L'ESPECIALITAT (E6) 1) Analitzar de manera crítica, integral i innovadora el procés de "construcció" de les identitats i la diversitat, contemplant la investigació i innovació en els llenguatges, els discursos i les representacions de l'art, el cos i el moviment. [...]
OBJECTIVES OF THE SPECIALTY (E6) 1) To analyze in a critical, integral and innovative way the process of "construction" of identities and diversity, contemplating research and innovation in languages, discourses and representations of art, body and movement. [...]
OBJETIVOS DE LA ESPECIALIDAD (E6) 1) Analizar de manera crítica, integral e innovadora el proceso de "construcción" de las identidades y la diversidad, contemplando la investigación e innovación en los lenguajes, los discursos y las representaciones del arte, el cuerpo y el movimiento. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
4.
8 p, 119.5 KB Educació musical i visual [102036] / Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ; Moron Velasco, Mar ; Paris Romia, Gemma ; Menen Ortin, Berta ; Mora Romagosa, Oriol ; Cepria Honorato, Joan Lluís ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts, música, dansa i moviment) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
To understand the nature of artistic processes (performance of the arts, music, dance and movement) and resources to be executed. To be sensible of educational interventions in the field of: image, object and space. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes, música, danza y movimiento) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
14 p, 145.6 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Moron Velasco, Mar ; Arnau Rodríguez, Arantzazu ; González Martín, Cristina ; Vives Xiol, Glòria ; Molins Macau, Núria ; Noves Alejandro, Laia ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation, listening and musical creation as a basis for musical understanding. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
7 p, 118.7 KB Innovació Didàctica en les Arts Visuals [102034] / Moron Velasco, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Actualment, l'escola com a institució s'està transformant d'acord amb els canvis socials i culturals i emergeixen nous debats sobre el paper del coneixement, la construcció de la identitat i la visualitat en la formació dels infants. [...]
Currently, the school as an institution is being transformed according to the social and cultural changes and emerge further discussions on the role of knowledge, identity construction and visuality in training children. [...]
Actualmente, la escuela como institución se está transformando de acuerdo con los cambios sociales y culturales y emergen nuevos debates sobre el papel del conocimiento, la construcción de la identidad y la visualidad en la formación de niños. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
460 p, 39.8 MB Les Arts Escèniques com a potenciadores de canvi en la dimensió socioemocional, artística i sociocultural a l'etapa d'Educació Secundària Obligatòria / Vela Carmona, Francesca ; Sanahuja Gavaldà, José María, dir. ; Morón, Mar, dir.
Al llarg de la història de la humanitat les Arts han estat presents com a transmissores d'emocions, accions i provocacions, la qual cosa genera a la persona un despertar artístic en comunitat i en soledat, potenciant la curiositat per les diferents manifestacions artístiques. [...]
A lo largo de la historia de la humanidad las Artes han estado presentes como transmisoras de emociones, acciones y provocaciones, lo que genera en la persona un despertar artístico en comunidad y en soledad, manifestando curiosidad por los diferentes lenguajes artísticos. [...]
Throughout the history of humanity, the Arts have been present as transmitters of emotions, actions and provocations, which generates in the individual an awakening in community and in solitude, becoming fascinated by the different artistic manifestations. [...]

2022  
8.
2 p, 386.0 KB Ressenyes i novetats / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica)
OBRA RESSENYADA: Mar MORÓN i Gemma PARÍS. Abecedari Miró. Barcelona: Ed. Gustavo Gili, 2014.
2015
Perspectiva escolar, Num 380 (2015)  
9.
14 p, 699.2 KB Espacios de creación y libertad en la escuela. Proyecto Espais C_Room 13 Barcelona / Tuset Queralt, Marc ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
El proyecto Espais C_Room 13 Barcelona consiste en la creación de un taller de artista en la escuela, donde un artista profesional realiza sus proyectos artísticos, y en el que los niños y niñas pueden ir a realizar sus propios proyectos, observando cómo el artista desarrolla sus ideas mediante los lenguajes del Arte. [...]
2017
Cuadernos de pedagogía, Núm. 484 (2017) , p. 37-40  
10.
5 p, 1.4 MB Cuando un artista entra en la escuela, la creatividad sale por sus ventanas. El proyecto Espai C / París Romia, Gemma ; Morón, Mar
Actualmente, vemos que algunas escuelas participan en proyectos en colaboración con artistas e instituciones culturales, con el objetivo de que estos compartan los procesos de creación artística con los niños y niñas, y ayuden a repensar estrategias democráticas en el centro educativo. [...]
2019
Aula de innovación educativa, Núm. 280 (Marzo 2019) , p. 39-43  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 83 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
74 Moron, Mar
8 Morón, Mar,
1 Morón, Mar. UAB. https://orcid.org/0000-0003-2348-6448
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.