Dipòsit Digital de Documents de la UAB 88 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
5 p, 461.0 KB La causa més freqüent de vertigen pot ser fàcilment diagnosticada i tractada a les consultes d'atenció primària / Azagra Ledesma, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Ballve Moreno, José Luis (Institut Català de la Salut. Centre d'Atenció Primària Florida Nord)
El vertigen, definit sovint com una sensació de mareig, és un motiu de consulta freqüent a urgències dels hospitals i sobretot en les consultes d'atenció primària. No obstant això, el seu diagnòstic i tractament se sol fer en unitats especialitzades, i això fa que trigui molt de temps i en dificulti la generalització rutinària. [...]
2019
UAB divulga, Juliol 2019, p. 1-5  
2.
6 p, 116.3 KB Pràcticum I [102065] / Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Scandurra, Rosario ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; González Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Verger Planells, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
139 p, 3.5 MB Efectividad de la maniobra de Epley realizada en atención primaria para tratar el vértigo posicional paroxístico benigno del canal posterior / Ballvé Moreno, José Luis, autor. ; Martín Cantera, Carlos, supervisor acadèmic. ; Azagra Ledesma, Rafael, supervisor acadèmic. ; Selva O'Callaghan, Albert, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina.
Introducción El vértigo posicional paroxístico benigno del canal posterior es una patología prevalente en las consultas de atención primaria. Su abordaje diagnóstico consiste en una historia clínica y un examen físico, y su tratamiento es la maniobra de Epley. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
4.
14 p, 645.6 KB Desarrollo educativo en las ciudades españolas : el protagonismo de los ayuntamientos / Muñoz Moreno, José Luis (Universitat de València. Departament de Didàctica i Organització Escolar) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La aportación muestra los principales resultados del estudio sobre el desarrollo educativo de las ciudades, como proceso de concertación entre los distintos agentes que interactúan en la ciudad para impulsar la mejora de la educación y sus condiciones. [...]
This contribution shows the main results of a study on educational development in cities, as a consultation process between different actors who come together to improve education and conditions in a city. [...]

2016
Revista electrónica de investigación educativa (REDIE), Vol. 18, Núm. 3 (2016)  
5.
29 p, 6.5 MB Re-evaluation of the helichrysum italicum complex (Compositae: Gnaphalieae) : A new species from majorca (Balearic Islands) / Herrando-Moraira, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, biologia Vegetal i Ecologia) ; Blanco-Moreno, José Manuel (Universitat de Barcelona. Departament de Biologia Vegetal. IRBio) ; Sáez, Llorenç (Societat d'Història Natural de les Illes Balears (SHNB)) ; Galbany Casals, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, biologia Vegetal i Ecologia)
Helichrysum italicum is a widely distributed species in the Mediterranean Basin, which has received controversial taxonomic treatments at infraspecific level owing to its morphological variability. In this paper we perform a detailed multivariate analysis of morphological characters using an exhaustive sampling of H. [...]
Helichrysum italicum es una especie con una amplia distribución en la cuenca Mediterránea, la cual ha recibido tratamientos taxonómicos controvertidos a nivel infraespecifico debido a su variabilidad morfológica. [...]

2016 - 10.3989/collectbot.2016.v35.009
Collectanea Botanica, Vol. 35 (2016)  
6.
3 p, 109.4 KB Book reviews / Pallarés Moreno, José
Obra ressenyada: Wenceslao Carlos LOZANO, La Aventura de Traducir. Granada: Esdrújula Ediciones. 2017.
2018
Language design : journal of theoretical and experimental linguistics, Vol. 20 (2018) , p. 163-165 (Book Reviews and Books Notices)  
7.
236 p, 6.6 MB Aislamiento, identificación y caracterización de nuevos probióticos con propiedades funcionales para su aplicación en alimentación / Cifuentes Orjuela, Gloria, autor. ; Moreno Muñoz, José Antonio, supervisor acadèmic. (Laboratorios ORDESA) ; Valero Barranco, Francisco, supervisor acadèmic. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental.
La relación entre el hospedador y los microorganismos que colonizan el tracto gastrointestinal (GIT) es importante y fundamental para mantener un buen estado de salud, ya que se ha observado que la baja diversidad microbiana intestinal está asociada con el riesgo de enfermedades. [...]
The relationship between the human host and microorganisms that colonize the gut is important and fundamental to maintain a healthy balance and several research suggest that a gut microbiota with low diversity may have negative consequences for health. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
8.
22 p, 496.4 KB Idees per a la millora de l'educació a la Catalunya d'avui i de demà / Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L'article presenta els principals resultats de la recerca que analitza la realitat política i educativa des d'una perspectiva sistèmica de l'educació. Parteix de la revisió de la legislació educativa, les propostes educatives de les formacions polítiques que van obtenir representació parlamentària als comicis electorals del 27 de setembre de 2015, les contribucions dels moviments socials i les aportacions d'experts, per a delimitar unes idees-eix que orientarien el paper de l'educació, l'Administració educativa, la inspecció educativa i el finançament de l'educació en un sistema educatiu propi a Catalunya. [...]
This article presents the main results of the research which analyzes the political and educational reality from a systemic perspective of education. The starting points of this study are the review of educational legislation, the educational proposals of the political parties that won parliamentary representation in the elections of 27 September 2015, the contributions of social movements and the contributions of experts, from which we delimit the fundamental ideas that should orient the role of education, educational administration, educational inspection and financing of education in a systemic perspective of education in Catalonia. [...]

2016
Revista catalana de pedagogia, Vol. 10 (2016) , p. 127-148  
9.
18 p, 2.2 MB La transición Secundaria-Universidad y la incorporación a la Universidad : la acogida de los estudiantes de primer curso / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guillamón Ramos, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente estudio analiza los procesos de transición de secundaria a la universidad y la acogida por parte de esta de los estudiantes de primer año. El estudio de campo realizado en la Universidad Autónoma de Barcelona recoge las opiniones que, sobre estos procesos, tienen responsables institucionales, estudiantes de primer año, alumnos de secundaria y organizaciones de estudiantes, entre otros. [...]
This article aims at analyzing the process of transition from secondary education to higher education and the reception given by universities to first year students. The study is carried out in Universitat Autònoma de Barcelonaand gathers information about the opinions and perceptions that first year students, secondary students, students associations, and vice-deans and institutional managers have about the process. [...]

2009
Revista española de pedagogía, Vol. 67 Núm. 242 (Enero-Abril 2009) , p. 27-44  
10.
19 p, 403.8 KB El plan de acción tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis (Universitat de València. Departament de Didàctica i Organització Escolar) ; Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Fernández Rodríguez, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària) ; Sanahuja Gavaldà, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Se presenta la experiencia que ha permitido diseñar una guía de recomendaciones para la elaboración de planes de acción tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad. La metodología ha contemplado el análisis de las acciones tutoriales realizadas por los Servicios de Atención al estudiante con discapacidad de 40 universidades españolas y 12 europeas, la entrevista a 10 responsables institucionales y la elaboración y validación de una guía de actuación específica. [...]
The purpose of this article is to present the experience that has led to the design of a guide with recommendations for tutorial actions addressed to disabled university students. The methodology has included: the analysis of those tutorial actions carried out by the Support Programs to disabled students at 40 Spanish universities and 12 European universities, the interview to 10 people responsible of the Support Programs in different universities, and the creation and validation of a guide with specific actions. [...]

2014
Revista de Educación Inclusiva, Vol. 7 Núm. 1 (2014) , p. 121-139  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 88 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Moreno, J.
2 Moreno, J. A.
1 Moreno, J. C.
1 Moreno, J.A.
1 Moreno, Javier
2 Moreno, Jordi
2 Moreno, Jose Luis
2 Moreno, José Antonio
1 Moreno, José Eduardo
2 Moreno, José Eustaquio
2 Moreno, José Luis
5 Moreno, José Miguel
1 Moreno, Juan Antonio
3 Moreno, Julio
3 Moreno, Júlio
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.