Dipòsit Digital de Documents de la UAB 83 registres trobats  inicianterior35 - 44següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
35.
7 p, 117.7 KB Educació de les arts visuals en educació infantil II [101991] / Morón, Mar ; Marugan Oliva, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: 1. Conèixer i desenvolupar el currículum d'expressió visual i plàstica per l'educació infantil. 2. Adquirir criteris per l'avaluació i la comprensió de les arts i la seva aplicació didàctica en l'etapa d'educació infantil. [...]
Objetivos formativos: 1. Conocer y desarrollar el currículum de expresión visual y plástica para la educación infantil. 2. Adquirir criterios para la evaluación y la comprensión de las artes y su aplicación didáctica en la etapa de educación infantil. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
36.
5 p, 107.1 KB Perspectives Actuals de Recerca: de l'Acció a la Creació [43206] / Martínez Mínguez, Lurdes ; Morón, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat d' Art, Cos i Moviment, i és optatiu de la resta d'especialitats. La configuració de la proposta es planteja a través de la interacció entre la psicomotricitat i les arts visuals. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Arte, Cuerpo y Movimiento, y es optativo del resto de especialidades. La configuración de la propuesta se plantea a través de la interacción entre la psicomotricidad y las artes visuales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
37.
10 p, 132.6 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Morón, Mar ; Barrera, Jaume 1954- ; Pla Sorribes, Maria Immaculada ; Getino Díez, Julia ; González-Martín, Cristina ; Mora Romagosa, Oriol ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
38.
5 p, 110.1 KB Innovació Didàctica en les Arts Visuals [102034] / Morón, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Actualment, l'escola com a institució s'està transformant d'acord amb els canvis socials i culturals i emergeixen nous debats sobre el paper del coneixement, la construcció de la identitat i la visualitat en la formació dels infants. [...]
Actualmente, la escuela como institución se está transformando de acuerdo con los cambios sociales y culturales y emergen nuevos debates sobre el papel del conocimiento, la construcción de la identidad y la visualidad en la formación de niños. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
39.
5 p, 105.5 KB Projectes Artístics [102030] / Morón, Mar ; Barrera, Jaume 1954- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Saber desenvolupar cada una de les fases d'un procés creatiu per materialitzar un projecte artístic: - Des de la cerca de la primera idea, cerca de referents, cerca dels materials, del llenguatge artístic escollit, dels recursos tècnics. [...]
- Saber desarrollar cada una de las fases de un proceso creativo para materializar un proyecto artístico: - Desde la búsqueda de la primera idea, búsqueda de referentes, búsqueda de los materiales, del lenguaje artístico elegido, los recursos técnicos . [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
40.
7 p, 92.2 KB Valors i Diversitat a l'Escola: Investigar des de l'Art i l'Educació Física [43216] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Prat Grau, Maria ; Morón, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiaran les epistemologies, metodologies i processos d'investigació sobre diversitat i valors en l'educació de les arts visuals i l'educació física a l'escola. Es considerarà els contextos escolars de les investigacions que abarquen els diferents nivells dels sistemes educatius i també la formació docent, plantejant la idea de comunitat i canvi social des de les nostres àrees en relació amb la diversitat de participants (nens, joves, adults, dones, persones migrades, amb capacitats diverses) i les oportunitats d'aprenentatge Els objectius del mòdul són: a) promoure la reflexió i el debat per a repensar les arts i l'activitat física en la societat actual i en l'educació; b) analitzar críticament les desigualtats i formes d'exclusió en els discursos de l'escola i dels mitjans de comunicació; i c) promoure projectes i models d'investigació que incorporin la diversitat social, cultural i de gènere, i es basin en la intervenció educativa a través i per a les arts i l'activitat física. [...]
In this module we will explore epistemologies, methodologies and processes of research about values and diversity in education of the visual arts and physical education at school. We will consider the educational background of the investigations that encompass all levels of education systems and teacher training, raising the idea of community and social change from our areas in relation to the diversity of participants (children, young adults, women , migrant people and people with diverse capacities) and their learning opportunities. [...]
En este módulo se estudiarán las epistemologías, metodologías y procesos de investigación sobre diversidad y valores en la educación de las artes visuales y la educación física en la escuela. [...]

2018-19
3 documents
41.
5 p, 79.5 KB Perspectives Actuals de Recerca: de l'Acció a la Creació [43206] / Martínez Mínguez, María Lurdes ; Morón, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat d' Art, Cos i Moviment, i és optatiu de la resta d'especialitats. La configuració de la proposta es planteja a través de la interacció entre la psicomotricitat i les arts visuals. [...]
This module is compulsory for the specialty of Art, Body and Movement, and the rest is optional specialty. The configuration of the proposal arises through the interaction between psychomotricity and visual arts. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Arte, Cuerpo y Movimiento, y es optativo del resto de especialidades. La configuración de la propuesta se plantea a través de la interacción entre la psicomotricidad y las artes visuales. [...]

2018-19
3 documents
42.
5 p, 87.1 KB Innovació Didàctica en les Arts Visuals [102034] / Morón, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Actualment, l'escola com a institució s'està transformant d'acord amb els canvis socials i culturals i emergeixen nous debats sobre el paper del coneixement, la construcció de la identitat i la visualitat en la formació dels infants. [...]
Currently, the school as an institution is being transformed according to the social and cultural changes and emerge further discussions on the role of knowledge, identity construction and visuality in training children. [...]
Actualmente, la escuela como institución se está transformando de acuerdo con los cambios sociales y culturales y emergen nuevos debates sobre el papel del conocimiento, la construcción de la identidad y la visualidad en la formación de niños. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
43.
10 p, 109.2 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Morón, Mar ; González-Martín, Cristina ; Mora Romagosa, Josep Oriol ; Casals Ibañez, Albert ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation, listening and musical creation as a basis for musical understanding. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
44.
10 p, 279.3 KB Assessment rubric of personal and prosocial competencies and skills / Edo, Mequè (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Estrada Aguilar, Joan (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Gimeno Soria, Xavier (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Morón, Mar (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; París Romia, Gemma (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Peire Fernández, Tomàs (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE))
University training for early years and primary school teachers has traditionally focused on highly academic and technical learnings. The extensive experience of our team as teacher trainers has shown us that, in order to complement those learnings, we need to boost our students' personal and prosocial competencies and skills. [...]
2018  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 83 registres trobats   inicianterior35 - 44següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
74 Moron, Mar
8 Morón, Mar,
1 Morón, Mar. UAB. https://orcid.org/0000-0003-2348-6448
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.